Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hányszor mondjam még: szív, sűrít, gyújt, kipufog.

Aki meg nem hajlandó ezt belátni, az pancsoljon magának továbbra is pakurát a drága benzinbe és gyűjtögesse az olvadt dugókat a pócon
Gyerekek én is vettem tavaly tavasszal egy 250es yamahát 90ért
azt hittem hogy rám mosolygott a szerencse. De mint kiderült kuka az
egész. Senki ne várja hogy 300ért új motort fog venni, az ügyben pártatlan vagyok a gányolás mindig megbosszulja magát és 300ért nem lehet jó yamahát venni már a 125ös kéthengeresem is többe van.
hogy tudd csak azért krült hozzám mert azzal az aksis gyujtással nem voltak kibékülve, és tudható hogy nekem csak apolcig kell elmennem 1 másik alkatrészért,mivel van belöle,
amikor lebontásra került a gyujtás dekli szépen csöpögött ki belöle a benzines olaj,akkor gyanus lett a dolog. a hegyifelfutoi menéséröl azt az infot adták hogy a p20 is jobban megy. Nem igen akartam se ki és szétszedni mert ezerrel dolgozom, és kevés időm van ilyere,de
a gyujtás alaplap leszedése után azé más volt a helyzet.
aztán már csak kiváncsiságbol néztem rá a többi alkatrészre,
Nem voltam elragadtattva a tapasztaltaktól. Nem igazán volt tervben a ki és szétszerelés, hogy idöben készenlegyen de kész lessz , majd elválik mennyit javult. a jobbos henger gyertyája alapbol mikor idehozták csurgott az olajtol ami ugye nem normális.
a többi meg egyenes vonzata a dolognak hozzátéve 3080ft a gyári szimering. és most azt asok apró hibát nem is emlitem ami van rajta
1 példa dupla patentszem javitásre ott a porban jó megoldás csak hosszu távon már nem.
"ricsifélék"
"ez fontos ilyen Ricsik miatt is"
Nana...
Ja, és azért adtam el mert jövőre nem megyek, nem azért mert szar. Ezt már évközben is tudták a barátaim. Mielőtt a ricsifélék bele kezdenek....
Semmi feszkó nincsen közöttünk Zolikám, és nem is lesz! Min megy a vita? Van egy szimering ami 1 teljes szezont elbírt. Év végi szétszedésnél kiderült ennyit bírt...Jó, legyen. Adot egy főtengely amit a szezon elején a sosem látott yamahát szerelő tökéletesnek minősített hajtókarokkal eggyütt...ezért nem húzta szét a föcit..( Lacinak és Dimmának is mondtam )alább írta is a Dimmma, hogy most még 1 szezont el ment volna..( ezzel eggyüt 2 )csak, ha már szétszedte kicseréli a középső főtengely csapágyakat. A föci végén lévő két csapágyat én vittem személyesen a műhelybe.. ( rá fogok kérdezni erre, mi lett a sorsuk) . A főtengelyről: mivel ez yamaha, itt egy hozzászólás Dimmától:

2011 október 28
jutnak eszembe a dolgok witman fötengely egy 100 a yamahába
a gyári35 éves is megteszi és javarészt tapasztalataim szerint az összes levegös ftengelybe még gyári rud van vagy volt és nem 2-tő van. Csak nagyzási mániábol cseréltem 1 et a 24h ra az van a 250-be 5.éve a 350 meg szétküldte atz egyik oldalt de az szerintem kenési hiba volt nem szerette az 1:50-et. A gyári előirás 1:20 azota nincs vele baj mióta azt használjuk, a dugó meg a légszürő hiány miatt kopik érdekes a persely meg nem. A váltó kuplung meg önmagáért beszél lamellát még nem vettem bele. Igaz a szabó féle tempot már nehezen viselte de a hosszab áttételü kuplung ezt is megoldotta az eredeti lamella sorral.A gyári gyujtás a hitachi meg
azt erre csinálták idáig hiba nélkül tette a dolgát. De azt hozzáteszem 1 blokk se volt ugy megállva mikor hozzám került
hogy nem mozgott a dugó. De egyiket se itthon vettem.



Én egy szezont versenyzett ( ! ) motort adtam el Lacinak szakemberek által össze rakva. Erdmények bizonyítják, hogy nem volt rossz a koncepció. Szezon végén én is és mint mondtam Lacinak is ők is szétszedik mivel verseny motor. Eladás előtt az új tulajnak nem generáloztattam és nem is mondtam ilyet. Laci felhívott, hogy kell neki. 70 ezret engedtem az árából és úgy adtam oda neki, hogy itt van versenyezzél vele Kisnémedin az én felelősségemre ( ! )és ha baja lesz, vagy még sem teccik, hozd vissza semmi gond. Nem tudom, hogy ezt tudta-e valaki...( ez fontos ilyen Ricsik miatt is )Ja! Fizetést egy hónapra igérte, amit teljesített is. Beszéltünk párszor közben Lacival..többször említettem neki, hogy ha nem jön össze a matek, vagy meg gondolja magát bármikor vissza veszem...csak azt nem tudtam, hogy elvitte Dimmához aki szét szedte. Ezeket azért volt fontos leírni mert úgy lett tállalva érzésem szerint, mint ha nem lettem volna a barátommal tisztességes és átbasztam volna a 300-ezer forintos motorral, amit ha venni akarsz 250 ezer alatt utcaiban sem találsz és az is roncs. Az esetleges lejáratási kisérleteket pedig sem én sem a szerelőim nem fogják hagyni. ( nem neked szól) Eredményeknél nagyobb bizonyíték nem kell.
Sanyi, itt most tényszerűen nincs igazad.
Kintről befelé:

Tény 1:
Az eredeti kis ellenállású, kívül peremes, viszonylag speciális szimerring helyett, egy nem járműbe való(plán enem főtengelyhez) szimmering volt a motorban, gazdagon körbe sziloplasztozva, ez a betett képen is jól látszik.
Tény 2:
A karterban a szétszerelés után állt a váltóolaj.
Tény 3:
A főtengely két végén, két alaposan elkopott gyári csapágy volt.
Tény4:
A hajtórudak alsó gürgőzése egészségtelenül lógott, főleg a jobb oldali.

Velem nem volt vitád, köztünk semmilyen feszültség nem volt eddig,és sajnálnám, ha ettől a hozzászólástól most mégis lenne- de én mint abszolut független külső szemlélő ezt láttam tényszerűen kommentár nélkül a szétbontott blokkban.
Azért megy így,mert falsol bammeg!Be van szegényedve,már kiette a váltóolajat is,nem fékezi a fogaskerekeket az olaj,na azért megy így.A Molnárnak meg jó lett volna,hobbija az akasztás.
Szia Sanyi! Sajnos nem húzták ki a számaimat,pedig én is kipróbáltam volna a Yamahát. Tudom,hogy csak sokadik lennék, de kíváncsi lettem volna milyen a Yamaha a P 20-hoz képest.Na majd meglátjuk! Üdv.Lacibá
Na jóestét. Rég jártam erre
Miaf@szvanveletekemberek?Ezt eddig mindig csak január magasságában kezdtétek el.Korán van még. Sanyi,beszéltem a berényi emberrel,nem ad el semmit,majd még puhítgatom.
Nem is vitatkozunk. Persze senki nem ért a yamahához ..igaz a számok szerint mindenhol célbaért a motor. Igen, a végére nagyon kevesen maradtunk. A dobogóra igen is büszke vagyok, mert a Szabón és a Mihun kívül senki sem vert el összesítésben egy versenyen sem. Igaz ők, de főleg a Szabó mindenkit elvert. Nekem meg a leg kissebb gondom idén a versenyzés volt. Amig a Szabó nem ült a motorjára tudtommal senki sem nyert rajta kívül a maga motorjával.Én csak hallomásból tudom, hogy szinte minden versenyen kiestek a Szabó korszak előtt. Pld.: 24-órás. Igaz utánna gyökeres javulás állt be. A motor építő projektet, meg soha nem hoztam volna fel, pláne itt. Akinek kell az tudja, hogy nem miattam akadt el. Amit feltett a fórumra képet a blokkról, mindenki látta, hogy nem 250-es. Amikor hívtam, hogy akkor megyek érte, mindig azt mondta : most nem jó...nem ér rá... és továbbra sem vitatkozom.
üdv. rd 125 höz keresek bal oldali oldalidomot, és egy műszerfalat, vagy a műszerfalnak a tetejét amiben benne van mind 2 üveg ( ford.mérőnél és a km óránál.
nem is látott rd csak képen, a lecsó is ex yamahás azt kérdezd meg mennyi fordult meg náluk.De egyébként én vagyok a fasz hogy leéllok veled vitatkozni tényekröl.
Én magam vettem és adtam át amit az skf csapágy boltban vettem.
melyik csapágat cserélte ? egyiket se.
KMK 2 órás egy Honda CB 125-el

http://youtu.be/sHNCTYWt7P8
na most ez ezen a szinten ez a nem belevaló szimeringet ÉN csak a mosogépbe tenném a dobogos helyezést meg ne is emlisd. nem 20 vagyunk és ha nem mennél nem is lenne idén értékelhetó a c1.
Az hogy aforgattyus házba mindenhol állt az olaj. A én álltalam készitett motorrol beszélsz? rég készen volt még ugy is hogy rád probáltam szabni, de ezt nem én basztam el. most is ugy áll ahogy abbahagytam csak a blokkbeépités hiányzott,de teljesen mindegy hogy 1-2 3 tartalék motor van nem gáz. ráültetünk valakiket a szabóval aki nem kap 2-3 kört versenyenként. Azt annyi
Ex yamaha szervízes Szilárd barátom intézte a föcit. Tökéletesnek minősítette, a hajtókarokat és a főtengelyt. Két új csapágyat kapott. Igazolta is, hiszen minden versenyen végigment. x napokkal eggyütt 7 versenyt, 3 tesztet. Miről beszélünk? A szimeringről még annyit, hogy ha valami nem stimmelt volna, mondjuk a gyuszi oldalon, Atti észre vette volna amikor pld. a gyújtást és alaplapot csinálta rá. Mint mondtam Lacinak év végén úgyis bele néznek, mint mindenki, hogy nincs- gixer.
ezek a csapágyak még gyáriak,de mindenki azt csinál a sajátjával amit akar vagy tud. Mi már hogy az öregszabóval nem vagyunk hajlandóak cipzárt nyitni a blokkra mert sokba van az ocsó alkatrész.Bárki adja is!
Richárd Nem szoktam kiabálni..nincs miért.