Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja már tanulom ezerel hogy valamit makogni is tudjak.az alapokat tanuom,jelen meg stb.
Itt egy lista, ezeket hivogasd. Valahogy írd körül azt a tengelyt, mert a pontos nevét én sem tudom

auto-tuning.hu - Majosháza 06-24-486-129
nagykorosmotor.hu - 06-30-294-0594
Polgárdi motorbontó - Polgárdi - 20-945-0610
Biatorbágy motorbontó - Biatorbágy - 70-317-9083
Kispest motorbontó - Budapest - 70-585-0436
Italien Stalien Motor - Kál - 20-994-1173
Motorbontó - Nyíregyháza - 30-401-8766
Vecsési motorbontó - Vecsés - 20-974-5559, 20-357-4160
Moto Parts motorbontó - Békéscsaba -30-943-1360
Tóth Zoltán - Japán - Budapest - 20-317-1262
Motorbontó - Budapest - 20-976-0763
off road - Tarjáni Bontó - Szatyina Géza- 34-372-828
Vértestolna Motorbontó - Budapest - 20-910-4524
Motorbontó - Alsónémedi - 20/317-1262
amúgy meg mi ez az angol? ennyire készülsz az angliai melóra?
még nem,de telcsizek a zs....... aztán kiderül majd.
fater nem dolgozott a héten
de a hétvégén előterjesztem neki a témát (sajnos holnap is dolgozom)
Te utánaérdeklődtél valamerre?
Good morning! csapszegre montak valamit hogy dunak csinálni vagy nem.
átíratást kérdezte

eredet 17
forgalmi 6
törzskönyv 6
biztosítás 7
átíratási illeték (vagy mifene) 6
6 ezer? nekem az nsr 50be volt mire a nevemre került
mekkora köcsög banda ez az itteni bontós kartell......
mindenhol félárban (vagy olcsóbban) van minden csak itt szopatják a népet

franciáknál találtam egy komplett motort váltóstul az autómhoz, annyiért amennyiért itt egy hengerfejet adnak... igaz a szállítás lett volna vagy 40 ezer szóval nem érte volna meg, de akkor is...
nekem 350es van, a kötelező 7ezer/év az alianznál ami a legdrágább. a legolcsóbbnál 5500 lett volna ha jól emlékszem, 1500ért meg nem akarok úgy járni mint a mávosok
teljesítményadót még nem tudom, nem küldték még (júni óta) átiratás is olyan 6ezer körüli volt
a kötelező biztosítás éves szinten olyan 10e lehet, átiratás kijön kb 50-60-ból, regadót csak akkor kell fizetned ha új motort vagy külföldit veszel, de az erősen függ attól hogy mennyi idős a motor. Aztán van még a súlyadó, ami meg asszem teljesítmény alapján van, olyan 5-10e lehet éves szinten egy 250-es gép esetében.
képzeld tegnap írtam az ebay-es eladónak, hogy rákérdezzek a postaköltségre, meg hogy elküldi-e nekem (mert ki volt kötve az aukciónál hogy: post to: GERMANY)
ennek ellenére tök kedvesen visszaírt hogy holnapra lecsekkolja nekem a postaköltséget. most nézem a levelesládámat, sima csomagként € 8,6 a posta.
úgyhogy ha a jó isten is úgy akarja és más baja nincs a motornak, a jövőhéten már bugyborognia kell
csak az a baj hogy vasárnap 6 és 7 között jár le, és akkor kéne menni temetőlátogatásra. nem sok kedvem van hozzá amúgyse, de majd megpróbálom magam kihúzni alóla
sziasztok!

egy olyan kérdésem lenne, hogy van itt valakinek 250-es rendszámos mocija? azért kérdezem, mert az érdekelne, hogy mennyi a motornak a kötelező költségei éves, ill. havi szinten. gondolok itt reg. adó, biztosítás, stb...
függőbe hagytam.....
amíg nem tudom kipróbálni, addig kár levelezgetni
embernek mondtam, hogy nézze meg az enyém de nem reagált
legfacább egy 350es lenne de nem nagyon akar a nép megválni tőle......
tényleg a TT cserével mi lett?
szeretek szerelgetni, de az ekkora szopit annyira nem kedvelem
közeljövőben egy kuplung és fék generált gondoltam végrehajtani
mármint karok és felfogatások, fékmunkahenger stb
de ezeket inkább látni kellene
Ez a tervem, vasárnap este jár le, szinte biztos hogy megszerzem.
A mostanit meg megpróbálom visszavetetni, vagy becserélni valami másra, csak most így hirtelen a pénzen kívül semmi nem jut eszembe ami kéne.
Neked nem kell valami onnan?
szerintem megvette, próbálták megcsinálni és feladták.......
aztán továbbadta a szopit
licitálj rá, hátha meglesz olcsón.....
basszus ez is jókor teszi fel aukcióra pont azt ami nekem kell ilyan fasza áron
XT600E CDI
ezen stimmel a gyártási szám, tipuskód, minden
Én is gondoltam erre, de lehet már ő is így vette, de így viszont tuti nem ment. Valahol sántít a dolog.
Csumika kb 1-ó sika-mikáltam a dúgót szép tiszta lett. Ja és szerintem a srácnak szervízese csinálta az egész szarságot.gané munka
néha vannak kompresszióhiányos motorok 100-120 pénzért
ha egyezik a motorkód lehet érdemes lenne venni....
ha felét kiárulod akkor már simán megérte
egyszer szimóval szoptam rengeteget
kiszakadt a jeladó tekercs forrasztása a nyákból
és hol volt szikra hol nem......
de amikor mértem mindig jó volt
gyújtótekercs, tirisztor, trafó, vezetékelés mindent cseréltem, újra mire eljutottam addig, hogy szétfaragom a jeladót, és nagyítóval meglett a hiba,egy rendes forrasztás és azóta is üzemel.

majd a cagivával is lesz valami hasonló akcióm
valahol szökik az áram
világításon ha nyomok kürtöt, indexet akkor elmegy minden, külön-külön megy mind
de néha meg indexel világítás közben is...
szóval ez sem lesz egyszerű
kapcsolót már kitisztítottam, de valahol máshol van a hiba
a fesszabályzó is kb 10e