Nem mondanám hogy változik az alapjárat, de ezt még csekkolnom kell. Az önindító hidegen kb 4-5, melegen fél tekerésre beindítja, berúgni se hidegen, se melegen nem tudom. Erről tarthatnál nekem valamiféle előadást. Ha lassabban tekeri akkor is elindul, csak nem olyan gyorsan, kell pár tekerés. Más azon gondolkodtam hogy ledobom róla azt a szar karbit aztán rá kéne próbálnom egy tutira működőt. Viszont a szomszéd TT-jét simán berúgom hidegen-melegen is 3-4-5-6 rúgásra.
Menet közben nem zabálja le az aksit a xenon, csak ha állóhelyzetben bekapcsolom úgy hogy nem jár a motor.
álló helyzetben kormányt tekergetve nem változik az alapjárat?
lehet nincs holtjátéka a gázbowdennek
rúgás meg külön tudomány
lehet lassan rúgod, vagy nem a sűrítéskor kezded, melegen sem sikerül?
önindítóval hamar beindul? akkor is ha gyengébb és lassan tekeri?
mert az enyém ha gyenge hiába tekeri nem akar beindulni hidegen
annyit zabálna a xeon? akkor bele sem teszem a cagivába elenné az összes amperem
én 2t olajjal kenegetem, mindig is avval kentem a légszűrőket
légszűrőolaj nincs felénk, azt állítják az jobb, ahhoz van direkt mosófolyadék is
takarítani meg csak sűrűn érdemes.........
Úgy néz ki hogy szombat reggel megyünk bontóba nézelődni, aztán csak találunk valami bontott cuccot.
Ma átraktuk a TT-ről az olajszűrőfedelet, mert váltó nélkül az múgyis használhatatlan. Felraktam a naftapumpát is, faszán működik (azt elfelejtettem megnézni hogy mennyire lövi ki a benzint). A levegőcsavart 1.75-re tekertem, egy parányi fekete füstje van még, de alig lehet észrevenni.
Azt viszont nem értem mi a pöcsért csinálja, hogy néha kanyarban ha elengedem a gázt leáll.
A másik meg hogy rúgásra még mindig nem indul, ha meg állóhelyzetben benyomom a világítást úgy hogy nem jár a motor, kb pár másodperc alatt úgy megeszi a xenon az aksit hogy nem tudja betekerni a motort.
Van még mit finomítanom, de lassan kezd összeállni a technika.
Lenne egy kérdésem: XT600E-m van, Twin Air légszűrős. A légszűrőt légszűrőolajjal vagy habbal érdemes fújni, vagy rendszeres tisztítás esetén nem szükséges?
lánghegesztés
lakatos simán megcsinálja
rézzel is lehet forrasztani, keményebb mint az ón, és olcsóbb mint az ezüst
ráadásul a vas nem olvad ezáltal bontható
de ha szar a tengely lehet hegeszteni de csak lánggal érdemes vagy kibelezve
egyik ismerősnek elszállt a gyújtása a trafós hegesztéstő,l pedig "egyszerű" gyújtótekercses volt
én tuti nem kockáztatnék.........
tengelyt meg locsoljátok erősen mert kiolvad a szimmering
ha meglesz rá kell forrasztani rézzel
aztán nem esik le
vagy akár hegeszteni, ha már tengely is cserés úgy is
csak ne elektromos cuccal mert könnyen hazavághatja a motor elektronikáját
Az a helyzet, hogy már szét volt barmolva a váltótengely, és úgy volt rögzítve a kar, hogy hossz irányba bele volt fúrva és egy csavart tekertek bele hogy tarsa valami a kart. A szerencse az hogy nem az én motorommal történt, a baj meg az hogy én vezettem amikor elmaradt. Ma még sztem kimegyünk keresgélni, de nem sok esélyt látok rá hogy meglesz. Elindulni úgy sikerült, hogy dombról lefele meglódultunk, meg persze csúsztatni kellett a kuplungot egy pöttyet.
most hívtam a polgárdiakat, van nekik tengely meg kar is, de most ha nekiállunk kibelezni a blokkot, ahhoz kéne egy tömítésszett is, ha már ott vagyunk cserélni kéne a vezérműláncot is, meg mindig találni valamit amit cserélni kéne...
tegnap egy balszerencsés motorozás.... elhagytuk a váltókart kb 3 óráig kerestük, utána feladtuk. Ami még nehezítette a dolgot, hogy két személlyel 4.dikben kicsit nehézkes az indulás....
Nekem jó a hétköznap is ha időben tudom. A keceliek is általában hétvégén mennek, hívtak is erre a hétre is de most nekem nem jó. Én is a hosszabb túrákat szeretem de az is jobb csapatostul.
ilyen mászkálós dolgokat szeretek
messzebbre meg ismeretlenbe
itt a környékben már unalmas
csak többnyire nincs kivel mászkálni
sajna sokat melózok hétvégén mások meg inkább akkor érnek rá.......
Voltunk a Keceli srácokkal vasárnap motorozni. Ementünk Lakitelekre mert ott volt kamion off road. Jó kis túra volt.
Küld majd el a számod mert ma is voltam Kiskőrösön és így nem tudok jelezni.
Ha meglesz hétvégére a gép,szeretnék pár napot rászánni egy teljeskörű átnézésre vagy javításra.Max pár km gurulás lehet belőle.
Az is több mint a semmi.
feltettem egyszer oda is....
mondjuk nem mindenáron eladó, ki tudja mikor kellhet 50alatt el nem adom....
hétvégén, minden igaz, vasárnap ráérek de ez még függőben van
Üdv.A Phantomra szerintem a www.íjászapro.hu vagy a www.szip.hu-n nagyobb érdeklődés volna.
Hétvégén talán /?/ lesz gépem.Egy xl 600-at megyek megnézni.
arra kell feltenni és azokkal a hosszabb csavarokkal
a lánc nem érheti el mert van egy görgő még közötte
nekem is ugyanilyen a pumpa
majd próbáld ki hogy rákötöd a szívótorok vákumra és mennyire spiccel a nafta (vízzel is lehet próbálni
mert az enyém nagyon gyér, terheletlenül még csak-csak viszi az anyagot de ha befogon/beszűkítem akkor nem sprickel
haveré elhord vagy fél méterre
az a rugós biszbasz az csőbilincs
rugós vagy önszorítós ki hogy ismeri
maszekokat kár venni mert irtó szarok
amiket én kaptam nyikhaj vékonyak voltak és alig szorítottak
van olyan csavaros megoldású ami a 2 felét húzza össze (mint a szívótorkon is van gyárilag) az sokkal jobb
Menet közben nem zabálja le az aksit a xenon, csak ha állóhelyzetben bekapcsolom úgy hogy nem jár a motor.