Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kicist bő a kabát a ksiebbre nem?
Főleg magasságban tűnik nagynak.
a 250sé is ugyan az fogaskerék nélkül át kell szegecselni azt könnyebben találsz
nincs valakinek eladó kuplung kosara Rd350 hez?
hát 2-böl csináltam 1-et de jó lessz
a face meg kapja be. mondjuk a kicsikkel előreléptem én is csak már mázolni kell
Maestro! Nálam a gátló! Du.2 körül csörgök!
Nagyon szépen köszörű, igazán nem érdemlem meg.
Sajna idén nekem szinte minden verseny ütközik családi elfoglaltsággal úgy hogy sajna nem tudok álni a lehetőséggel, de értékelem a felajánlást.
(cimconnyal sem tudok indulni, pedig tök versenykész állapotban csücsül a garázsban)
Classic 3-ban mehetsz a fekete motorommal,ha akarsz. Race után megy Attisracéhoz szervízre, oszt mehet. Gumikat is kapott. Én ezzel tudlak szponzorálni. Többet nem ajánlom fel. Te kérdezted, hogy mivel tudlak megdobni. Nesze! https://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=418015444877380&set=a.407953
482550243.102442.100000067846845&type=1&theater
hát már kipróbáltam :D
..próbáld csak ki a tied úgy sem fog ilyen szépre sikerülni nálam a 200-majdnem sikerült a Bandibácsi örülni fog neki..
Ne próbáld ki.
mit számit az óra gyengits a rugoján azt több is lehet mint 200
A Maestronál van egy ugyan ilyen elsőteló!(Honda) Komplett!
Hehe, kb tök uygan iylen agyat szereztem előre:)
Most kicist jobban állok gazdaságilag, el tudott kezdeni haladni a dolog.
Hétvégére ready !
Jaólesz!
Nagyon jó gátlókat vettem 20 pénzé. Ha kellene adom cím. A régi gátlóim megvannak. Amúgy honda cb 400 is jó.
A sima LC re valami 176 ot vagy mennyit ad meg a gyár.
60 pacalból az reális is.
A cél, hogy gyarmatra oda lehessen tolni.
Meg agy kis bifor-after a háccsó gátlóról.
kerekek egyelőre maradnak a gyári kő nehéz öntöttek, ha már gurul átfűzöm küllsőre. Agy van, felni van (MZ) küllő van (Petró) meg mg a hengerből kell kitermelni némi forgácsot:)
óra szerinte mennyit megy egy jó erőben lévő RD 350?200at mehet egyáltalán óra szerint? :D
Amit Pedrózának reseltem pár éve, az Nándibánál a fékpadon 8,25 loerőt mutatott 6500 as fordulaton, abszolut alkalmas volt utcár is.
Persze, a gyári csővel gynegébb volt némileg de nem jelentősen.
Ez 70esmotr volt, kisebb ccm mel nyilván némileg gyengébb.
Ezt 12 ruppóért faragom ki oylan hengerből amiből kigyüna hüvely és egyéb átalakítást nem kő végezni.

HA megadnád a kuncsaft úrnak a mailomat (buzerpipa kukac freemail.hu) ott részletesebben is kifejteném
Café-latte reggelire?!
http://velocity.discovery.com/...