OldTimer Magyar bajnokság
Balról a 2. Hunya László OldTimer 500 3.hely
Mogyorósi Balázs Classic 500 2.hely
Zselenyánszki Tibor Classic open 1.hely
Mivel hogy nyílt a Magyar Bajnokság,a többi induló nagy része külföldi.
Elfelejtetted meg írni a posta címed.Holnap küldeném én is a kormány árával együtt a lóvét.
Kérdezném vázszám alapján az évjáratát megtudnád-e mondani.
Utána néztem! TZ 350 G (1980) ami az eBay van,blokkszám szerint. De, ezekbe ritka találni azonos váz-blokk számút.Úgy cserélgették ezekbe a blokkokat mint más az alsógatyát.
A kerekek 1979 esek,ez látszik a képen!
Már látom, hülye kérdés volt mert ha utána nézek előbb akkor kiderül.
Elő vettem három db-t, és mindnek más a kotyogása. Úgy hogy újra szegecseltetem mind. Gondolom jobban fogja leadni az erőt, és esetleg nem zörög majd.
A főtengelyhez sima vagy C3-as csapágy kell?
1E7 430 660 Ez a motor szám is.
Balról a 2. Hunya László OldTimer 500 3.hely
Mogyorósi Balázs Classic 500 2.hely
Zselenyánszki Tibor Classic open 1.hely
Mivel hogy nyílt a Magyar Bajnokság,a többi induló nagy része külföldi.
Kérdezném vázszám alapján az évjáratát megtudnád-e mondani.
A kerekek 1979 esek,ez látszik a képen!
Már képben vagyok!
Ha a kormány eredeti akkor az is kellene,ma néztem az enyémén TS MZ kormány van.
Specifications
MODEL TZ 350 A TZ 350 B TZ350 C TZ350 D TZ 350 E TZ350 F TZ 350 G TZ 350 H
Year 1973 1974 1976 1977 1978 1979 1980 1981
Model Code from R5 / 383-990101 R5 / 383-990101 R5 / 383-992001 R5 / 383-993001 R5 / 383994101 R5 / 383-997001 R5 / 997504
Bore (mm) 64 64 64 64 64 64 64 64
Stroke (mm) 54 54 54 54 54 54 54 54
Capacity (cc) 347 347 347 347 347 347 347 347
Compression ratio 7.04 7.4 7.4 7.5 7.5 6.9 6.9 6.9
bhp 60 60 62 64 64 72 72 72
@ rpm 9,500 9,500 10,000 10,500 10,500 11,000 11,000 11,000
Ignition type CDI CDI CDI CDI CDI CDI CDI CDI
Timing (mm btdc) 2 2 2 2 2 2 2 2
Carburettor Mikuni VM34SC Mikuni VM34SC Mikuni VM34SC Mikuni VM34SC Mikuni VM34SC Mikuni VM38SS Mikuni VM38SS Mikuni VM38SS
Primary Drive 2.96 2.96 2.96 2.96 2.96 2.96 2.96 2.96
Final Drive 34 / 16 34 / 16 34 / 16 34 / 16 34 / 16 34 / 16 34 / 16 34 / 16
6th gear ratio 0.81 0.81 0.81 0.81 0.81 0.81 0.81 0.81
5th gear ratio 0.87 0.87 0.87 0.87 0.87 0.87 0.87 0.87
4th gear ratio 0.96 0.96 0.96 0.96 0.96 0.96 0.96 0.96
3rd gear ratio 1.13 1.13 1.13 1.13 1.13 1.13 1.13 1.13
2nd gear ratio 1.42 1.42 1.42 1.42 1.42 1.42 1.42 1.42
1st gear ratio 1.93 1.93 1.93 1.93 1.93 1.93 1.93 1.93
Over-all top gear ratio 5.1 5.1 5.1 5.1 5.1 5.1 5.1 5.1
Fuel capacity 23 23 23.5 23 23 23 23 23
Gearbox oil capacity 1,600 cc 1,600 cc 1,700 cc 1,700 cc 1,700 cc 1,700 cc 1,700 cc 1,700cc
Front tyre 2.75" x 18" 2.75" x 18" 3.0" x 18" 3.0" x 18" 3.0" x 18" 3.0" x 18" 3.0" x 18" 3.0" x 18"
Rear tyre 3.0" x 18" 3.0" x 18" 3.0" x 18" 3.0" x 18" 3.0" x 18" 3.5" x 18" 3.5" x 18" 3.5" x 18"
Front brake 2 x Twin L-Shoe 2 x Twin L-Shoe Disc Disc Disc Disc Disc Disc
Rear brake 1 x Single L-Shoe 1 x Single L-Shoe Disc Disc Disc Disc Disc Disc
Rear suspension Twin Shock Twin Shock Mono-shock Mono-shock Mono-shock Mono-shock Mono-shock Mono-shock
Wheelbase (mm) 1,331 1,331 1,316 1,316 1,316 1,321 1,321 1,321
Width (mm) 510 510 630 630 630 635 635 635
Length (mm) 1,946 1,946 1,935 1,935 1,935 1,935 1,935 1,950
Rake (degrees) 27.5 27.5 27.5 27.5 27.5
Trail (mm) 90 90 75 75 75 92 92 92
Dry weight 115 115 118 118 118 109 109 109
Elő vettem három db-t, és mindnek más a kotyogása. Úgy hogy újra szegecseltetem mind. Gondolom jobban fogja leadni az erőt, és esetleg nem zörög majd.