Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de miért kell a 15 csapszeg méret meg a hosszab kar? az a kép az aprilliáé csapszeg 15 hajtokar alcsó csap 20 as hasonlit is rá de még hosszab109mm. ez a löketböl adodik hogy 54mm.
igaz csak a robogoknak jó,azért a szlovák pályát kiprobálnánk.
Esetleg fel tudná tenni valaki a Pannonia kupa technikai szabályzatát?Köszi
Így van,nekem is így jó.A négyet az egyenes felén túl váltom.Majd jövőre kipróbálom a másik primert(a négyszázasét),meg próbálok variálni a szekunderrel is.Petya,gyere le szombaton,megyünk az éjszakába,hátha megint lesz utcai bunyó, amit nézhetünk(mint két éve)!
Pölcinek a képek a rd 350ypvs hengerről...
Tudom, randa az első felnim (is), de az eredeti ütött.
Azt én is megkóstolnám futam előtt hogy bátrabb legyek mert nagyon megy a recege!
Gyuri! Véletlenül a rajzra rosszul írtam a méretet.Alul akkora mint a huszasé,azaz 29 tehát a huszasnak a csapja meg a görgős kosara jó hozzá.Bocs a hibás közlésért.
elképzelhető a rotax aprillia kar az 15 felül éa 20 az alsó csap
Hozzám került egy P20 blokk amiben ilyen hajtókaros főtengelyek voltak.A hengerek alá klingeritből volt csinálva vastagabb tömítés.Egyébkét az egész egy gányolás volt. Szerintem jobb mint a TKRJ,de még lehet,hogy a Proxnál is.Üdv.Lacibá
Lambretta,Vespa ?!
nem 4 takt?
ez valami 60 éves darab mert mostanság nem csinálnak ekkora csaphelyet, szoktam látni ekkorákat a petró bandinál,mikor valamilyen 40-50évekböl származó tengelyeket csinál. mié
hát nehéz kérdés, nem yamaha az biztos ,15csapszeg az lehet aprillia, honda kawasaki, az ar 125-be van hasonló,de a 107hossz
az kérdése biztos van ilyen hisz itt a képe mibe kell. már találtam hasonlot de az 109 hosszu, az alsó csap 20mm a csapszeg meg 15.
Aha! Ugggyan ez! Csak egyel kevesebb mindenhol...
Szia Gyuri ! Melyik Yamahának van ilyen hajtókarja? Lehet,hogy nem Yamaha? Felül tűgörgős és 15-ös csapszeges,alul meg olyan mint a huszasé.Üdv.Lacibá
az a második kanyar tiszta hullám ezt a meglepődést mi is eljátszottuk az első pár alkalommal
Célegyenes utánni második kanyart vettem 5- be is de nagyon bevibrált és darálni kezdett a gép eleje hátúlja. A gumik búgó hangott adtak. Párszor megpróbáltam és mindig ugyan az történt. Ezért vissza vettem az arcomból és inkább 4 pici fékkel. Pár tized biztos el ment ott, de így biztonságosnak tűnt.
Ez monnyuk elég szomorú. Az egész kupában nincs 200m-nél hosszabb egyenes vagy legalább egy tempósabb kanyar.
Ti sem? Kecsón sem? 5-ös majdnem leforog nálam. Nekem így adja ki: És nektek?
petiében az van mégse hiszem hogy használna bárhol is ötödiket
250hez van zárt váltója főgecónak.
Amúgy a 250-es mocival minden pályán használjátok az ötödiket?