nekem a cagiván olyan 1/4 részig támaszt ki a dekompresszor, de utánna is be tudom rúgni
erre jó a 130 kiló meg a 350es motor
szerintem a karbiba kellene bepróbálni kisebb fúvókát ha már szétszeded irkáld fel mekkora van benne hátha tudja valaki mekkora a gyári méret
aztán lehet csak ki van tágítva a furat.......
Egyenlőre még várok a témával, de azt már tudom hogy a vistát választom majd.
Ma teszteltem kicsit. Egész délelőtt baszakodtam a karbival. A tűket feltettem felülről az ucssó előttibe, meg állítottam az úszószinten is. Észrevehetően kevesebb a korom, de nyélgáznál üresben így is faszán kormol. Viszont így könnyedén indul rúgásra. Nég azt megpróbálom hogy felteszem a legfelsőbe a tűket, ha nem jön be, utána jön a szerelő. A dekompresszor bowdenjén viszont állítanom kell, mert néha majd leszakad a berúgó akkorát kell rárúgnom, mert nem akar megmozdulni.
célnak ez is tökéletesen megfelel, ha nem kell a magasságmérő meg az iránytű
a térkép nézetnél mozgás közben úgy is mutatja az északi irányt
én még sosem használtam egyiket sem......
egész napos diófa kivétel volt a mai program sajnos(45 éves volt), elképzelheted hogy mekkora volt, most meg faszán besötétedett, amilyen szerencsém van holnap meg szar idő lesz úgyis...
ma motoroztam.... vagyis robogóztam...
bal láb előre kitart aztán mentem egy kört, délelőtt úgy sincs senki az utcán erre, nem tartanak hülyének
már nagyon hiányzott a menetszél
azért mert egyszerre csak egy motor fér fel a futóra, meg ha holnap jó idő lesz akarok belőle némi benzint kipörkölni, a tenere meg úgyse lenne kész holnapig
A probléma alapvetően hogy a mostani CDI egy 2002-es XT600-ról van. Van egy német ismerősöm aki rengeteg ilyet bont el meg szervizel meg minden, tegnap írtam neki, ma kaptam is választ. '97-től felfele szerinte nem stimmelnek ezek a CDI-k a régebbi típusokra. Mielőbb próbálom "kórházba" küldeni, aztán majd velük megpróbálom kicseréltetni a CDI-t, a szerviz szavának előbb hisznek majd, nekem azt mondták a tarjániak h más lesz a baj....
motorozni a legend hcx is elég lenne
ugyanolyan pontos mint a vista hcx de nincs benne magasságmérő és iránytű (ha jól emlékszem)
minimum 10el olcsóbb mint a vista
Nekik is Garmin van csak nem pont ez a típus. Egyébként szerintem ez tényleg megbízható lehet a többihez képest mert nekem az autós változatból a negyedik van de szerintem ez is hamarosan meghal mert már jelei is vannak. Legközelebb Garmint veszek autósból is.
erre jó a 130 kiló meg a 350es motor
szerintem a karbiba kellene bepróbálni kisebb fúvókát ha már szétszeded irkáld fel mekkora van benne hátha tudja valaki mekkora a gyári méret
aztán lehet csak ki van tágítva a furat.......