A motort injektorok és computer nélkül veszem meg, így olcsóbb és kevesebb a hibalehetőség, a karbisor olcsó volt, és remélem takarékosabb is lesz, mint két dupla 45-ös weber. A S. GTI szerintem könnyebb 16 szelepes és gyárilag is több paci van benne. Nem versenyautó lesz (csak külsőre), jórészt utcán lesz használva. Ha lenne még pénzem akkor megvenném bele a Porsche 911-es 6 sebességes váltót 200-ért, és akkor már kaphatna sokkal erősebb motort is. Akkor jöhetne a suzuki
Mondom a rendőr barátomnak, hogy mit csinálok, erre azt mondja az lehetetlen, hogy 150-nél többet menjen, mert az ő oktáviájuk 1.6-os motorral is csak annyit tud
miért akarod a mechanikus befecskendezöt levenni. Valamikor pár eve ment egy ilyen skoda 130lr a ringen. De a suzukiGTI gyorsabb volt.
Melesleg azon 2 dupla weber volt. Nem kellet az sok elektromos hokuszpok.
Már láttam működni ilyet: http://racing-bazar.hu/alkatre...
A bulin ott leszünk! A tütét lehet úgy kérni hogy legyen benne légyszűrő is? P21-en láttam egy ilyet, nagyon tetszett! link
A tűszelep végén gyárilag nem volt gumi? A szintet könnyen tudod ellenőrizni, csak lehúzodd a benzincsövet, szétszeded, megnézed a jelhez képest hogy áll...
Szerintem jó ötlet volt az olcsó költségvetésű pálya, akár én is szívesen -társadalmi munkában- segítettem volna az építését. A barátnő előlépett menyasszonnyá, de nem a kapcsolatai-diplomái miatt "tartom" meg.
A CB750 kávéhoz még mindig alapot keresek, meg azóta vettem egy faros Skodát utcai versenyautó alapnak. Szerintetek az 1,6-os ódi-vw motor (hengerenkénti inj.) mit fog szólni az FJ1200-es karbisorához? Nincs valakinek 4 egyforma tütéje, aminek a belső átmérője 55mm?
Mikor nyílik a "kocsma"?
sziasztok! kellene egy kis segítség ,hogy hol is keresem a hibát?! 88-as rd125lc. karburátor kezdte, el kezdett folyni,tűszelepet meg néztem kicsit meg csiszoltam mert nem jól zárt. karbi ki takarítva , úszó szint sac/kb be állítva . eddig valahogy ment.. most azt csinálja,h 1és 2-be jól húz utána 3-dik és nem akar húzni. be húzom a kuplungot és felpörög nem fullad le ... ha meg visszarakom 2-be megint jól megy. ha a karbit csesztem el akkor az úszószintet hogy állítom be,h jó legyen? köszi a választ.
Simán ki lehet menni csak úgy versenyezni, ott van kecsó, kakucs, brezova, e ring.
Mi szándékosan szombat de mentünk mindíg, mert akkor egyik pályán sincs senki, illetve kevesen, 11 körül kezdenek szálingózni.
Viszont ehhez az kell(ett volna) hogy valaki az élére álljon, mint most Lecsó.
Nézd meg, Mz kupa is addig volt, amígy Bambi nyomatta.
De nem akartam vitát generálni.
A skoda, a lehetö legjobb választás, de miért nem a gyári motorját piszkálod?
Mondom a rendőr barátomnak, hogy mit csinálok, erre azt mondja az lehetetlen, hogy 150-nél többet menjen, mert az ő oktáviájuk 1.6-os motorral is csak annyit tud
Melesleg azon 2 dupla weber volt. Nem kellet az sok elektromos hokuszpok.
Milyen váltóolajat ajánlatok egy yamaha rd 125 lc-hez?
http://racing-bazar.hu/alkatre...
A bulin ott leszünk! A tütét lehet úgy kérni hogy legyen benne légyszűrő is? P21-en láttam egy ilyet, nagyon tetszett!
link
A CB750 kávéhoz még mindig alapot keresek, meg azóta vettem egy faros Skodát utcai versenyautó alapnak. Szerintetek az 1,6-os ódi-vw motor (hengerenkénti inj.) mit fog szólni az FJ1200-es karbisorához? Nincs valakinek 4 egyforma tütéje, aminek a belső átmérője 55mm?
Mikor nyílik a "kocsma"?
Mi szándékosan szombat de mentünk mindíg, mert akkor egyik pályán sincs senki, illetve kevesen, 11 körül kezdenek szálingózni.
Viszont ehhez az kell(ett volna) hogy valaki az élére álljon, mint most Lecsó.
Nézd meg, Mz kupa is addig volt, amígy Bambi nyomatta.
De nem akartam vitát generálni.