A CDI-n meg a trafón kívül minden ki lett cserélve, de attól tartok a CDI fosott be a trafó nehiszem hogy rossz. Csak az a baj hogy egy bontott CDI 30 guriga.
Hát nem tudom hogy -e még egy esélyt. Se kedvem nincs vele foglalkozni, se pénzt nem akarok rá költeni. Ami kompatibilis, átpakolom a másikra, a többit meg kiárulom alkatrésznek, így még valahogy kijövök belőle, de ha egészbe kéne eladnom és 200-at kérek érte a legtöbb vevő pofánröhögne. A környéken meg sajnos nincs olyan szerelő akire rá merném bízni. Már ötletem sincs hogy mi a szar van vele, mi nem jó vagy mi állítódott el.
abból indul ok ki hogy volt egy diesel opelem (soha többet ilyen)
cseréltünk mi abban mindent, de akkor is füstölt mint a fene, nem volt benne kompresszió kellő mértékkel......
motorom még nem volt kompresszióhiányos
Innen én is szoktam rendelni, de ezt még nem vetem észre. Úgy nézem hogy a membrán ára lejjebb ment, az majd kell egy mert eléggé kemény mindkét karbiban, és alig akar visszamenni alaphelyzetbe ha feltolom. Aztán lehet hogy működés közben a szívóhatás mozgatja rendesen
kész... döntöttem. elbontom ezt a szarkupacot
átraktam a karbit, hidegen melegen indul rúgásra (hidegen csak szivatóval) aztán amikor rátépem a gázt, dől belőle a fekete korom. elegem volt, ha elbontom talán még kapok érte valamennyit, egyben biztos csak szarért menne el
Megnéztem azt a viztároló vmi a mocin,meg a csövet is kicseréltem,most kijáratam szárazra a karbit,ha kihült a moci,nézek 1 gyertyát azt imádkoom hogy ne olaj füst legyen,am melegen 1 deka füst sincs
Ha legközelebb jársz abban a boltban vehetnél nekem egy olyat, aztán utánvéttel elbizniszelhetnénk, mert felénk amit lehet kapni az szettben van 5100-ért
én már 2x vettem gyári yamaha karbitömítést, egyik sem bírt ki egy hétnél többet, szétszedés után meg nem lehetett visszatenni, mert kb 1 centivel hosszabra megnyúlt a benzintől...
olyant akartam én is
de nem tudtam olyan anyagokat szerezni
ebben meg van 2x4 20 centis csődarab meg pár hulladék meg egy autóemelő amire kurblit hegesztettem
így még autót is felemeli
univerzálíííííís
cseréltünk mi abban mindent, de akkor is füstölt mint a fene, nem volt benne kompresszió kellő mértékkel......
motorom még nem volt kompresszióhiányos
el kellene vinni szervizeshez mit mondana rá
vétek egy faca motort elbontani
átraktam a karbit, hidegen melegen indul rúgásra (hidegen csak szivatóval) aztán amikor rátépem a gázt, dől belőle a fekete korom. elegem volt, ha elbontom talán még kapok érte valamennyit, egyben biztos csak szarért menne el
de ahogy nézem épp nincs meg drágább is lett tél óta
lehet azért is adták négyesével
ez főleg igaz arra a fasz zsidó trojákra...
télen vettünk xt karbi tömítést mert szétfoszlott
50 forintos szart 1000ft-ért árulták, ráadásul négyesével
faca mi?
most jutott eszembe olyanom is van
igaz nem az enyém, de van
de nem tudtam olyan anyagokat szerezni
ebben meg van 2x4 20 centis csődarab meg pár hulladék meg egy autóemelő amire kurblit hegesztettem
így még autót is felemeli
univerzálíííííís
ami épp volt vas hulladékban itthon
kicsit béna de még elmegy
4 teleszkópos cső egy autóemelővel
ha kiengedem mind és kiszárad akkor nem lesz rozsdás