akkor az már erősen cserés volt
én ismerek egy fószert, aki a következőt mondta:
"cseréljen a faszom olajat, olyan drága mint a rosseb"
az autó most 3 v 4 éves, de még olajcserén nem volt...
Esetleg,szar már az olaj,ráférne 1 csere?kiprobálom hogy másik benzin cső, aztáűn az a kondenzviz tároló vmit is megsasolom, ha nem mulik el vagy csökken, akkor leengedem az olajat azt megsasolom
Hát elméletileg nem rég kapott uj gyürüket,am benzin csövet megprobálom hátha az,most itt van nálma a moci, hátha én okosabb leszek,esetleg megnézem még a gyertyát ha nem, akkor átviszem a szerelömhöz,ingyen pézér dolgozikxp
ha fehéren füstöl, olajat éget, szar dugattyúgyűrűk, nem húz le rendesen az olajlehúzó, vagy a szelepeknél jut át az olaj (szelepszárszimering)
ha vizet kap, a füst felfele száll, olyan mint amikor a gőz párolog
Cső cső,1 ik havernak van szintén 1 xl je mitől lehet az hogy minden ok néélkül az 1ik inditásnál elkezd fehéren füstölni, de mint a állat, eddig semmi baja nem volt
skf nagy szemét lett szinte mind hamis (az ngk is erre tart)
a fag egész elfogadható
a dt-m evvel raktam össze még most is pörgeti a gyerek, pedig én sem kíméltem.....
láttam már "belülről" TT-t, nagyon sok mindent kéne átalakítani, ahhoz hogy normálisan nézzen ki rá kéne nyomnod egy valag pénzt, sztem marhára nem érné meg
havernak fag csapágyat tettünk bele 2300 volt darabja
ilyen 400ft-os kínait már csak nem tesz bele az ember..........
lehet szabályozni, de ha nagyot üt az már kuka
ha műtitek csináljatok már pár képet a szívócsonk-légszűrőház és a tank felfogatásról
még mindig nem tudom mit csináljak.......
cserélném is meg nem is...
csak összejön valami
én meg leengedem a benzint aztán elteszem alvóra a gépem
amint hazaérek, rápakolom a másiknak a karbiját aztán góóó
csak hát a kor.......
én ismerek egy fószert, aki a következőt mondta:
"cseréljen a faszom olajat, olyan drága mint a rosseb"
az autó most 3 v 4 éves, de még olajcserén nem volt...
fater autója is akkor kezdte enni az olajat amikor már szar volt
mondjuk abban benne volt vagy 5 évig
de elég fos mind 20 éves gyári még mindig jó a ténérén
Ugyanis nem mindegyik benzincsőnek árult "sz.r" benzinálló.
Ez komoly!
szerintem ha csak hidegen csinálja hagyni kell a fenében
ha vizet kap, a füst felfele száll, olyan mint amikor a gőz párolog
teljesen?
hidegben szokott csak fehéren az meg vízgőz
mert ha a bele lógna nem gondolkodnék egy percet sem.....
a fag egész elfogadható
a dt-m evvel raktam össze még most is pörgeti a gyerek, pedig én sem kíméltem.....
pl a dt-ben a skf nem bírta, sztem az szarra se való
holnap sztem tutok csinálni pár képet
ilyen 400ft-os kínait már csak nem tesz bele az ember..........
lehet szabályozni, de ha nagyot üt az már kuka
ha műtitek csináljatok már pár képet a szívócsonk-légszűrőház és a tank felfogatásról
még mindig nem tudom mit csináljak.......
cserélném is meg nem is...