de miért kell a 15 csapszeg méret meg a hosszab kar? az a kép az aprilliáé csapszeg 15 hajtokar alcsó csap 20 as hasonlit is rá de még hosszab109mm. ez a löketböl adodik hogy 54mm.
Így van,nekem is így jó.A négyet az egyenes felén túl váltom.Majd jövőre kipróbálom a másik primert(a négyszázasét),meg próbálok variálni a szekunderrel is.Petya,gyere le szombaton,megyünk az éjszakába,hátha megint lesz utcai bunyó, amit nézhetünk(mint két éve)!
Gyuri! Véletlenül a rajzra rosszul írtam a méretet.Alul akkora mint a huszasé,azaz 29 tehát a huszasnak a csapja meg a görgős kosara jó hozzá.Bocs a hibás közlésért.
Hozzám került egy P20 blokk amiben ilyen hajtókaros főtengelyek voltak.A hengerek alá klingeritből volt csinálva vastagabb tömítés.Egyébkét az egész egy gányolás volt. Szerintem jobb mint a TKRJ,de még lehet,hogy a Proxnál is.Üdv.Lacibá
ez valami 60 éves darab mert mostanság nem csinálnak ekkora csaphelyet, szoktam látni ekkorákat a petró bandinál,mikor valamilyen 40-50évekböl származó tengelyeket csinál. mié
hát nehéz kérdés, nem yamaha az biztos ,15csapszeg az lehet aprillia, honda kawasaki, az ar 125-be van hasonló,de a 107hossz
az kérdése biztos van ilyen hisz itt a képe mibe kell. már találtam hasonlot de az 109 hosszu, az alsó csap 20mm a csapszeg meg 15.
Célegyenes utánni második kanyart vettem 5- be is de nagyon bevibrált és darálni kezdett a gép eleje hátúlja. A gumik búgó hangott adtak. Párszor megpróbáltam és mindig ugyan az történt. Ezért vissza vettem az arcomból és inkább 4 pici fékkel. Pár tized biztos el ment ott, de így biztonságosnak tűnt.
az kérdése biztos van ilyen hisz itt a képe mibe kell. már találtam hasonlot de az 109 hosszu, az alsó csap 20mm a csapszeg meg 15.