Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi megyünk a hétvégén egy 3 napos túrára a Balaton körül keceli indulással kizárólag földutakon. Majd beszámolok az élményekről és a motorokkal kapcsolatos tapasztalatokról, mert több típus is lesz de főleg LC 4 esek.
messzebb is motorozgatsz?
mert nekem olyanokhoz is lenne kedv, hogy délelőtt motorra fel, balatonig eltekerni, ott aludni egy padon majd másnap vissza
vagy akárhová.......
mondjuk nekem csak a cagiva a rendszámos
télen még kicsit tákolok rajta hátha meg tudom oldani a fulladozását akkor még lámpánál le tudnám gyorsulni a zsigulikat
de mivel nincs kiegyensúlyozó tengely benne vibrál rendesen, ha nagyon tépem elzsibbadok bokáig....

tervben van egy rendszámos nagyobb gép vétel is, csak gyűjteni kell
az 1vj ténéré elég szimpatikus, lehet az mellett döntök majd, de lehet valami egész más lesz
szomszéd transalp-ja is tetszett nagyon, bár az terepen elég gyenge, de aszfalton sokkal jobb volt
sok pénzt nem akarok rááldozni, mert úgy sem tudok vigyázni rá, meg nem akarok remegni hogy ellopják a kocsma elől
vagy ha nem jön be a tt csere lehet a mostani ténérére kerül rendszám
szóval minden nyitott.....
Ímhol egy földutas. Amúgy kb 3 éve simán használom főutakon is a motort.Autópálya...na az a necces.
e nem az a lapított végű köracél
fater csinálta még 90 környékén
csak elég rövid, meg mivel 2 van csak meg elég nehézkes
pl az xt hátsókerekét meg sem bírtam moccantani
igaz a crossgumi jóval keményebb mint az enduro
nyár végén elmotorozgattam gyöngyösre egy potya középtámaszért 333km lett oda-vissza
tök jól elvoltam, csak jobb lenne minimum 2tagú társaságban menni de erre nincs senki....
vagy speedes van aki 160al tempóz, vagy földutas.....
én meg ilyen hibrid motoros vagyok
közúton is 70-80-as tempókban megyek szeretek nézelődni
na ezt fel is jegyeztem, nem lesz elfelejtve
én is túráznék csak nincs mivel
a simson szerelővasa elég gyenge az xt kerekéhez, én össze-vissza görbítettem őket, majd megtaláltam a tökéleteset. azt nemtom hogy a Lada-hoz eredetileg volt-e, de azt tudom hogy annak csomagtartójából halásztam ki mielőtt bontóba került. Na az a tökéletes, azt semmivel nem lehet elgörbíteni.
lehet nyáron elmotorozok majd arra
tervben van véve jövőre az intenzívebb motorhasználat
kb összeszedtem mindent ami az ilyen "túrázásokhoz" kell készítettem patronos gumifújót is
csak valami faca gumi szerelővasakat kellene beszerezni, mert a simsonos megvan de az elég gagyi, meg a 3.-at valahol elhagytam
viszont Tarjánt tudom ajánlani, velem korrektek voltak mindig
Heló,régi cdi már nincs meg szerelőmnél maradt, kisebbikbe nem tom hány tüske ment am sajna nem emlékszek
hali!
van egy tt600 félegyházán ami nincs is túl messze az úgy néz ki hajlandó csereberélni minimális ráfizetéssel
59x vázkód 88as 6 voltos rendszerű
fura ez a 6 volt a szimó óta nem volt ilyenem mondjuk az is 88as volt......
bár a tenere is 88as és az már elől-hátul tárcsás önindítós stb
majd még kiagyalom, lekapják a gipszet és megnézzük, ha tetszik lehet csere lesz
csak könnyebb jó pár kilóval
aztán ha nagyon gázos nem cserélek, annyira nem életbevágó
350est meg eddig nem találtam aki csereberélne
Üdv.Mégsem lesz átépítés?
Azthittem már túlvagy rajta. Kaja után megyünk haza a szülőktől, utána átnézek. El kéne indítani a tenere-t, mert már nagyon motorozhatnékom van vazze
Ma nekiállok mosogatni az alkatrészeket, du majd gyere át légyszives.köszike ........ ......... .......... .
légyszilégyszilégyszi
ahogy nézem ez a 6v-os rendszerű még (88as) mennyire gáz ez?
mondjuk világítani nem kell egyszer sem voltam még sötétben
rá kellene tolnom olyan 30ast kb (remélem ennyivel kiegyezik)
még nem válaszolt, majd meglátom
Ez megérné a cserét, vagy valahogyan maniban is egyeztetnétek.
ilyen nehezeket utálok illesztgetni mert 1-2 ujj mindig rossz helyre kerül
vagy 1.5 hónapja megropogtattam a mutatóujjam azóta sem az igazi......
ez volt az első komolyabb érdeklődő
küldtem neki képeket az enyémről aztán meglátom mit válaszol
én egyedül vettem ki meg tettem is vissza, de közel volt a beszarás
képed van a jövendőbeliről?
lehet lesz cserebere egy tt600ra a gépem
lekapják a gipszem és meghesszelem
nem kell mérni
csak kb súly érdekelt
akkor 1 ember nem elég kivenni
csak ere voltam kíváncsi
Ezt nem tudnám megtippelni, de olyan 40-50 kiló körül lehet. Ha összeáll, lemérem neked.
komplett blokk milyen nehéz? kb
hello
megvan még az a CDI amit levettél a motorról?
megnéznél nekem rajt valamit?
két csatlakozót lehet beledugni, egy kisebbet, meg egy nagyobbat. Megnéznéd légyszi hogy a kisebbikben hány tüske van? Ha egy képet tudnál csinálni róla megköszönném