Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rengetegen vakítanak ez így van, de pl akitől én vettem nem kertelt. Csak annyit mondott hogy "hulladék árban a tiéd... "
simán megmondta hogy gyilkolta mint az állat, de ez meg is látszott rajta
Én a 20W50 et tapasztalatból mondtam. a 10W40-el elég zajos volt a blokk, + az amúgyis szar kuplungom eléggé csúszott tőle. Most az olajcsere után szinte nem is csúszik a kuplung. Egyébként nézd csak meg a user manual-t, az is a 20W50-et írja.
Arról meg hogy a szerelő jobban vágja a témát, csak annyit tudok mondani, hogy légyszi nézd meg a fotógalériát amit felraktam a motoromról. Nézd meg hogy hogy nézett ki, meg hogy mi lett belőle. Valami nagyagyú szervizes szó szerint hulladékot csinált belőle, aztán utána a tulaj bevágta egy fészerbe kb egy évre mert ugye használhatatlan lett, ezt követően került hozzám.
azt beszéljük még meg hogy mikor mehetek érte, mielőtt még lemaradok róla
még jó hogy nem laksz messze
Yamaha XT600-ra vennék bal hátsó lábtartót!
SŰRGŐS!
Akinek van az írjon mindenképp!
szerintem azért ajánlotta a 10est mert avval kevesebbet kell melegíteni
kenésre kitűnő, egy kicsit hangosabb a blokk tőle
20as olaqjjal mindig üzemmelegre járatom, télen(+10fok alatt) meg nem mászkálok, akkor elméletileg nehezebben pumpálja
beszéljük meg a részleteket
Tudom hogy vékony az olaj de a szervizes srác meggyőzött efelől.20W-50-et akartam bele de ezt jobban ajánlotta és mivel minden bizonnyal jobban ért a motorokhoz mint egy mezei emberke gondoltam jó lesz akkor.Úgy is cserélem azért idényenként.A kipufogóban visont igazad van, de ez van, így jobb a hangja ((öblösebb)
Fiuk ma nem naon leszek fent mert szüreti bálvan a falunkban aztán táncolok de majd du megprobálok felnézni
biggel még nem mentem, de ha a 180kilós ténérével tudok menni felénk a sivatagban néha úgy hogy a lánc is a homok alatt fut akkor az is menne
már megszoktam a súlyát, talán hiányozna is
homokban tépni kell a gázt hogy emelje ki az elejét mert elég nehéz, főleg ha teli a tank
de ha lenne annyi pénzem akkor én is tt-vel tolnám
egy a közútra, egy a terepre persze ugyanavval a rendszámmal
de attól még nem adnám el a ténérét
amikor letekerünk többet rendes földutakon akkor sokkal kényelmesebb, meg nem kell sűrűn tankolni......
na majd ha nyerek a lottón akkor fejlesztem a gépparkot
elirtam 50 es cre je
Hát igen sok mulik a motorson,nálunk volt 2 srác az 1 iknek 50 es cr 50 je volt a másiknak lc4 ese ha jól tom 640 es srác a cre vel technikásabb terepen megete az lc4 est annyira jól nyomta
Azért a Dakaron induló gépek meg az utcai között van egy kis különbség...
Meg aztán nem csak a motoron, hanem a motoroson is sok múlik: van egy Simson Starral strííítfájterkedik, van aki Ereggyel offroadozik...durva terepre én nem szívesen megyek a Biggel, a 200 kiló az 200 kiló, az alól már elég nehéz kimászni. Ez inkább ilyesmire való: http://sportmotor.hu/motoros_v...
Mivel jön a második baba hamarosan, a hosszabb, többnapos túrákat egy ideig kihagyom. TT pont jó lenne munkába járni, 7végén meg csapatni, ha kimenőt kapok.
Dakar semmi a mi utalan utjainkhoz képest
hááát ha a dakaron jó volt itt is csak elmegy
Annyira azért nem porrúgásra való...a Big inkább túrásabb.
Nagyon szeretem a Biget, de a közeljövőben nemigen lesz alkalmam arra használni, amire igazán való (hosszabb túrák nem csak aszfaltos utakon, stb.) ezért cserélném valami könnyebbre valakivel, aki meg inkább a túrás irányba menne.
NA szóval,papirja csak adás vételi van, am 94.02 havi nem tom hány km van benne mert most szerelömnél van azt fejből nem vágom, de am mondjuk mondok 1 árat 210000ft
nem állítom hogy mindenki ilyen de sokan vakítanak eladáskor
pl olyan dolgokat amit lehetetlen bontás nélkül ellenőrizni
pl enyén gép 1 pöccre indul 0füst kipuff csontszáraz és korommentes 10es kompresszió, simán árulhatnám felújítottként pedig minimum 10 éve benne van a dugó.....
mizu főnök, nem egyezünk meg?
ja meg azt elfelejtetem hogy valamilyen papírjai vannak?
Te vagy az eladó, te mondj egy árat.

Meg még tudnom kéne azt is hogy:
-mikori évjárat
-mennyi km van benne
-honnan tudod hogy a CDI szart be?
ha meg tudunk egyezni akár azonnal ülök az autóba és megyek érte kezemben a kp-val
stephan, ha naon érdekel mennyit adnál érte?
Madi figy elviszem meg adok zsét de adás vételit hogy irjunk? irjunk cserét vagy, irjunk 1 et hogy megvettem tőled mondjuk 2 kilóba meg te is tőlem 2 kilóba?
egyébként az nem inkább CDI?
engem tirisztor nélkül is érdekel
csak egy kis beledumálás:
-a 10W40-es olaj kicsit vékony
-a herélt kipuff felejtős, a szelepek aláégnek és annak sosem volt még jó vége