Ez azért kicsit erősre sikeredett , tekintve , hogy ez nem a Pannonia fórum .... De sebaj
Ha már témánál vagyunk , hogy is van akkor az az alapjáraton karburálás ?
Majdnem minden van még gyári , látod vannak akik majdnem komlett új blokkot raknak össze .........
pl kell olcsón 4 sonka amit max krómoztatni kell ? Csak akkor szólj ha be is rakod a verseny gépbe !
( olyan is van ami hibátlan , de attól nem válnék meg )
Ha felhúzol egy 50-60 lovas Skoda motort 140 Jedire akkor annak több lesz a fogyasztása, mint egy eleve 100-110 pacis motornak széria közeli vezérléssel +10% telj. növeléssel CV karbikkal. A csoda motorok elég kevés helyen vannak csapágyazva... Nincs esetleg kimaradva verseny alkatrészed? Száraz tengelyes futómű, tolókerekes váltó, gyors kormánymű? Ülések, kormány, LR műanyagok már vannak. Ami nagy hiánycikk az a kerék. Most adok el 4 db. 15-ös OZ-t (4x100) 25-ért, és 60-ért tudnék csak venni 4x130 13-as Skoda kerekeket. Még a csúnya tésztaszűrő is 50K.
Ha nem tetszik a súlyelosztás majd előrehozom a tankot és az akkut, esetleg nem ültetek a hátulján. Vezettem vagy 10 évig faros skodát (sokat kilinccsel előre), nem fog zavarni az a +20kg.
Pár honapja még egybe volt, jelenleg nem t.om milyen állapotban leledzik. Volt jonéhány farosom, még versenyeztünk is vele, én csak jot tudok rola mondani. A gyári aluhengerfejes motort simán fel tudod huzni 140 lora. A vw-vel b@szodtul farnehéz lesz, nem beszélve a fogyasztásrol, vagy forditva rakod be?
Ha már témánál vagyunk , hogy is van akkor az az alapjáraton karburálás ?
pl kell olcsón 4 sonka amit max krómoztatni kell ? Csak akkor szólj ha be is rakod a verseny gépbe !
( olyan is van ami hibátlan , de attól nem válnék meg )
Ha nem tetszik a súlyelosztás majd előrehozom a tankot és az akkut, esetleg nem ültetek a hátulján. Vezettem vagy 10 évig faros skodát (sokat kilinccsel előre), nem fog zavarni az a +20kg.