Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

helloka
srácok valaki bontotta már meg a blokkot xt-n? mekkora fötengely csapágyak vannak benn?mert az egyik eltér 1 mérettel !de ahol utánanéztem ott mást irnak mind a kettöre mint ami benne van az enyémbe!mert arra gyanakszom hogy valami idiota már cserélt benne csapágyat és nem akkorát rakott bele mint ami kell ugyanis mind a kettö nagyobb mit aminek elvileg kellene benn lenni és mind a kettö meg is forog a fötengelyen! szal nagyon megköszönném ha valaki mondana valamit !elöre is köszi
lehet volt ott valami szűkítés
de a kipuff nyitogatás után karbin is állítani kell
nincs gond vele megy rendesen ep ez az hogy a haver ttje se megy jobban ami alitolag 13 kw eroseb. azert gondoltam hogy a kemenyben van volt a fojtas mert az kivan belezve rendesen! meg egy jo sportdob meg croszgumi hatra es johet a szezon!
kár érte hogy ilyen vérszegény...
pörög rendesen?
mennyit eszik kb?
a netrol bogarasztam le az adatokat. ! azt hittem h az enyembe kisebbek a szelepek de nem mert most raktam osze uj dugo furas stb meg jaratgatom.
na azt nem tudom....
össze kellene hasonlítani egy nem fojtottal
kipuff, fúvókák,légtömeg, gyújtás...... kb ezek közül
2t gépeknél szokott olyan lenni hogy a kipuff szűkebb átmérőre van megszerkesztve, kisebb fúvókákkal, és tiltós elektronikával
de hogy egy ilyent, hogy lehet felére levenni, el nem tudom képzelni, úgy hogy működik rendesen
apropo loero, enyem 20kw a haver tt-33kw es nemnagyon eszi meg az enyemet .A 2nf fojtott verzio! de hol van megfojtva ? szerintem a kipufogoban! szerinted?
ha kevesebb a levegő kevesebb benzin kell
sajna elég macerás beállítgatni

de a sima légszűrőszivacs elég ritka még 3 rétegben is kevés az ellenállása, legalábbis amilyent én kaptam
robeszba is 2 réteget tettem
lejjeb a tut? marmint a sibertut erre nemgondolta kifejtened ezt boveben!
kicsit lejjebb kell tenni a tűt
van abban annyi ló hogy az a 2-3 nem fog hiányozni
per pil most ugy oldottam meg csak ugy erzem nemkap eleg levegot.
szegeden nincs ismerős......
légszűrő:
nekem ténéré van abban más féle a légszűrő
szerintem tegyél a helyére szivacsokat legfelső kivételével olajozd meg
legolcsóbb megoldás
szegeden az endurodepoban van vakszelep legalabbis mikor utoljara voltam volt.Levegoszuro ugyben nemtudtok segiteni?
gumi elfordulás ellen kell tenni bele vakszelepet
én már hónapok óta hajtok, de nem találok sehol
legalábbis olyan helyen ahol nem rendelni és postázni kell
pesten vagy 10 boltot végigjárt egyik cimbi
hát az enyém nem csak tizedeket kotyanik sztem.Ám megtudnátok mondani a hátsokerék csapágyainak a méretét?
ma jol jártam kitépte a külsö gumi a belsönek a szelepét brrrrr
épp most beszéltem egyik cimbivel
ha jól emlékszik 17 felé szereztek olyan "szivacsot" a kerékbe azt mondja valahonnan külföldről rendelték nekik
és csak 110es gumihoz volt
ebayon nincs valami ilyesmi óccóé ?
el vagyok veszve teljesen.......
délelőtt gyógytorna délután biciklizés
tegnap is teljesen beszoptam a biciklis tereptúrát
amikor indultunk szép volt az idő, letekertünk kb 4,5 km fele sár stb, mire a célhoz értünk (egy templom rom) eleredt az eső fújt a szél
visszafelé szembe szél, süppedős rét stb
aztán egy váltó nélküli 30éves ruszki bigciklivel
ami aszfalton egész jó de terepen nem az igazi..... kellett is vagy 1-2km tolni mert néha kifogyott a energia
csapágynak pár tized mozgás sugárirányban már vészes.....
én is tervezem az összes cserét, bár tavasszal nem mozgott egyik sem, de mióta havernak cseréltünk stabilabb járású a gépe
csao mendenkinek. Levegoszurovel kapcsolatban tudnatok segiteni xt 600 hoz? twinair ban gondolkodom de mindenhol ugy irjak hogy az oszes xt modellhez ugyanaz megy . az enyem 89 es 2nf motorkod
nem nagyon írsz mostanában, csak nem véget ért a hawaii és dolgozol
Hát az egyik görgöt most leszedtem,mert le van kopva rola a gumi,szerkesztek rá másikat.Amugy énis gyanakszok a csapágyra mert kicsit kotyan a hátso fogaskerék,bár nem vészes.de mindenképp utána kell járni
a láncvezető görgők épek? az szokott fura hangokat adni ha hiányzik
ha csapágy szétesett az is tud olyasmi hangot adni
30 pénz az a szivacska?
akkor tényleg nem veszünk, az nagyuraknak való
most azon agyalok hogy valami vastagabb belsőt nézek és abba belehúzom a rendeset
idén jártam már úgy hogy kidörzsölte a külső a belsőt
mondjuk ez a mitas elég gagyi lehet "márkásabb" nem tenné, vagy nem ilyen gyorsan
le is lett amortizálva a külső, mire kiértem olyan útra ahová mertem autót hívni elég jól berepedeztek a bütykei, nem lehet evvel alapjáraton tötyögni mint egy romettel

felpakoltam a dt munkahengert, egyből pofásabb lett a gép, nem tetszett az eredeti fékmunkahenger, olyan etz stílus volt, most hogy levettem visszaragasztottam a fékolajtartályt egyből nem folyik, megpróbálom áruba bocsájtani majd......

olyant kellene kiagyalni mit lehetne betenni a főfékhenger dugattyújához porvédőnek
xt-n is repedt egy helyen, az "újnak" is rongyos, van ott sok hely valamit rá kellene húzni, olyan gumiharang félét, vagy a fene tudja
hát csere lessz mindenképp ám most voltam kint egy pár órát és most megszünt nem tudom.de a lánckerekek meg a lánc kilessz cserélve mert ráfér föleg az elsőre.Eddig 1 derbi sendám volt 50cc
na ez ahoz képest már tényleg motor.