Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Felelősségteljes tudatomban kijelenthetem hogy €urópában,Magyarországon a legalacsonyabb a motorkerékpárok árai!
-Sajnos!
Teljesen kizártnak tartom , hogy ebben a formában bármelyik gépnek is köze legyen Drapál Jánoshoz !
motor kiállítás,pécsen,a legjobb és legszebb motorok ezek voltak!
Már hirdeti egy ideje, pedig az átlag TZ árakat nézve nem is horror. Tudom, tudom mennyek anyámba, mi az hogy nem horror, ez 2 guriga, de ez a kinti árakat kurvára nem érdekli, ennél szinte csak drágábbak szoktak felbukkanni.
Hö!Mit találam!
No-C208 Yamaha TZ 250 1977 Verkaufe klassischen Productionsracer Yamaha 250 TZ , Bj. '77, im original Zustand. Historische Daten über Vorbesitzer: János Drapál, Renngeschichte liegt vor. Das Motorrad ist rennfertig und in sehr gutem Zustand. Der Motor ist neu aufgebaut, alles neu, 0 km gelaufen. Sofort Einsatzbereit! Kann in Schleiz 26/27 Juni zu sehen sein. (Startnummer 9 Rendek) Weitere Fotos sende Ich gerne zu. Direct contact: Tel.:--0036209457451/ Email: Rendek Róbert [rendek.robert@t-online.hu]

mailto:sv@freetree.de
7.000€
Megném mi volt a yahamán, ha azonos, elviheted járasítva a kér karbit, én úgy is nagyobbat teszek fel.
Eygszer majd valamikor...
Megvannak a fotók,megtaláltam!
Ha van még,jöhet! Nem csak rólam...
Kössz már! A karbi típusa pedig Mikuni VMI8SC.
Mongyuk segiccségnek ideírom, hogy egy fostos Sutjuki GT 125 motorod van:)
Jó estét mindenkinek!
Valaki tudna segíteni nekem? Nem tudom összehangolni a 2 hengert a motoron. Meg ha akarnám se tudnám. kisebb főfuvim nincs és nem is találtam még hozzá. Ha akad valaki Fehérgyarmat és Budapest között aki elvállalná, akkor Okt 15. én el tudnám vinni a motort hozzá.
Előre is köszönöm a segítséget!
Valahol régebbről volt linkem is ahol írnak róla , talán kép is van róla , de nem jut eszembe a neve a faszinak , versenygépekkel van tele a könyve ......
Én idom nélküli frankó képet láttam anno (a kész mociról) , de sehol nem találom a neten , pedig csak meg kell lennie valahol ....
Képben vagyok , csak még akkoriban láttam róla képet mikor ujdonság volt Emléxem a baszott nagy töltőlevegő hűtőre , nem fértek tőle , arra panaszkodtak leginkább a gyárban
Jól mondod , kezdésnek 150 ló , de akkor még össze sem volt rendesen rakva ..... kicsit piszkálgatták és máris 170 volt (akkoriban a gyári NSR 500 152 körül volt , de emebbe még nyomatékot is raktak bőven )
Én hallottam olyat , hogy a vége felé volt az 200 is , onnan már csak annyi a tuning , ha véletlen az is kevés lenne , hogy "kicsit" feljebb tekerik a töltő nyomást ......
De hát ezt sem engedték el . Valljuk be nem is baj , mert úgy nagyon unalmasak lettek volna a versenyek .....
Köszi,tudom,hogy itt a szám hívjam fel mondjam el neki mit akarod,de kb árban mennyibe készíti?
nincs szerencséd nincs ami neked kéne
Tóta Attila hetven/2058831
Van egy műanyagos emberke,aki ezt gyártja,itt megadják a számát,ha érdekel téged.
Sziasztok!
Ilyen farokidomot mint ezen a Yamahán is van,milyen motorról szerváljátok?
Vagy magatoknak készítitek?
Köszi
Sőt magnézium bányám is van, a szénszál meg itten növöget a télikertben nem?
Ottan is van embered? Figyeld meg nagyon jóba leszünk mi ketten