Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem akartam ezt igy a forum elött megtárgyalni de
telefonon azt mondtad csapágy csereis volt, mert ezen a gyári 76 csapágyak voltak sok kép lessz de nem érdekes az hogy 10mm helyett 7mm széles szimering volt benne kinek a papné kinek a lánya az hogy 1 beütös fémházas szimering került az osztott blokkba és ezért a csapágy mozgott a helyén/ala petró bandi/
ez azért nem kis tuning. hamár a szimering miatt ketté kellet venni a blokkot igy a fötengely belsö csapágyit is most volt érdemes kicserélni hisz 37 évet már lehuzott becsülettel, a hajtókaralsó görgö még kibirt volna talán 1 1/2 szezont de igy 2 ezüstkosaras gsor került bele. nem sorolom . a kipp csövel kapcsolatban,
meg fogom kérdezni a mihut hogy minek rajzolt nektek ilyen baromi hosszu hátsó kupot az hogy a csö 2dik rugó beakasztója a csonk belső felén van az csak baki. A csövekkel kapcsoletban mi mértük
hogy mi ajó racéra ez is jó de mire ezt fogom megkérdezni.
azé a yamahába nem az való ami belekerült föleg a fémházas kuplung oldali szimering
Hűde másképp bír látódni két oldalról ugyan az a dolog..
Nem Joci. Falsolt mindkét oldalon. Teljes főtengelyfelújítás kellett, csapágyak cseréje, jó minőségű gyári peremes szimmeringek, stb-stb. Egyébként mindig az kiabál, akinek a háza ég...
Húúúú! De!Csodálkoztam is, hogy Te?. Légyszíves ne haragudj Vissza szívok mindent amit gondoltam
szia! lehet hogy összekeversz valakivel?!
Köszönjük a megszólítást.Tőlünk többféle alkatrészt vásárolnak sporttársak,mindenki igényének és pénztárcájának megfelelő alkatrészt választ az általa elvégzendő munkához.Természetesen tanáccsal segítjük,használhatatlan alkatrészt,vagy a célnak nem megfelelőt nem adunk.Ha gyengébb minőségű a fent említett okok miatt, tájékoztatjuk ügyfelünket fokozott figyelemre,ellenőrzésre, és a normál idő intervallum előtti cserére. A fent említett motorkerékpár szerelési munkáit a tulajdonos végezte.Még egyszer köszönjük a megtisztelő figyelmet.
Kedves Jocikám. Daróczi úrtól vettem a " mosógép szimeringet" (Gondolom by Dimma szöveg). Ő is használta ezeket a szimeringeket. Talán ért hozzá egy kicsit, nem csak szájal, hanem fel is tud mutatni némi eredményt a szakmában. Amúgy 7 ( x nap is )versenyt ment a 250-es motor ( 5 dobogós helyezés), minden motorikus nyavaja nélkül.....Pénteken cseréltem gyújtást a yamahán semmi szivárgás nem volt. Vasárnap ment a Laci 5 km vele...Állítólag tiszta benya volt.. Megjegyzés: Atti által felkészített motorokkal 14 versenyt mentem 1 műszaki hibával.Az első futamon. ( ami az én makacsságom miatt kieséssel végződött) 10 dobogó. Ja! És a kipufogóm is szar! Mindenkié! Ja! és ezévi dobogós helyezéseimről ( év végi minimum bronzról nem is beszélve )is lemondhattam volna, ha a megrendelt motorra várok...igaz mindenki kiröhögött, hogy az soha sem fog elkészülni....de én még akkor hittem benne....Jocikám, mielőtt valamire utalsz azért járd körbe a témát rendesen, mert az éremnek két oldala van.
Azért csak elvittem a Gáspár Attihoz...olyan agódós féle vagyok
Postàzva. De még keresek.
Nyugi,nem esik szét! A gyűrűk összetartják!
van pillanatragasztóm,ha kell szombaton viszem asztis

szenasi75@upcmail.hu
Egy kis meglepi RZ ypvs
Meg van a hiba! Egy alátét rossz helyen volt és összeszorult az egész azért nem oldott ki! Köszönöm a segítségeteket!
a dekliben van.
Bocsi, de ebből, hogy több-bekezdésű menet, nem tudom hogy mire is gondolsz?!
Elfordítottad a több-bekezdésü menetet?
Szétszerelés elött jó volt
Hosszú pálca golyo rövid pálca.nézd meg mégegyszer
Jól volt összerakva, viszont beállításnál, a kinyomópálca teljesen beesik(még egy golyóval is), épphogy megtudom húzni az állító anyát. rövid lenne azért nem emel ki? Szétszerelés előtt jó volt (és még kb egy centi ki is lógott), alkatrészt el nem hagytam. Nem értem, kérlek segítsetek! :(
Elvileg jól volt összerakva, de újra megnézem. Egyébként azért írtam a 3mm-t mert 2.9 és 3.2mm közötti értékeket mértem. Utánanéztem az új 3.5mm, a használati minimum pedig 2.7mm úgyhogy lamellát egyenlőre nem kell cserélnem.
Bocsi de ezt nem hagyhatom ki ha 3mm körüli akkor jó . Pontosabban mérd meg.
Szerintem a nyomólapot nem tetted a helyes pozícióba összeszerelésnél.Figyelni kell a nyomólapon lévő nyíl és a kosáron lévő jelölésre!
Üdv!
Szétszedtem a kuplungot az RD-mben és az istennek nem akar kiemelni. Megtudnátok mondani a hiba okát? Pedig mozog rendes a kuplung, mégse emel ki. Sebességbe van a motor és behúzva a kuplungkart még mindig nem forgatható a hátsó kerék. A lamella vastagság 3mm körüli. Mennyi a normális érték? cserés?
Kösz,de már nem aktuális