Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

autómat is simán szétszedtem ízekre... mondjuk 3x mire jó is lett.......
mindig jobban és jobban végén már csak a blokk volt a helyén többi kacat az asztalon
szeretek ilyenekkel szarakodni...
kihívás.....
arra már rájöttem hogy olyan motort nem szabad megvenni ami nem megy.
mindenki mond mindent eladáskor.......
csak ez a baja csak az a baja stb
ennyire szerelni akarsz?
de az egyiknek csak annyi baja van hogy át kell fúvókázni a karbit vazze
úgy nekem nem éri meg.......
gondolj bele... neked csak motorozni kell én meg tákolhatok 2 gépet is
mindenki jól jár
kb a gatyámat is otthagyom a szervizbe mire ebből megint motor lesz

a jelenlegi állapotába meg nem nagyon tudom elhinni hogy ez valamikor is ment
hát csak annyi a gond, hogy valami baromállat szétfúrta a lendkereket, menetet vágott bele, aztán bele lett tekerve egy 6-os csavart, meg ki lett hézagolva a jeladó két 8-as anyával hogy kb egy vonalban legyen a jeladó a lendkerékbe tekert csavarral... én meg csodálkoztam hogy nincs szikra... meg még ugye itt van az a probléma is hogy nem 3TB-s CDI van rajta hanem 4PT-s.
Ráadásul az alvázszám nem egyezik a motorszámmal. A Yamaha azt mondta az alvázszámra hogy 89-es, a motorszám meg 93-as (blokkcsere volt valamikor...). Még egyéb nyalánkságok is vannak amit már le se írok
2 az 1-be nem áll a csere, 1 az 1-be áll
mi a gond?
cseréljünk, te adod a 2 szar gépet adok érte egy nagyonfaszát még akár rendszámoztathatod is ha akarod
belehúztam a szarba rendesen ezzel az E-s XT-vel....
sztem itt senkinek sincs TT350-ese, de ha leírod mi a problémád vele lehet más is tud segíteni
HELLO Mindenkinek szól ez a segítségkérés!
Szeretnék megkérni olyanokat akiknek már van hosszab idő óta TT350esük h segítsenek mert most vettem egy TT-t és van egy problémám amire nem tudok rájönni :/ előre is köszi
MSN: kicsidaniNFS@citromail.hu
köszi!
de azért egy motorostúrának jobban örülnék már
ami tavasz felé lesz csak
Hát akkor jobbulást...................vagy egy jó bulást.
elméletileg fojtott gyári cső, aztán majd meglátom....

még élek..... de már az ideg kezd széjjeltépni
szerencsére iszonyat lusta dög vagyok, de ez már sok
mászkálni sem tudok igazán, gyors bedagad a lábam, meg még mindig fáj...
diétára vagyok fogva hogy ne dagadjak fel 200 kilósra a sok heverészéstől.....
amikor a vállam volt törött 90 kilósról 120ra felerősödtem 8 hét alatt....
szóval szenvedek, az az egy a szerencse hogy nincs 35 fok......
Amúgy mi van Veled ...élsz még?
A beállítás szempontjából mindegy a mérete....az ellenállása /fojtás/ a fontos.
majd kíváncsi leszek a cagivámra is mit muzsikál majd
szereztem egy 900as honda kipuffot, nem tudom meddig kel majd állítgatni a karbit hozzá
állítólag olyan halk lesz a motor tőle mintha villany hajtaná
kb 2x vastagabb és 3x hosszabb mint ami most van rajta......
Annakidején lecseréltük egy 650-es gép gyári kipuffját egy szinte teljesen nyitott /gyári nem kókány/csőre.
+25% -os főfúvókával tudtuk csak belőni a karbit.
Volt vele szívás,nem kevés.
szerintem extrém méret van benne
+- 5-10 % eltéréseket még tolerál a gép de utánna nemigen
még simsonos korszakban szenvedtünk sokat a karbival, aztán az lett a vége hogy vettem egy új gyárit és azt használtam
Kösz a tippet! Megpróbálom náluk beszerezni a fúvókákat, mert már a fasz kivan ezzel a karbival.
Üdv.A Pinkmotors-nál tudják- Legalábbis ha rendeltem tőlük fúvókákat az eladó rögtön a gyári méreteket mondta.Van elég nagy választék náluk./extrém méretek is/
cseréljük el a 600asomra aztán megjavítom
mikori gép?
szerintem nincs ott olajos állítás
Helloka mindenkinek szeretnék kérdezősködna ha tudtok nekem segíteni... Most vettem egy TT 350 et de vele egy kis baj nem füstöl egyáltalán de viszont nincs benne kompresszió hidroszelepes tehát a szelephézagot sme lehet álítani.... lehet be vannak égve a szelepek ? viszont ha a dugó megkopott volna akkor enné az olajat is nem ?