Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kérdezzétek meg a trojákot, meg a gerecsemotort
ezeknél találtam bontott ar-t
csak pont a km hajtás hiányzott
Hát ha még van rajta ilyen, akkor biztos nem akadály...
Műszerfal se volt hozzá. Tehát kb semmi elektronika.
De akkor szerintem holnap megkérdem, van-e rajta ilyen cucc.

Akkor ezek szerint Neked is van AR-ed. Jól működik?
Alkatrészeket nem tudsz hozzá bontottan? Vagy valakit, aki foglalkozik vele?
ha látod kérdezd már meg légyszi hogy nem-e cserélne km meghajtót velem
mivel úgysem használja, persze fizetnék érte
nekem a spirál hajtó rész hiányzik belőle de amúgy ép a külső rész
ha a műszerfal meg ilyenek felesleges azt is bevállalnám
erről lenne szó:
Megvan még, de már úgy vette, hogy lámpa meg ilyenek nem voltak rajta, tehát csak terepre...
Jelenleg nem működik, mert belső gondjai adódtak, vezérműlánc, fogaskerék, kuplungkosár. Azt hiszem ennyi kellene hozzá, de nem nagyon ismerünk olyat, aki tudna hozzá szerezni.
Nem tudom, hogy lesz-e belőle még motor... :S
megvan még az az ar350es?
km órát használja?
Akkor van még egy ötletem.
Lehet butaság, de hátha mégis ilyen jellegű, amire gondolok.
Egy barátomnak van egy régi Cagiva AR 350-ese és régebben mikor még rendben volt, egy indításnál rátolta a szivatót, hogy beinduljon...
Be is indult, de úgy felejtette és így mentünk egy jó darabig, de érezni lehetett, hogy sokkal gyengébb, durogott és olyan fekete füst jött ki belőle, amekkorát addig csak a Lost-ban lehetett látni (költői túlzás).
Tehát nem lehet, hogy a karbinak valami ilyen jellegű problémája van?
Csak azóta csinálja ezt amióta karbit cseréltem rajta. Ha visszarakom rá a régit a nyitott dobbal, megy "rendesen", csak kormol mint az állat. Egy nagyobb gázadásnál koromfelhőt nyom ki
A gyújtást nem lehet állítani, minden fixen van fent a helyén.
Sziasztok!
Én nem vagyok az a nagy hozzáértő típus, de ha durrog a mocid, akkor elvileg utógyújtásod van. De hogy kell beállítani meg ilyesmi, azt nem tudom, szerencsére még nem volt ilyen problémám.
Felraktuk a marving-ot, azzal is durrogott, de olyan hangja volt mint egy 200-as robogónak. Valahogy a mostanin kéne fojtanom, de nemtom hogyan
Képzeld vazze megszűnt a koromfelhő! Márcsak a durrogást kéne valahogy megoldani. Ha húzok egy nagyobb gázt, azonnal durranik. Olyan mintha falsot kapna. Az baj hogy megint rámsötétedett, holnap meg nem lesz időm foglalkozni vele, de pénteken tuti átnézem.
Hello,
Igazából ma kérdőjeleződött meg hogy elbontom. Még nem biztos. kb 2 hét és kiderül. 39-es van rajt hátul.
Üdv.A hátsó lánckereked eladó az XT-ről?Hány fogas,mi az ára? Már bontódik a gép vagy megcsináltatod?
akkor az meglehetősen nyitott rendszer.....
cimbinek amikor levettük a dobot akkor nézegettük micsoda lángok jönnek ki belőle
A tárcsa a 95 % os és 100% hogy lesz mert már postázták.
Azt el isfelejtettem mondani, hogy a másik moci karbijával a tenere tüzetköpköd, meg durrog tegnap sötétben szépen nézett ki
95%-os tárcsa, vagy 95% hogy lesz?
A kormány nem görbült el nagyon? vissza tudjuk feszegetni? ha nem nekem van egy tartalékkormányom, még a tenerén volt kislánykorában.
Szeva lesz féktárcsa 95% 8-ezer.a kormány lefogató meg 3-ezer. péntek vagy hétfőn lesz meg.
szevasz főnök
mit mondtak a tarjániak? lesz féktárcsa?
Én annyit nem szoktam menni egyszerre, egyszer mentünk 70 km-t, az volt a csúcs. Annál több még nem jött össze egy huzamban, de egyáltalán nem zavar a hangja, kibírható.
én néha tekergek 130-150-200km is akkor már szétszakadna a dobhártyám a zajtól
nekem pont olyan van ha a falu határában járok, már hallani hogy jövök
nincs összehasonlítási alapom
mivel "közúti" a láncáttétel kicsit lomha
szóval fene tudja, de szerintem így is nagyon izmos, olyan helyen nem jártam ahol megállt volna, max lekapar tengelyig
de olyan 30fokos emelkedőn kettesben is simán felmegy
a hangja meg nagyon tetszik, alig van neki
szembe jön veled akkor 100 méterre még nem hallani
ezek a recsegős-ordítós dobok nem jönnek be
Láttam a hirdetésedben hogy marving dob van a tenere-n. Nekem is az van fent az E-n, gondolom elég szolid hangja lehet. A teljesítményét nem fogja nagyon vissza?
Fogalmam sincs hogy jó-e rajta, mert még nem volt alkalmam elindítani.
Azt viszont tegnap leteszteltem hogy mit produkál vele a tenere, de ugyanaz a kormolás. Talán még rosszabb is. Viszont hidegen ha ráhuzom a szivatót, tök simán be tudom rugni, melegen is simán 1 rugásra megy. Az alapjárat kb még 1000-nél is stabil, a másik karbival meg fel kelett tekernem 2000-re hogy le ne álljon.
trafo szerintem kompatibilis a kér motorodon
már én is kifogytam az ötletből, igaz nem vagyok szerelő....... eddig csak teljesen szar meg jó motorom volt
tehát a 2 karbi felcserélve ugyanaz a tünet? másikon meg jó?