Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez sem feltétlen igaz
pl haver gépe kb annyit vagy kicsit kevesebbet eszik mint az enyém és mégis kormosabb, és füstösebb
vagy a cagivám főfúvókáját levettem 110ről 95re és mégis kormos egy kicsit bár az nem füstös (itt még próbálok kisebb hőértékű gyertyát)
nekem meg nem kormos olyan szürkés-barnás nemfüstölős és hidegben rosszulindulós.....
(elméletileg keveset kap de a fogyasztáson nem látszik)
szóval, aki elvált nőt szerezz ne lepődjön meg azon, hogy nem szűz
Legelső lépésként ráfabrikálom a TT karbiját, utána remélhetőleg okosabb leszek. Én azt hittem egyébként hogy kurvasok benzint kap, azért nem ég rendesen.
egy biztos:
ha kormos akkor nem tökéletes az égés
(autómban 40ezer után sem volt rajta lerakódás)
Amikor full új a gyertya akkor nekem is szikrázik rendesen, a pipán azért nem húz át, de olyan 100 km után ha kiveszem megpucolni, visszarakás után már tuti beszarik.
hmm
nekem szikrázik vagy 1 centiket folyamatosan
a pipán is áthúz ha nincs benne a gyertya
akkor ott valami gond van a gyújtással is
kompresszióval nemhiszem hogy baj lenne, mert elvileg a henger meg a dugó új volt, én csomagoltam ki egy "yamaha geniue parts" feliratos nájlonból, azóta meg ment vagy 500 km-t.
Egy pót állórészem még van, végső esetben azt felpróbálom ha nem jön be a karbi dolog.
Viszont olyat is csinál, hogy kb 100-130 km után egyszerűen nem akar indulni. Gyertya kiszerel, megtisztít(persze vastagon áll rajta a korom), eddig minden fasza, de amikor odateszem az egyik csavarhoz hogy csekkoljam van-e szikra, megtekertetem, egy bazinagyot szikrázik és utána semmi. Ami most van bent már a nemtomhányadik gyertya volt. Mindig tartok itthon egy tartalékot, de az azért sok hogy ennyi gyertyát eszik.
sajna amíg a vázban van nem lehet mérni kompressziót
én szenvedtem vele pár órát de nem tudtam betekerni, útban volt a váz pedig minden darabot ki-be tekergettem de sehogy nem jött össze
kellene akkor egy xt-t keresni és arra feltenni a te karbid, aztán megnézni mit csinál
3 közül valami nem jó vagy akár egyik sem......
Állórészt kellett cserélnem, mert szétégett teljesen egy két tekercs rajta. Ott szerintem nem lehet semmit eltenni, mert mindent fix helyre kell csavarozni. Én már csak abban bízom hogy a karbi a szar. Más ötletem már nincs. A tavasz óta amióta összeraktam, folyamatosan fekete a gyertya. Már három hőértékkel próbálkoztam, de mindegyikkel ez volt.
Van egy haver, aki autószerelőnek tanul, ő azt állja hogy a szelepek szarok... de sztem hülyeség.
pedig a rák enné ki olyan egyszerű motor ez....
ha van kompresszió, meg megfelelő keverék, és a gyújtás jó helyen akkor ennek menni kell hiba nélkül
itt nincs 100 mindenféle szenzor meg érzékelő
gyújtást kellene még megnézetni hogy jó helyen van-e, mintha valamit ott is csereberéltél volna, utánna már csak tényleg a karbi marad.......
azért el nem dobom, mert még van benne amit lehet hasznosítani
A TT karbija tök más, de lehet hétvégén ráfabrikáljuk. Javítókészletet már vettem hozzá a tavasszal, de azóta is ilyen, semmit nem változott tőle.
jaaaaaaaaaa
akkor evvel kezd
ha csak földutakon poroszkálsz akkor inkább a 8assal kezd
számíts arra hogy 18as csőkulcs fogja.....
de nincs mit kitekerni vazze. Nnnncs benne gyertya csak valami szutyok volt benne hogy ne menjen teli cumóval míg hazatolom.
Mindegy mert kipróbálom mindkettőt amit írtál aztán majd lesz valami
azért kösz
7 meg a 8 a hőérték
ha retkes a 8 as akkor kell a 7es
milyen van benne? tekerd már ki vazzeg
fogalmam sincs milyen van benne de nem jó az biztos.
Alig bírom beröffenteni.
Valami nagyon jó kéne bele mert hihetetlen milyen kényes a gép.
a 3 közül melyik a jobb, vagy mi a külömbség köztük egyáltalán.
Bocs de hülye vagyok ezekhez.
akkor már inkább add nekem, szomszédod nem biztos hogy tudja értékelni:)
említettet van egy tt-s ismerősöd
annak a karbijával hogy működik?
ha jól akkor csak össze kell hasonlítani mi az eltérés
egy karbi javító készlet olyan 8000 felé lehet, ha minden van benne lehet megérné kipróbálni
de csak ha a másik karbival jól működik
tiédet meg feltolni a tt-re aztán azt is megnézni mit csinál
Megnéztem ma, a gázbowdennek van holtjátéka, nem emelkedik az alapjárat amikor elfordítom a kormányt. A levegőcsavart visszatekertem 1.5-re, de akármit csinálok nem tűnik el a fekete füst. A gyertya kb 100km alatt úgy befeketedik, hogy utána nem is akar indulni. Van most egy olyan ötletem, hogy leszedem a karbit, átdobom a szomszéd kertjébe, aztán szerzek egy újat.
Semmi különöset nem vettem észre rajta. Csináltam már párszor ilyet (olajszűrőcsere) és még sosem törtem el. Amikor legelőször eltörött, az menet közben volt. Most meg amikor a végső húzásokat huzigáltam a csavarokon, akkor elpattant. Az tuti hogy ezentúl tartok itthon egy pár darab tartalékot.
gumitömítés milyen volt benne?
mert ha sokkal magasabb a fedéltől és nagyon meghúzod (egyoldalúan) simán eltörik
nem tudom hogy csináltad, de nem szoktak ezek így töredezni
kézzel betekered teljesen aztán picit-picit huzigálni sorba mindet
ha koszos a blokkban a menet akkor menetfúróval ÓVATOSAN belemenni, ha csavarok is bénák akkor vagy újravágni a menetet(lehozza a koszt szépen) vagy új csavar
aztán már lehet akkor repedt volt amikor küldték
mondjuk ilyen fedélből nem árt egy tartalék.....
Az agyam eldobom
A napokban megérkezett az új olajszűrőfedél, tegnap meg amikor raktam fel, eltörött a jobb felső felfogatási pontnál...
most van két használhatatlan fedelem....
jövő héten veszek legalább 5 darabot, egy csak jó lesz...
megnézed milyen van benne és szerezz olyant ha jó a gyertyakép
enyémben dpr8ea9 es van
de jó lehet a dpr7ea9 is vagy akár a dr7es
utolsónak kisebb gyertyahézag kell
Helló mindenki.
Van egy kb 86-os évjáratú xt 600-asom, és a problémam az hogy halvány fogalmam sincs hogy milyen gyertya kell bele.Tud valaki segíteni?
Előre is köszönöm
csákány
Igen, csak szerintem egyszerűbb lenne készet venni. Ne kelljen tömni gyapottal stb...
ha csak ennyi az igény menj el lakatoshoz aztán csinál
némelyik még kóracélból is csinál
minél hosszabb annál mélyebb lesz a hang
XT/TT 600-ra való tuning dobot vennék barátságos áron. Legalább 55cm hosszú és 10cm átmérőjű legyen a dob. Akinek van az írjon!
nekem a cagiva berúgós csak
de hát kb egyforma mind
én így indítom:
lassan lenyomom a berúgókart, (kb 1/4ig dekompresszor kitámaszt) addig nyomom amíg könnyű, van hogy leér teljesen, ekkor csak feléig engedem vissza és ismét le.
egyszer felkeményedik, (ekkor kezd sűríteni)
ekkor visszaengedem teljesen és rárúgok egy lendületeset
melegen elsőre, hidegen 1-2 esetleg3 rúgásra indul (persze ha a szivató állást eltalálom)
ha nem indul 2-3 rúgás után akkor már keserves akkor lehet rúgni rá 15öt is mire beröffen
mondjuk ilyen ritkán van, akkor bezabáltattam és azért nem megy
most már papucsban is be tudom rúgni eleinte nem sikerült ....
xt meg csak önindítós azt nem tudom rugdalni sajnos, pedig a berúgós/önindítós blokk jobban tetszik
nekem a 2db 35wos izzóval elég sokáig világít a gép pedig 4 éves akku van benne