ha ennyi eszük volt kiváncsi lennék kik dolgoznak abban a lakatos műhelyben...
El kell vinni hozzánk haza, aztán fater kibányássza. Sztem már nincs is otthon olyan fúrószár amit ne törtünk volna el
savállót lassú fordulaton próbáld fúrni, hűtéssel
mert ha melegszik kenődik mint a takony
hidegen viszonylag kemény, de fúrható
fejlettebb szerszámokban már van csatorna a hűtőfolyadéknak
furkáltam már egy csomó ilyent, türelem kell hozzá, meg köszörű
vazzeg nem tudták fúrni mert nekik is eltört a szár,valami saválló anyagból van a csavar.most megpróbálom körbe leszedni aztán ha nem engedi magát levgom a g.....
akkor olyasmi mint a cagiva.....
eddig csak a 350eseket keresgéltem most a 600asokat is
dt volt a facamoci csak fing gyenge volt a 130kilóm alatt
de sárban nagyon kedveltem
már roppant mód unatkozom, pedig még 3hetem van hátra
nekem pont ugyanolyanom volt mint neked most csak tippelek, a dt kb 120 kiló lehetett, a TT meg olyan 140-150 lehet, de sokkal könnyebb mint a tenere az biztos
Hello! A baloson van a fék a jobboson a tengely szorítója? Lehet komplett is a szárak sérültek de az alja hibátlan mindkét oldalinak. Holnap teszek fel róla képet délután.
4es alatt elég törékenyek a fúrók
El kell vinni hozzánk haza, aztán fater kibányássza. Sztem már nincs is otthon olyan fúrószár amit ne törtünk volna el
mert ha melegszik kenődik mint a takony
hidegen viszonylag kemény, de fúrható
fejlettebb szerszámokban már van csatorna a hűtőfolyadéknak
furkáltam már egy csomó ilyent, türelem kell hozzá, meg köszörű
Meg mondj egy árat!
Köszi
eddig csak a 350eseket keresgéltem most a 600asokat is
dt volt a facamoci csak fing gyenge volt a 130kilóm alatt
de sárban nagyon kedveltem
már roppant mód unatkozom, pedig még 3hetem van hátra
ültél már dt-n? attól mennyivel lehet nehezebb?
Nincs véletlenül valakinek egy eladó első sárvédője XT600-hoz?
érdekelne...vagy egy bolt ahol venni lehet...