Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egy telefonszámot tudnál adni?
Te miért nézed hülyének Dimmát?

Olcsón kínál neked egy hengert, te meg majd a "jövő héten fizetsz" ?
Nem vagy te egy kicsi arcátlan?
heló jobb minőséégü kép kelene a belsejéröl ja és ugy hogy a fény felé forditva több képet!
igy nem lácanak ha vanak hibái!
igy csak akor érdekel ha elküldöd én emgnézem és utalom a pénzt vagy küldöm visza!
az is majd jövőhét ége fele lesz pénzem!
adig csinálj másik ujobb képeket vagy elkülldöd ha neked okés megnézem és majd jövőhéten küldöm a pénzt!
de majd jövőhét végén külgyed a hangert ha bee vagy az előre elküldésbe mert csak akor elsz pénz
kilukadni nem akarok mert akkor ragaszthatom be a hengert
Akkor csak nem értem hova szerettél volna kilikadni.
ezt most ugy mondod mintha ott se lettem volna bár 2 dugot reszelgettem bár nem hiszem hogy láttad
mi nem akasztottunk gyarmaton, csak szegény attiláéban felejtettük benne a kiseb gyetyát.
ehez mit szolsz a multkor még volt lendület,de a projekt a sutba került, mondjuk okos dolog átreszelni a honda dugot ugy legalább a gyürünél is megfogja mint ballasán
itt van ennyi kép van
Én nem reszelem, kúposodik az magától:)
reszelitek a simson dugó kuposságát még?
itt senkit nem küldünk el idejárnak az ortodox p20-s imádok is,
pedig keményen fosozzák a yamahát de hát ilyenek, az tény hogy van köze mindkét motornak hozzá. bár ayamaha elöbb lépet
mint a pannonia. Volt szerenycsém élöben látni a blokkot a gyárban.
ne törörödj senkivel,engem is lefikáztak,annak idején a pannonia fórumon,de legalább évek múlva rájöttek, egy két dologra,de a legtöbben,még ma is csak a yamaháig jutottak!
Akkó ennyi.
De, hisz mint lejjebb írtam mindent másolnak és fejlesztenek.......
kétségtelen,hogy adler másolat,a hengerek is egy az egyben ,így néznek ki!
nekem az a megközeítés tetszik a legjobban, hogy mindekettőnek közös őse volt az Adler.
Utána, hogy ki másolta le korábban, az már nem hót mindegy?
ööööö akkor épp itt küldtek a francba mert arról volt szó, hogy a Pannonia vagy az Yamaha volt előbb, gondolta ezért írom ezt ide, de nem kell vele foglalkozni én sem teszem tovább csak örültem, hogy megtaláltam ezeket a képeket.....
balogh bácsi rég hallotam felöled.
ne haragudj meg de ez hogy jön a yamahához, nem tévesztetted el a forumot? ez inkább a pannoniára való.
Mindenki mindig lop mindenkitől csak egy kicsit hozzátesznek, erről szól a járműgyártás és másé is....ebben a japók voltak az ászok évszázadok óta....
Mindha egy adlert látnák.:)
Vagy 2 éve írtam, hogy a p20 elődje 1957-ben már meglátta a napvilágot és az 1957-es autókiállításon bemutatták mint a kéthengeres Pannóniát, akkor megkaptam, hogy baromságokat írok.....na voltam egy pannonia történeti ismertetésen és megtaláltam ezeket a fotókat(amit Schmidt Lászlónak köszönök) amik mégiscsak bizonyítják, hogy ugyan van eltérés a P20 blokkja és formája és az 1957-es modell között, de ez akkor is egy 2 hengeres Pannonia volt aminek ráadásul már 1954-ben elkészítették a blokkját amit 55'-ben be is mutattak még 350-esként, de 1957-ben már mint 250-es motor prototípusként debütált.....sajnos nem lett sorozatgyártás.....
Ha valakit érdekel tz 250 speciál vizes hengerek 15000ért tudok!