csak az én esetemben nem 1-2 ml-ről van szó
Remélem a paszta beválik.
Viszont a másiknak a blokkja cseppmentes, 1 bolhafasznyi olaj nem sok, még annyi se csöppenik ki sehol
Ja és ami a nap fénypontja, lerepesztettem a fülét annak az olajszűrőfedélnek is, amit a múlt héten kaptam németből
szóval most van két használhatatlan törött, meg egy repedt, ami még a köv olajcseréig elmegy, de utána cserés.
Kell egy pár kacat a másik xt-re amit tarjánból szerzek be, az biztos hogy abban a körben legalább 3 darabot kérek tőlük (vagy amennyi van nekik)
A kromofágot a motor melletti polcon tartom, lehet attól érezte magát veszélyben
Viszont van két további probléma amire még nem találtam megoldást. Igazából nem is kettő, csak egy. Az olaj folyamatosan csöpög 2 helyen. Az önindítónál, meg a fordulatszámmérő meghajtásánál.
Az önindítóhoz tettem tömítőalátéteket, a fordulatszámmérőnél meg kicseréltem a gumgyűrűt, meg vágtam alá papír tömítést, de egyik sem működött, egy cseppet sem változott a helyzet.
Még egy ötletem van, aztán feladom. Van a loctite termékcsaládban állítólag olyan tömítőpaszta, ami bírja az olajat meg a hőt is. Asszem egy olyat fogok beszerezni.
A légszűrőt nem cseréltem, csak a tavasszal, azóta ez van rajta. Közben megálmodtam hogy mitől durroghat. Holnap tudok foglalkozni a témával, 100% hogy az lesz amire gondolok(falsot szív).
Üdv.Levegőszűrőt cseréltetek,vagy a keverékképzést állító csavart /henger és a karbi között alul/tekergettétek?A túl gyenge ellenállású légszűrőtől is durroghat.
nekem kitűnő az ar
10es kompresszió 1-2 rúgásra indul pár heti állás után is
csak fing gyenge(xthez képest), meg állat mód rezeg-vibrál
kicsit nyújtottam a hajtásán így egész jól elvagyok rajta
napi csúcs 333km
Sajnálom, hogy nem tudtam segíteni.