Szerintem cserés lesz az is, nem nagy tétel, kéne az is új. Holnap átmegyek ránézni, lehet az szorult meg. Attól függetlenül a tárcsa is jó nagyot üt. Azt nem lehet valahogy kicentíroztatni? vagy egy ilyen vetemedett tárcsa kuka?
még jó hogy nem mentem gyorsabban, mert akkor biztos átmentem volna a jóemberen
meg a másik szerencse hogy nem előbb történt fél órával, mert amilyen helyeken mászkáltunk... szinte függőleges.
fel-le nyélgáz, szép lett volna ha akkor adja meg magát a technika
Én pont ezért nem veszek új gumit, mert ennyibe kerül. 2-3 ezerért lehet venni 80-90%-osat, ami simán kibír egy szezont. Ami most van fent, még simán használom jövőre is eddig úgy néz ki, és az kopottabb volt mint a mostani tartalék gumma, és simán kibírta ezt a szezont.
nekem is ilyenem van
2 ezerért nagyon megérte én 12ért vettem tavaly, most meg nagyon drága lett
nem is veszek több mitast ha ilyen ára lesz
féket meg nem tudom, általában ha túlhevül akkor szokott hullámos lenni, főleg ha még víz is éri
más:
a szomszéd TT-jén annyira elvetemedett a féktárcsa minden előzetes bejelentés nélkül, hogy tegnap állóra fékezte a motort és faszán el is hasalt.
ez mi a f@sztól lehet? eddig semmi nem látszódott rajta, mostmeg szinte hirtelen elvetemedik?
döntöttem már szét, nem ilyedek be tőle először arra gondoltam hogy a szivató nem zár el rendesen és folyamatosan szivatja magát (meg engem is), de tegnap megnéztem és teljesen be van tolva a karbin, szóval az nem lehet.
Meg van még valami amit észrevettem. Amikor hidegen beindítom, pörög mint az állat. kb 3e-3,5e-4e-es fordulaton, aztán amikor melegedik, beáll az alapjárat, de ha rátépem a gázt akkora fekete koromfelhő jön ki belőle.....
pedig be sem kellene indulnia hidegen szivató nélkül
enyém picit keveset kap ilyen 10 fok felé 6-7 fordulat is mire beröffen
és amíg nem langyosodik be le is áll ha visszatolom a szivatót
30 fokban sem nagyon indul be szivató nélkül bár ekkor simán vissza lehet tolni ha beindult, ilyenkor gázadásra leáll
Hidegen simán szivató nélkül. Még sosem kellett szivatót használnom. Hidegen indul rúgásra, meg önindítóval is, melegen csak önindítóval, rúgásra már nem. Mostanában annyira belejöttem a rugdosásba, hogy a lovak is megirigyelhetnék Van amikor hidegen 3. rugásra beröffen. Azt viszont nem értem hogy melegen mé' nem
Egyszer rápróbáltam a TT karbiját, azzal el se indult, de a másik XT karbuja full ugyanaz, azt majd rápróbálom még, hátha. A gyertyakép kegyetlen szar, mostmár minden motorozás előtt gyertyát kell takarítanom, arról nem is beszélve hogy kegyetlenül sokat eszik.
bár ha nyitott kipuff volt rajta, ahhoz meg több anyag kell
feltettél másik kipuffot és borult a rendszer
havernak is kicsit fojtottunk, kicsit jobban is füstöl, de annak jó a gyertyakép
Egyre jobban azon gondolkodom, hogy ha nem tudok rájönni hogy mi nem stimmel benne, és miért elégtelen az égése, miért kormol, elbontom az egészet aztán kiárulom alkatrésznek, a másik meg megmarad ha beválik.
meg a másik szerencse hogy nem előbb történt fél órával, mert amilyen helyeken mászkáltunk... szinte függőleges.
fel-le nyélgáz, szép lett volna ha akkor adja meg magát a technika
ha jó, indikátorórával meg lehet nézni mennyit üt
én csak arra emlékszem közelít a föld és utánna már csak a bütykös gumit éreztem mindenhol
2 ezerért nagyon megérte én 12ért vettem tavaly, most meg nagyon drága lett
nem is veszek több mitast ha ilyen ára lesz
féket meg nem tudom, általában ha túlhevül akkor szokott hullámos lenni, főleg ha még víz is éri
2e ft volt
a szomszéd TT-jén annyira elvetemedett a féktárcsa minden előzetes bejelentés nélkül, hogy tegnap állóra fékezte a motort és faszán el is hasalt.
ez mi a f@sztól lehet? eddig semmi nem látszódott rajta, mostmeg szinte hirtelen elvetemedik?
lehet ott is van valami gond
karbicsere nem sok idő, ha a másikkal jó akkor szét kell szedni ízekre mindkettőt és keresni az eltérést
bonyolultnak tűnik első ránézésre, de nem olyan veszélyes
enyém picit keveset kap ilyen 10 fok felé 6-7 fordulat is mire beröffen
és amíg nem langyosodik be le is áll ha visszatolom a szivatót
30 fokban sem nagyon indul be szivató nélkül bár ekkor simán vissza lehet tolni ha beindult, ilyenkor gázadásra leáll
hasonlítsd össze majd a fúvókákat lehet megfúrták vagy ilyesmi....
hidegen gondolom könnyen indul
feltettél másik kipuffot és borult a rendszer
havernak is kicsit fojtottunk, kicsit jobban is füstöl, de annak jó a gyertyakép