Összetett állás:
Classic 1.
Szabó Gábor András 200
Mészáros Sándor 170
Mihály Balázs Krisztián 150
Karalyos Éva 104
Pető Tóth Gábor 97
Mogyorósi Péter 56
Marmoly Dániel 52
Farkas Lajos 28
Sajben János ifj. 26
Lőcse Attila 0
Halmosi József 0
Classic 2.
Diós Krisztián 180
Balogh László 141
Bánkuti Tamás 128
Mogyorósi Balázs 67
Losonczi István 50
Mogyorósi Péter 32
Zelenyánszki Tibor 31
Szabó Péter 11
Halmy Mátyás 0
Diós József 0
Marmoly Dániel 0
Classic 3.
Szénási Ferenc 190
Szabó János 153
Almási Szabó Ottó 132
Horváth Attila 61
Jászberényi Ferenc 57
Kovács Béla 26
Pető Tóth Gábor 26
Major Róbert 0
nem rendelek mert nincs nekik csak egyszem lila,az meg nem kell per pill minden áll vagy postán -uton van próbálok igyekezni.szezonvégre biztos meglesz
Józsi, ha rendelsz, akkor egyet kérjél már nekem is (postaköltség felez) no nem arra a motorra aminek a blokjával mindjárt kész vagy, mert ugye mindjárt kész vagy...?
Lászlónak jobbulást, te meg idén már ne takarózzál többet motorokkal, mert lassan eladom a kintlévőségemet valami kisebbségi behajtó brigádnak amíg még...
Menekülőre fogtam Gyuribá haragja elől, mert múltkor nem sikerült emberi időben visszaérnem a világ végéről, hogy rendesen be tudjunk rúgni. Szégyen, a munka az ivás rovására megy...
Amúgy a labancoknál downhill cangázás 2000-ről szabadesésben át az erdőn. Ha már megpusztulunk legalább legyen benne valami poén
az mák volt.
már láttam jézust a messzecsúúúszetcc táblánál.
aztán hirtelen,szerencsémre eszembe jutott mit tenne anyukám.így elengedtem a kormányt és becsuktam a szemem miközben jújjgattam.
öröm,hogy nincs újabb komplikáció a sérültekkel.gyors felépülést nekik.
főgecó srác meg kerüljön má elő.
hááá mi van vele?tahitin nézi a pucccér seggeket?
természetesen a kórházas dolgok nélkül értem a királyságot na meg akit illet annak nagyon köszönöm a hétvégi motorozást,alkalomadtán össze kéne beszélni köszönöm
na akkor az én verzióm, időmérő ,egy év után ujra motoron, megyek mint a szél/saját érzés/,Nelacibá megvan,fz400 megvan,serfy megvan,idős szekciót hozom királyság!ehhez képest verseny rajt sikerül/20mp bünti/évával küzdünk leér minden csizma kipufogó lábtartó stb lányos zavarba mindenki elmegy na vazzeg nem kell ezt erőltetni második rajt figyelek jól sikerül nézek hátra jön-e serfy de nem van helyette mz-s pethő küzdeni akarós gabi de ez már jó volt.utána láttam hogy serfy talajmintázott/jött volna utánam / de az az utolsó 20 perc megért mindent jó volt.legyen mindig ilyen király a dolog!
Tavaly balassagyarmaton ha jól emlékszem az egyik simsonon láttam egy hasonló kijelzőt, tudnátok nekem erről valami infóval szolgálni? Honnan lehetne beszerezni, ára, bármilyen motorra felszerelhető e?
Azt én is szeretném tudni.
Volt három teória,
1.Sok volt a kéttucat póni ahhoz a kanyarhoz, és elment a hátulja.
2.Elment az eleje, mert én utassal megyek, és nehéz vóók.
3.Baxtam áthúzgálni a csavarokat, és a felső kifli egyik befogó csavarját elhagytam, talán még az előző futamban. Valami gyanús is volt mert a végére kicsit mintha csúszkált volna az eleje. De én csak a guminyomást ellenőriztem a szünetben.
A rajtnál az a béna egykerék lehet hogy megpecsételte a sorsát.
Utólértem Lacibát, gondoltam üldözöm egy darabig... Aztán csak arra emlékszem mintha külön lenne a kormány.
A balos teló, ami fixen volt a helyén, az elgörbült. A jobbosnak semmi baja
A boncolás eredménye: kell egy telószár, meg egy felső villakifli.
Meg a tank lett egy kicsit hadirokkant, de javitható.
Mindig is szerettem volna teljes terhelés után leállitani a motort, és megnézni a gyertyákat, most sikerült
Az utolsó Euroring-i futam eredményétől függetlenül az éves classic 1 bajnokság bronzérme bezsebelve! Köszönöm mindenkinek aki segített eme cél elérésében!
Classic 1.
Szabó Gábor András 200
Mészáros Sándor 170
Mihály Balázs Krisztián 150
Karalyos Éva 104
Pető Tóth Gábor 97
Mogyorósi Péter 56
Marmoly Dániel 52
Farkas Lajos 28
Sajben János ifj. 26
Lőcse Attila 0
Halmosi József 0
Classic 2.
Diós Krisztián 180
Balogh László 141
Bánkuti Tamás 128
Mogyorósi Balázs 67
Losonczi István 50
Mogyorósi Péter 32
Zelenyánszki Tibor 31
Szabó Péter 11
Halmy Mátyás 0
Diós József 0
Marmoly Dániel 0
Classic 3.
Szénási Ferenc 190
Szabó János 153
Almási Szabó Ottó 132
Horváth Attila 61
Jászberényi Ferenc 57
Kovács Béla 26
Pető Tóth Gábor 26
Major Róbert 0
Amúgy a labancoknál downhill cangázás 2000-ről szabadesésben át az erdőn. Ha már megpusztulunk legalább legyen benne valami poén
http://youtu.be/4qcA_AFXCHU
már láttam jézust a messzecsúúúszetcc táblánál.
aztán hirtelen,szerencsémre eszembe jutott mit tenne anyukám.így elengedtem a kormányt és becsuktam a szemem miközben jújjgattam.
öröm,hogy nincs újabb komplikáció a sérültekkel.gyors felépülést nekik.
főgecó srác meg kerüljön má elő.
hááá mi van vele?tahitin nézi a pucccér seggeket?
MIntha rajta kívül csak Rém ment volna be 44 alá.
Tavaly balassagyarmaton ha jól emlékszem az egyik simsonon láttam egy hasonló kijelzőt, tudnátok nekem erről valami infóval szolgálni? Honnan lehetne beszerezni, ára, bármilyen motorra felszerelhető e?
(Holnap hívlak, ha nem felejtem el úgy, mint ma este )
Volt három teória,
1.Sok volt a kéttucat póni ahhoz a kanyarhoz, és elment a hátulja.
2.Elment az eleje, mert én utassal megyek, és nehéz vóók.
3.Baxtam áthúzgálni a csavarokat, és a felső kifli egyik befogó csavarját elhagytam, talán még az előző futamban. Valami gyanús is volt mert a végére kicsit mintha csúszkált volna az eleje. De én csak a guminyomást ellenőriztem a szünetben.
A rajtnál az a béna egykerék lehet hogy megpecsételte a sorsát.
Utólértem Lacibát, gondoltam üldözöm egy darabig... Aztán csak arra emlékszem mintha külön lenne a kormány.
A balos teló, ami fixen volt a helyén, az elgörbült. A jobbosnak semmi baja
A boncolás eredménye: kell egy telószár, meg egy felső villakifli.
Meg a tank lett egy kicsit hadirokkant, de javitható.
Mindig is szerettem volna teljes terhelés után leállitani a motort, és megnézni a gyertyákat, most sikerült