Az ugy ahogy van szerintem tökéletes a 120/130km(most mitis szeretnél elérni?Lassabb de erősebb legyen,vagy forditva?) ..van 1 rávaló zsiruj láncom,kilett bontva de zsir uj,csak a csomagolása viseletes CZ 428/136 4eFt ha kell
A motoromon láncot kell cserélni, de szeretném ha még pörgősebb lenne ezért gondoltam hogy nagyobb lánckereket tennék rá. Szerintetek ez nagyban befolyásolná a motor működését/ élettartalmát/ végsebességét? Magyarán megérné hogy nagyobb lánckerék legyen rajta? Most olyan 120-130-at megy
Énsemvagyok nagyhozzáértő hiába küldesz képet,(TDR125höz)de motorkód alapján tudnikell a boltosnak...Veddki a betétet és a www.nagyvas.hu van rajz és méret is ugy betudod azonositani
Halihó Chevy!
Küldenék neked pár képet a motoromról, segíthetnél beazonosítani az évjáratot, mert fogalmam sincs, hogy szükség esetén rendelésnél mit rendeljek, mert annyi fajta változat van, hogy csak lestem.Ha nem gond és tudsz segíteni küldjed el légyszi az e-mail címedet az enyémre. connelly@freemail.hu Köszi előre is...
Kuplungkart itt http://www.biker-world.hu/ benzin amig fekszik folyik az normális,vizhőfok az valszeg vizgomba (de lehet másis)alapjárat- karbi takaritás.Szerelő inkább 250est csinál de lehetróla szó.A tárolórekeszt nemtudom 125ös deltavázas nemvolt nekem.(ha félkör alaku az izzókészlet helye a 250esnek legalábbis..)
Köszönöm a választ!
Megvettem (125, deltabox), forgalomba tudom állítani. Nagyon tetszik. Sajna fejidom itt-ott néhány centit repedt, más idom horzsolt, nem mutat a vízhőfokmérő, nincs alapjárat.
Az normális, h elfeküdve -eldölt sajna- csúnyán folyik valahonnan a benzin?
Még egy apróság: minek a helye van az ülés alatt az aksitól hátra, még a nagy tárolórész előtt? (Gumipánt fogta le ami ott volt.)
Köszi
Zoli
Szia!
Sajna eldölt -magam sem értem hogyan tudott-, és eltörött a kuplung kar. Tudnál segíteni hol keressek? Elsőre nem találtam (Yamaha-t még nem kérdeztem).
Látom Te professzor vagy TDR-ben.
Illetve ha szerelőt is tudnál...
Nekem is kellett fékbetét az első fékbe de az volt a baj hogy amíg nem szedtem szét és mutattam meg az eladónak a fékpofát addig nem tudta milyen kell bele hiába tudtam hogy mikor gyártották, mert volt olyan év amikor 3 különböző fajta fékkel szerelték a tdr-eket. De aztán én nem is vettem bele újat hanem felvasaltattam ami benne volt
Köszi a segítséget.Szétkaptam újra az elejét, most viszont gyanús lett a fékbetét.Mintha aprilia feliratot látnék rajta.Ahogy olvasgatok vissza, látom otthon vagy tdr-ben.Nem tudod a típusszámát a betéteknek?Évjáratot nem tudok, de 125-ös nem deltabox és alufelnis a vas.Az első tárcsa 320mm.Sajna ennyi infóm van.Kösz mégegyszer.
Az olaj visszajelző nekem is világít üresben , de én sem tudom miért, ha sebességbe van a motor nem világít csak ha nincs olaj benne. Amúgy nem hinném hogy üresben természetes ha az olaj is világít az ürest jelző N mellett, mert akkor miért lenne külön ürest jelző?
Szia(sztok)Annak ugykell müködnie,ha majd nemalszikel akkorkell rátölteni Fék lehet rosszminőségü betét,vagy mégis görbe a tárcsa.Vedle a tárcsát és sikfelületre tedle és kiderül, betét hol? olvass vissza.
Hali!
Egy kis segítség kellene újra...TDR125, nem deltabox, gyújtáson és elíndított motornál is világít az olaj visszajelző, berakom sebességbe elalszik.Mintha az üres visszajelzővel együtt működne.Olaj van a tartályban, bár nincs csurig.Gyújtáson világít, ez oké.De ha beindítom nem kéne elaludnia és csak akkor világítania, amikor kevés az olaj?
A másik: Az első fékemet már darabokra szedtem, de nem találok semmi rendellenességet, vastagok a pofák, tárcsa nincs kopva, munkahengerek mozognak, mégis darabosan fog a fékem.Olyan, mintha nyomkodnám a fékkart, hintáztatja az elejét.Néztem a tárcsát is, szerintem nem görbe.Mondjuk a féktuskó picit mozog, de gondolom annyit szabad lógnia az alsó csavaron, ami hengeresre van kiképezve, nem menetes, csak az eleje.Másra nem tudok gondolni, kicsit üthet tényleg a tárcsa?Hol tudok venni olcsón, illetve bontva esetleg?Köszi szépen mindenkinek előre is.
De majd aszólok ha kell
Küldenék neked pár képet a motoromról, segíthetnél beazonosítani az évjáratot, mert fogalmam sincs, hogy szükség esetén rendelésnél mit rendeljek, mert annyi fajta változat van, hogy csak lestem.Ha nem gond és tudsz segíteni küldjed el légyszi az e-mail címedet az enyémre. connelly@freemail.hu Köszi előre is...
Szóval szerelőről beszélhetünk?
(bzzoli@freemail.hu)
Megvettem (125, deltabox), forgalomba tudom állítani. Nagyon tetszik. Sajna fejidom itt-ott néhány centit repedt, más idom horzsolt, nem mutat a vízhőfokmérő, nincs alapjárat.
Az normális, h elfeküdve -eldölt sajna- csúnyán folyik valahonnan a benzin?
Még egy apróság: minek a helye van az ülés alatt az aksitól hátra, még a nagy tárolórész előtt? (Gumipánt fogta le ami ott volt.)
Köszi
Zoli
Sajna eldölt -magam sem értem hogyan tudott-, és eltörött a kuplung kar. Tudnál segíteni hol keressek? Elsőre nem találtam (Yamaha-t még nem kérdeztem).
Látom Te professzor vagy TDR-ben.
Illetve ha szerelőt is tudnál...
Köszi
Zoli
Egy kis segítség kellene újra...TDR125, nem deltabox, gyújtáson és elíndított motornál is világít az olaj visszajelző, berakom sebességbe elalszik.Mintha az üres visszajelzővel együtt működne.Olaj van a tartályban, bár nincs csurig.Gyújtáson világít, ez oké.De ha beindítom nem kéne elaludnia és csak akkor világítania, amikor kevés az olaj?
A másik: Az első fékemet már darabokra szedtem, de nem találok semmi rendellenességet, vastagok a pofák, tárcsa nincs kopva, munkahengerek mozognak, mégis darabosan fog a fékem.Olyan, mintha nyomkodnám a fékkart, hintáztatja az elejét.Néztem a tárcsát is, szerintem nem görbe.Mondjuk a féktuskó picit mozog, de gondolom annyit szabad lógnia az alsó csavaron, ami hengeresre van kiképezve, nem menetes, csak az eleje.Másra nem tudok gondolni, kicsit üthet tényleg a tárcsa?Hol tudok venni olcsón, illetve bontva esetleg?Köszi szépen mindenkinek előre is.