csak az a baj, hogy a környéken se tudok másik ilyet az elképzelés egyébként nem rossz
a páromnak van egy sulitársa, akinek a kandúrjának állítólag valami hasonló van, épp most környékeztem meg hátha segít
azt meg épp most próbálom visszacseréltetni, mert kb 5 perce írtak a szervizesek hogy nem fog vele menni a motor (attól függetlenül működőképes, csak nem erre a motorrra való). még ma jó lenne visszaküldeni
na ja amikor minden jó, és közben mégsem akkor lehet a fejet vakargatni.....
ilyenkor csak az segít hogy kell szerezni egy ugyanilyen motoros emberkét és sorba átpakolni mindent rá, amivel megy az tuti jó
kell pár tálca sör, egy tárcsalap csirkecombokkal/szárnyakkal
és akkor eszem-iszom cserebere
amúgy szervizbe megoldják, csak nem elsőre mert úgy többet lehet kérni
az sms-edre válaszolva:
valami világinagyökör belehajtott egy csavart a lendkerékbe, hogy majd az adja az impulzust... szerencsére nem lett baja a lendkeréknek, nem ért mágnest a csavar
bonjour
Hát nem sok jó. Tegnap voltam a szervizben, minden végig lett méregetve, elvileg minden jó, de nincs meg az isteni szikra. Jó lenne szerezni egy másik CDI-t. Egykét nyalánkság előkerült amire nem számítottam, olvasd végig az oldalt
Na itt vannak a képek amiket tegnap lőtem a szervizben. Az elsőnél még benne van a csavar, a másodiknál már nincs. A motor olaszból való, nemtom hány emberen ment végig itthon, de hogy ez magyar ember fejéből pattant ki az biztos....
Ekkora állítság kinek jutna az eszébe?
Na de amikor veszel egyet és 2hónap után fél áron adod tovább az bukás. Ha csak pár 10 ezerrel kevesebbért adom azt be tudom a motorozás élményért. Azért is döntöttem úgy hogy a mostani motort addíg hajtom amég megy.
Kompressió van benne és mondom h néha teljesen jól megy csak arra nem jövünk rá h ez az ingadozás miért van...
jah és qvára durrog adsz egy gázfröcssöt elengeded és szétdurrogja az agyát :S
valamennyi bukó mindig van, de ezt be lehet tudni a motorozás élményéért....
simsonnal nyertem csak 15 ért vettem és 50ért adtam el, igaz volt a két akció között 15 év
meg 20 pénz költés......
Helloka segítséget szeretnék kérni :)
most vettem egy TT350 et és a hengerfejet teljesen darabokra szettük és kitakarítottuk mert erőtlen volt .. összeraktuk és mégsem akar jól menni... állítottunk vagy 6x a karbulátoron is de hol sok hol kevés neki a benzin vagy éppen Alul gyenge fölül erős vagy fordítva vagy éppen nem pörög ki vagy mégis és nem tudom mért is lehetne
ha kis fordulaton megyek vele egy idő után visszateszek 2 sebességet és elindul rendesen de csak 2 sebesség ereéig mert utána hörög durrog :S mintha elfogyna a benzin de ha többet kap akkor meg fuldoklik :/ már tanácstalanok vagyunk h mi is lehet a baja ha tudna valaki akkor légyszives egítsen köszike
nekem eddig mákom volt......
eddig minden motorom faca volt
mondjuk a dt-t full generáloztam de azt tudtam hogy kopott, de akkor is jól ment
esetleg apróbb hibák voltak, egy kevésbé finnyás ember észre nem venné többségét
Szerelőnek éri meg úgy, hogy nem üzemképes a motor. Aki nem vágja annyira az olyant vegyen amit kipróbál és megfelelőnek tartja. Nekem legalábbis ez a véleményem. Én mindíg így veszek és még így is 10-ből 8 szor rácseszek.
vannak meredek emberkék.....
láttam én már vázat hegesztő emberkét úgy hogy minden elektronika rajta volt a motoron....
aztán gondolkozott miért nem indul..
Ma szinte egész délután lógtam a munkából, a szervizbe voltam. Végig lett mérve minden, elvileg a jeladó jó, lendkerék is, tekercsek is épek, trafó jó, és mégsincs szikra. Szinte biztos vagyok benne hogy a CDI lesz a szar, nem a rávaló van rajta. Ezt a hetet még kivárom hogy lesz-e valami fejlemény, aztán jövőhéten lehet hazahozom mielőtt az egész fizumat elutalhatom a szerviznek.
Ezt én ma fogadtam meg, hogy SOHA TÖBBET!
Eddig csak olyan motort vettem amit összevissza kellett szerelni. 1 et tudtam csak kipróbálni mielőtt elhoztam, a többi halott volt. Most a legutóbbival jártam a legszarabbul.
a magyar bontók sajnos elég durva árakkal dolgoznak:
generátortekercs: 25e
CDI: 30e
lendkerék valahol 10 és 20e között
kábelköteg kb 5e