Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

classic 3-ra azért az utcaim bevethető, ha nagyon..
Hm, sajnálom. Ez tuti? Azért Te se égess fel magad mögött mindent... hátha...
Készül...
Május végéig minden rendbe ment. Utánna jöttek olyan dolgok amik megoldásához teljes ember kellett. A versenyzés másodlagos lett. Viszont az eredmények jöttek, ezért maradtam idén befejezésig, csak annyit adtam bele ami a dobogóra elég volt. Messze lassabban mentem mint tavaly. De a Brezovát soha nem felejtem el tavalyról! Nem hittem, hogy így fogok akarni egy férfit, hogy elkapjam 1 század volt a célban ha jól emlékszem a külömbség a javadra
Biztos lemaradtam valamiről, de mi tette be a kaput?
Szerencsére nekem soha nem akadt meg motor, de ahogy láttam a Te, és Mihu esetét, hogy nem tudtátok megúszni esés nélkül, el sem tudom képzelni, hogy velem mit csinálna a motor, ha megakadna alattam. Én mindig a kuplungon tartom az egyik újam versenyzés közben, ha akad hátha gyorsabban rá tudok húzni legalább akkorát, hogy megcsússzon annyira kuplung, hogy ne blokkoljon a kerék….lehet, hogy hülyeség, de már reflexből rajta tartom.. Amúgy meg jól tetted, hogy nem adtat el,bármikor rácuppanhatsz a gépre, ha persze engedik otthon, hogy racézzál, meg legalább nem járhatsz úgy mint én, hogy még pört is kilátásba helyeztek nekem, nem gyári belevaló alkatrész miatt….azóta az változott, hogy állunk elébe. Ilyen még úgy sem volt a MAMI történelmében! :) persze nem a Laci és köztem van probléma! Az a terv, hogy én versenyek közelébe sem fogok menni, amit már minden haver tud év eleje óta és talán így nem fog annyira hiányozni, de a banda nagyon…de persze tartom és ápolom a jó barátságot a versenyző barátaimmal természetesen továbbra is.
Hát eljárok a versenyekre. És spanolom magam, mikor bemondják, a Classik, Pannonia kategóriák résztvevőit kérjük...

A motor megvan. Semmit sem csináltam vele, csak a hengereket húztam le. Kicsit tanácstalan vagyok, hogy mi volt az ok, egész évben. Mindegy, kap két aluhengert, és komolyan gondolkodom egy csúszókuplungon, mert szerintem az ilyen megragadásos kerékblokkolás simán megúszható lenne vele.
Szia Lecso! Rég jártál erre. Milyen orvosság van a nyugdíjas versnynélküliség elviselésére? Csak, hogy felkészüljek az elvonási tünetekre, ha nálam is jelentkezne valami P20 meg van még?
Én mennék, de idő kell még itthon...
Szia Jani! Ez már jó hír ha gondolkodóba ejt a bukósisak újbóli felvétele! Üdv.Lacibá
Apa kezdödik
Hátja. Pont mostanában tűnt fel, hogy nem fáj semmi. Egy év kellett. Tegnap voltam Kakucson, Bregyónak segíteni a Medve féle P20-ast kicsit állítgattuk. Begyó előtte mondta, vigyek bukót.... hát volt gondolkodás....
én inkább azt mondanám hogy a lecsó tapasztaltsága meghozta az eredményt mihu meg kezdő még az elgáncsolásban azért jó hogy már tudunk ezen viccelni
Ez a Kizsdijó ez iylen, az a taktikája, hogy megpróbálja elgázolni az ellenfeleit.
Múltkor Mihut próbálta elütni, csak ő fürge volt és elugrott:)
Hattööö... legyünk tényszerűek kéremszépen, ha kellő figyelemmel megvizsgáljuk az ön által célzásba vett esetről készült videót, http://youtu.be/qSKhR03Wjb0 láthatjuk, hogy a rájder erre, a motor meg arra penderült. Betekaródzásként még a következő versenyző által felajánlott lehetőséggel sem tudtam élni, aki ballisztikus röppályára állt motrostul.
Jaj, 1általán nem sertésnek szántam, és még csak nem is konkrtan egy valakire gondoltam, hanem csak úgy általában megllípítottam, hogy egy trakeszes több fémulladékot tud leadni a "mélytelepen" ileltve, hogy hamarabb betelik a polca.
Veled aztán főleg nem állok le arról vitatkozni, hogy az a blokk mit kapott már 5 év alatt és mennyire össze volt csak fércelve, mert menthetetlen eset vagy és az alkatrészek felének még a nevét se értenéd, teeeeee. Végül is a T.Rex is fasza kis szerkezet vót, csak aztán jött valami evolúció vagy mi, 'szt mehetett a gecibe mint a bűzokádó modellmotorjaitok. Ennyi.
mer jó nehéz
szervusz fögecikém te még élsz ugy eltüntél hogy csak na
euróra jössz kapsz 1 yamahát kölcsön nem érdekes ha összehajtod tudod van másik
ragyogó kemény kék szikrát ad az eredeti cdi-vel holnap kiderül meddig.
... valamint féktávon sem lehet olyan kényelmesen betakarózni velük mint a jó öreg fűkaszákkal

És akkor még cseppet sem voltam geci
Főgecó úrnak tejjessen igaza van, a négyütemű sokkal jobb, mert ott a tulajok nem csak a tönkrement dugókat, hanem a felrobbant vezérműveket, görbe szelepeket satöbbiket is gyűjtögethetik a polcra.
Így elég csak egy versenyre eegyűnni, és már tisztára úgy néz ki a polc, mintha az illető radikálisan versenyolna a motrával.
"Minden versenyzőnek négyüteműt!" ez minden hiulladékfém felvásárló titkos álma.
Jav:- a 3 felesleges ütem-
Tudod, az a 3 ütem alatt hűti a dugót.:))))))
Tessék minden szépen ideírni. Miafasznak járok ide he?