Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez igy igaz, váz lehet bármi ha vasbol van,meg füzött kerék dukál bele. A többi csak youngba jó, ezek csak amik szóba jönnek nálam
csak megvalósitható darabok, de lételeme nagyon nincs. Olyan ez mint anno a kisérletibe egy sor motor készült amiböl soha nem lett semmi. De mivel ezek az alkatrészek itt hevernek lehet vele játszani. Egyszerübb egy készet venni meg olcsobb is talán.
Yungba jó!
A versenymotor évjáratát a blokk évjárata határozza meg. -Ha jól tévedek...
Aluvázzal biztosan nem lehet oldban menni.
végül is meg tudja valaki pontosan mondani hogy mi a meghatározó eleme egy veterán racénak?csak a blokk?vagy ha másfajta teszem azt alu vázba rakom a blokkot akkor a blokk vagy a váz vagy mindkettő?vagy akkor már youngtimer?üdv dio
pont tegnap fontolgattam a dolgot megint én is, a levegös blokkon az lc hengert forditva vfr félkaru vázba. vagy az 1kt-s blokkot bele
megörült a szabó vett 2 levegösi az egyiket a nevem senkitöl.
pont át mentem azt rákérdeztem mi as helyzett a göndörrel. erre jó gyorsan elhuzott,hogy dolga van. Ugyhogy jövöre az öregszabó indukni akar old szériába. 4 takt felfüggesztve.
Hali. Valaki hátha szeretné. http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Szervusztok !

RD 125 LC Mk.1 főfúvóka méretet tudnátok nekem mondani ?
Illetve lenne egy ELADÓ Yamaha 1E7 motorom. Hiánytalan, működő állapotban. Csere is érdekelne. Bővebb infó: ha7jjz@gmail.com
Nem láttam, még 125-ös power mechanikát, de hasonló lehet a 350-hez.

A fedelet leveszed a tengely végéről, bovdeneket meglazítod, tengelyt alaphelyzetben rögzíted pl. egy 4-es fúrószárral. Egy nagyon minimális holtjátékot állítasz a bovdeneknek, és kész.
Power tengelynek -ha nincsenek beakasztva a bovdenek- könnyen kell mozognia két véghelyzet között.

Biztosítékot, akksit, vezetékeket ellenőrizd!
A DT fórumban cserére kínál valaki egy 125-ös kéthengerest.
125 ccm és azt hiszem 1990 környéki... (nem az enyém, haveromat meg most nem tudom felhívni)
Ok. Rendben.
jó kérdés még meg kell gondolni,a jövö évi terveket is kivitelezni kéne. Most meg meló van ezerrel.A 350-es rd is fel kell ujitani
hogy ugy nézzen ki mint amikor elkészült. De végül is nem vitrin motor. Ott a 250-es amivel 1 m se mentünk idén,azzal is foglalkozni kell. Ugy hogy van és lessz mit csinálnom.
azzal látod mehettél volna balassán.
Köbcenti, évjárat?
RD 125,mögötte a 200.(A 200,lehet hogy eladó...) Megkérdezem!
sziasztok!

valaki tudna linkelni, vagy küldeni power szelephez bármiféle dokumentumot, ami szerint ki tudnánk mérni hogy hol a hiba? én nem tudom a problémáit, meg nem is értek hozzá, havernak kéne!
fontos lenne, köszi

akár emailbe is: vcsabi@enternet.hu
Hat ezert vettem egy 450 ktm et tavasszal,h tartsam a formamat.


Egyebkent a Morbidelli nem ilyen palyakra valo mint Bgyarmat.Rijeka,Pannonia ring stb.


Mult heten beszeltem a Szoke Karcsival,o mondta ,h a nyitrainal is van Morbidelli.Amit en szeretnek az a legvege volt,massima evoluzione.

Te nem emlexel arra amit a honvedban osszelapatoltak a 90 evek elejen es vmi amgol,v angliai magyarhoz kerult.Bennem halvanyan megvan,de reszleteit nem tudom.Ui. megtalaltam azt a motort angliaban.Mondjuk ezek 83as evj koruliek voltak.All a Zsiljak is osszerakott nemreg egyet(a veletlenul megmaradt honvedos alkbol),es nemetoba eladtak.
Ja: mkert@invitel.hu
Nagyszerű! Ha vállalsz külsős motort is erre a címre kérnék elérhetőséget, hogy megbeszéhessük a részleteket.