Nagyon szépen köszörű, igazán nem érdemlem meg.
Sajna idén nekem szinte minden verseny ütközik családi elfoglaltsággal úgy hogy sajna nem tudok álni a lehetőséggel, de értékelem a felajánlást.
(cimconnyal sem tudok indulni, pedig tök versenykész állapotban csücsül a garázsban)
Classic 3-ban mehetsz a fekete motorommal,ha akarsz. Race után megy Attisracéhoz szervízre, oszt mehet. Gumikat is kapott. Én ezzel tudlak szponzorálni. Többet nem ajánlom fel. Te kérdezted, hogy mivel tudlak megdobni. Nesze! https://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=418015444877380&set=a.407953
482550243.102442.100000067846845&type=1&theater
A cél, hogy gyarmatra oda lehessen tolni.
Meg agy kis bifor-after a háccsó gátlóról.
kerekek egyelőre maradnak a gyári kő nehéz öntöttek, ha már gurul átfűzöm küllsőre. Agy van, felni van (MZ) küllő van (Petró) meg mg a hengerből kell kitermelni némi forgácsot:)
Amit Pedrózának reseltem pár éve, az Nándibánál a fékpadon 8,25 loerőt mutatott 6500 as fordulaton, abszolut alkalmas volt utcár is.
Persze, a gyári csővel gynegébb volt némileg de nem jelentősen.
Ez 70esmotr volt, kisebb ccm mel nyilván némileg gyengébb.
Ezt 12 ruppóért faragom ki oylan hengerből amiből kigyüna hüvely és egyéb átalakítást nem kő végezni.
HA megadnád a kuncsaft úrnak a mailomat (buzerpipa kukac freemail.hu) ott részletesebben is kifejteném
Főleg magasságban tűnik nagynak.