Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megkérdeztem, de sajnos nincs neki rajta ilyen...
Sajnálom, hogy nem tudtam segíteni.
sikerült megkérdezni a km meghajtást?
Bocsánat, TT 350 '87 es évjárat.
Hali,
Egy nagy kérdésem lenne. a tt250-es elektronikája 6 Volton n műkxik és ha 12 voltos világítást szeretnék rá akkro mit tegyek ?
Yamaha tt 600 bontott kormány rögzitő eladó 3-ezer pezeta.
csapágy még nincs majd holnap.
vigyél fényképezőgépet is
amint hazaérek már rongyolok is át
csapágyak is vannak?
Szeva megvan a tárcsa.
hozott a postás féktárcsát?
szerintem csináltass egy 12es vas lemezből egy fedelet.
az biztos bírná sokáig, ha van frankó marós a környéken biztos megcsinálja
csak az én esetemben nem 1-2 ml-ről van szó
Remélem a paszta beválik.
Viszont a másiknak a blokkja cseppmentes, 1 bolhafasznyi olaj nem sok, még annyi se csöppenik ki sehol
Ja és ami a nap fénypontja, lerepesztettem a fülét annak az olajszűrőfedélnek is, amit a múlt héten kaptam németből
szóval most van két használhatatlan törött, meg egy repedt, ami még a köv olajcseréig elmegy, de utána cserés.
Kell egy pár kacat a másik xt-re amit tarjánból szerzek be, az biztos hogy abban a körben legalább 3 darabot kérek tőlük (vagy amennyi van nekik)
önindítónál nekem is bibis
igaz ebben az évben 1-2ml cucc ha kifolyt ott
fordulatszámmérőnél a cagiva folyik, avval én sem tudtam mit kezdeni
A kromofágot a motor melletti polcon tartom, lehet attól érezte magát veszélyben
Viszont van két további probléma amire még nem találtam megoldást. Igazából nem is kettő, csak egy. Az olaj folyamatosan csöpög 2 helyen. Az önindítónál, meg a fordulatszámmérő meghajtásánál.
Az önindítóhoz tettem tömítőalátéteket, a fordulatszámmérőnél meg kicseréltem a gumgyűrűt, meg vágtam alá papír tömítést, de egyik sem működött, egy cseppet sem változott a helyzet.
Még egy ötletem van, aztán feladom. Van a loctite termékcsaládban állítólag olyan tömítőpaszta, ami bírja az olajat meg a hőt is. Asszem egy olyat fogok beszerezni.
tegyél mellé egy üveg kromofágot meg egy kalapácsot és úgy megretten hogy kitűnően üzemel majd
Eléggé kiakadtam rá, de most hogy kezd javulni, lehet mégis megmarad. Holnap megszűntetem a durrogást, aztán már lehet is csapatni megint.
A légszűrőt nem cseréltem, csak a tavasszal, azóta ez van rajta. Közben megálmodtam hogy mitől durroghat. Holnap tudok foglalkozni a témával, 100% hogy az lesz amire gondolok(falsot szív).
Erre én is gondoltam é számtalanszor végignéztem a karbit, de semmi. Tegnap hál istennek megszűnt, pedig nem is csináltam vele semmit.
Tarjánban van tt alkatrész.
Bontásról szó se!nagyon jó gép.
Sziasztok ! Valakinek van esteleg yamaha TT 600-hoz oldal idom eledó?
mondtam én is neki hogy vétek elbontani egy ilyen gépet.......
ezeknek kell menni még 20 év múlva is
Látod-látod csak meg kellett ijeszteni hogy szétbontod.
Üdv.Levegőszűrőt cseréltetek,vagy a keverékképzést állító csavart /henger és a karbi között alul/tekergettétek?A túl gyenge ellenállású légszűrőtől is durroghat.
nekem kitűnő az ar
10es kompresszió 1-2 rúgásra indul pár heti állás után is
csak fing gyenge(xthez képest), meg állat mód rezeg-vibrál
kicsit nyújtottam a hajtásán így egész jól elvagyok rajta
napi csúcs 333km