Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen az, mármint úgy hogy vásárolok egy olyan vázat, aminek megvannak a papírjai. Tudom is hogy kinek van ilyen, csak azt is megfogadtam hogy nem fogom hozzá betenni a lábam többet. Úgyhogy ha találok bontóban papíros 1VJ vázat, gondolkodás nélkül megveszem. Aztán utána még kell pár apróság. Az index az nemtom kötelező-e, hátsó lámpa, féklámpakapcsoló, ilyesmik. Ezeket sztem nézni fogják a műszakin.
tenere rendszámozható?
ha bejön jövőre a csavargás motoron akkor valószínűleg dobatok rá rendszámot.
már ha addig megmarad...... ami valószínű, nem sok enduros vált túrára.....
Holnap le kéne szórni a vázat ha jó idő lesz,van folia is bentről.
Akkor biztos van közös ismerős!
Régebben volt má nincs,de itt van pár endurós ösvény,amiért megéri eljönni!
rallyn voltam már sokszor székesfehérvár-várpalota környékén
ha rally van enduro is csak akad.....
én már mentem is egy kört robival
simán fel tudom már rakni a lábam, levenni kell azért a kezem is
megállapítottam , hogy hideg van, majd lefagyott a @ pedig 2 gatya volt rajtam
pedig ez a rettenet még 50el sem nagyon akar menni
Verőfényes napsütésre ébredtem ma. Ha nem lenne sötét mire hazaérek, simán beindítanám a rettenetest.
Nemtod arra Várpalota fele nem szokott lenni valami enduro verseny? Simán elmennék márcsak az élmány miatt is. Idén volt itt egy a közelben (Alapon), csak nem tudtam elmenni sajna.
mond meg a frankót!
Yamaha oldal nem pedig kdx meg stb,ja amúgy én mentem már 200-250 kdx, de szerintem olyan mintha dt lett volna.Sok motoros ismerek Öskü várpalota pétfürdő hajmáskér és zirc környékéröl is.
Dehogyis,nem haragszok én senkire,nem olyan fábú faragtak engemet:)
az biztos, hogy ezekkel a böszme xt jószágokkal nehéz versengeni
dtvel simán lealáztam egy xt-s kiskölköt még anno......
de egy jó xt rendesen kezelve különösebb hiba nélkül közel 100ezret elmegy közúton, terepen kevesebbet, de ez még mindig jóval több mint az átlag endurok
nekem nagy álmom egy husaberg de jelenleg szervizelni nem tudnám, nemhogy megvenni
Ezt épp most találtam a képeim között. A KTM sincs mindig olyan kemény mint kéne:
De nem szeretnék, mert féltem a csontjaimat, és amiket szoktam látni a versenyeken, nekem az sok lenne. Azonkívül még kurvasok pénzbe is kerül, és a lista elején jelenleg nekem egy házikó van, meg gyerek, stb [ez szintén sokba lesz]. (és sajnos így is néha minden pénzem az XT-re locsolom )
Ha versenyezni szeretnél!például
Hát a fene tudja,kdx max 40-42lovas motor,és sokat kibír, exc250-em be még a gyári dugó van,teljesen jól muzsikál gyári kompresszíó értek, 2évet nem volt használva,az elött meg szinte csak versenyzett,romániát is megjárta stb.Ez sokunk számára rejtély ,hogy semmi tünete még a dugócserének!Normálisan jó minőségű olajjal bekevert benzin,és rendszeres légszürő takarítás,csodákra képes!
mit értesz ezelatt hogy komolyabban motorozni?
Kolléga úr, amire a TT600-at viszed az első szelephézagra, a kdx-ben már a 3. dugó a vége felé jár. Ez sztem mindent megmagyaráz.
Te most megharagudtál rám?
Vagy inkább hagyjuk,nem megyek bele ilyen hasztalan harcba,ha komolyabban elkezdesz talán motorozni rájössz majd mit beszéltem,téma lezárva!
KDX 250 sokkal jobb technika,súlyban,futóműben,erőben(tt600 nyomatékosabb na és?)Érvelj ,hogy miért jobb....
miért is lenne jó az a fordított teló?
ha eladod majd az eredetieket, óccsóé majd megveszem
azt beteszem a cagivába
Nekem a moci is jó lenne ám!
Csumbika DR szerintem egy benzintemető ,hát festéket még nem kaptam de hétvégére lesz,a szimeringeket is megrendeltem a Tibinél.