Rengetegen vakítanak ez így van, de pl akitől én vettem nem kertelt. Csak annyit mondott hogy "hulladék árban a tiéd... "
simán megmondta hogy gyilkolta mint az állat, de ez meg is látszott rajta
Én a 20W50 et tapasztalatból mondtam. a 10W40-el elég zajos volt a blokk, + az amúgyis szar kuplungom eléggé csúszott tőle. Most az olajcsere után szinte nem is csúszik a kuplung. Egyébként nézd csak meg a user manual-t, az is a 20W50-et írja.
Arról meg hogy a szerelő jobban vágja a témát, csak annyit tudok mondani, hogy légyszi nézd meg a fotógalériát amit felraktam a motoromról. Nézd meg hogy hogy nézett ki, meg hogy mi lett belőle. Valami nagyagyú szervizes szó szerint hulladékot csinált belőle, aztán utána a tulaj bevágta egy fészerbe kb egy évre mert ugye használhatatlan lett, ezt követően került hozzám.
szerintem azért ajánlotta a 10est mert avval kevesebbet kell melegíteni
kenésre kitűnő, egy kicsit hangosabb a blokk tőle
20as olaqjjal mindig üzemmelegre járatom, télen(+10fok alatt) meg nem mászkálok, akkor elméletileg nehezebben pumpálja
Tudom hogy vékony az olaj de a szervizes srác meggyőzött efelől.20W-50-et akartam bele de ezt jobban ajánlotta és mivel minden bizonnyal jobban ért a motorokhoz mint egy mezei emberke gondoltam jó lesz akkor.Úgy is cserélem azért idényenként.A kipufogóban visont igazad van, de ez van, így jobb a hangja ((öblösebb)
biggel még nem mentem, de ha a 180kilós ténérével tudok menni felénk a sivatagban néha úgy hogy a lánc is a homok alatt fut akkor az is menne
már megszoktam a súlyát, talán hiányozna is
homokban tépni kell a gázt hogy emelje ki az elejét mert elég nehéz, főleg ha teli a tank
de ha lenne annyi pénzem akkor én is tt-vel tolnám
egy a közútra, egy a terepre persze ugyanavval a rendszámmal
de attól még nem adnám el a ténérét
amikor letekerünk többet rendes földutakon akkor sokkal kényelmesebb, meg nem kell sűrűn tankolni......
na majd ha nyerek a lottón akkor fejlesztem a gépparkot
Hát igen sok mulik a motorson,nálunk volt 2 srác az 1 iknek 50 es cr 50 je volt a másiknak lc4 ese ha jól tom 640 es srác a cre vel technikásabb terepen megete az lc4 est annyira jól nyomta
Azért a Dakaron induló gépek meg az utcai között van egy kis különbség...
Meg aztán nem csak a motoron, hanem a motoroson is sok múlik: van egy Simson Starral strííítfájterkedik, van aki Ereggyel offroadozik...durva terepre én nem szívesen megyek a Biggel, a 200 kiló az 200 kiló, az alól már elég nehéz kimászni. Ez inkább ilyesmire való: http://sportmotor.hu/motoros_v...
Mivel jön a második baba hamarosan, a hosszabb, többnapos túrákat egy ideig kihagyom. TT pont jó lenne munkába járni, 7végén meg csapatni, ha kimenőt kapok.
Annyira azért nem porrúgásra való...a Big inkább túrásabb.
Nagyon szeretem a Biget, de a közeljövőben nemigen lesz alkalmam arra használni, amire igazán való (hosszabb túrák nem csak aszfaltos utakon, stb.) ezért cserélném valami könnyebbre valakivel, aki meg inkább a túrás irányba menne.
NA szóval,papirja csak adás vételi van, am 94.02 havi nem tom hány km van benne mert most szerelömnél van azt fejből nem vágom, de am mondjuk mondok 1 árat 210000ft
nem állítom hogy mindenki ilyen de sokan vakítanak eladáskor
pl olyan dolgokat amit lehetetlen bontás nélkül ellenőrizni
pl enyén gép 1 pöccre indul 0füst kipuff csontszáraz és korommentes 10es kompresszió, simán árulhatnám felújítottként pedig minimum 10 éve benne van a dugó.....
Meg még tudnom kéne azt is hogy:
-mikori évjárat
-mennyi km van benne
-honnan tudod hogy a CDI szart be?
ha meg tudunk egyezni akár azonnal ülök az autóba és megyek érte kezemben a kp-val
Madi figy elviszem meg adok zsét de adás vételit hogy irjunk? irjunk cserét vagy, irjunk 1 et hogy megvettem tőled mondjuk 2 kilóba meg te is tőlem 2 kilóba?
simán megmondta hogy gyilkolta mint az állat, de ez meg is látszott rajta