Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Okéj! Hamarosan haza ér. Felrakok egy olyan bajúsz mint neked van, fogom a szokásos sámlimat amire felállok, hogy felérjem és rásütöm az orcájára a tsókot. Dió küldte
nagyon fain képek,csókold meg a kedves hölgyet a nevemben is!
Basszus! És eddig nem vették észre Szerencse, hogy nem ugráltatták is! agyrém! Bár tényleg csodának tünt még ha akkora darab ember is, hogy átmegy egy motor rajta és semmi komoly bibi. Remélem nem lesz már több gond. Talán kap egy gipsz mellényt.
Valóban ez bosszulta meg magát, nem lehet 2 havonta kitolni a fost a kupac alól, rálöttyinteni még egy kis olajat oszt várni a csodát. Pl. a rajtrácson vettem észre, hogy kiesett a kuplungkar csavarja is, picikét nehezebben ment a cibálása mint szokott, attól durrant be a bal alkarom, hogy még most sem érzem.

Viszont most dobott SMS-t a Ricsi, hogy Jánosunk az eddig ismertnél kicsit szarabbul járt, egy csigolya törött, még pár sérült, felhozzák Pestre. Reméljük semmi maradandó.

Nem olyan nagy veszteség az emberiségnek hogy végre kipusztultak ezek az alattomos 2T-k. Ennyi vesződést is azzal hálál meg hogy odabassza a gazdit a leggecibb helyen...
a 4t meg lerázza a steijerung csavart meg trehány a pilóta
mert ha a szabó klánba mennél az öreg biztos lbaszna hogy nem
foglalkozol eleget a motorral.
Egy 2T-t soha sem lehet beállítani, max. kevésbé szarrá macerálni. Köszönöm a küldött likakakat, remélem a nép hasznára sikerül fordítanom.
22357
ez annak a berugószimmeringnek a száma, amit elszoktam cserélni a főciszimmeringel.
ez oyln ahiba amitől megőrülsz, mert látszólag minden jó, de beállíthatatlan a motor.
Hát.. itt van Petibá. yutyubon még rosszabb.Nem igazán publikus vidi, mert rettenetesen remeg. Az egész motor is. Nem véletlen, hogy mindig mosolyogva szálok le róla Egyszer ráültettem az asszonyt és adtam a gépnek egy energia fröccsöt 6000-től és csak úgy elpirult az asszony mzoli6685 sem véletlenül akarta kipróbálni
http://youtu.be/jpbf0rz35oo
Beszótá vazze?
Nagyon köszi!
Végre összejött volna egy jó kis meccs a Gabival, erre a Jani csak azért kislisszol a röntgen alól, hogy lelazíthassa a kurva stájerungomat
Sanyi ez jó hogy így ragaszkodsz az Ottohoz de hol a hátso kamera?
Azt is megnéznénk.
Hátra eggyel kisebb + némi fék és megfogod. Ismét szépen toltad.
Talán egy balos,egyben. Délután megnézem a pincében...
Szia! Meg vannak még a 350lc kipufogóid? Nem baj ha szeletekbe vannak, érdekelnének. Üdv.
,,na ott jön féktávon a huggyos sanyibácsi"
góvan, majd tudósítok, hogy mik a fejlemények
Gyuribá!
Mint egykori gyár szaki, szeretném ha megírná a véleményét erről a vázszámról (az ott jobb felül a gyári gyújtáskapcsoló tartó) :
zoli!szerintem összelapátolunk valami recegét bulizni,hátha összejönne a menés
mit brrr?az egy jó kép petiről,meg a csodás gépről amit sehogy se tudott tönkretenni egész hétvégén félvállról vette le is dobta a hátáról megvan a hasalós kép is nem?
na remélem mostmár van kép hogy bekerüljek az idei poszteresek közé
Brrrrr.