Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja ezek csont széria alkatrésszel összerakott rd -k minden csavarja még gyári csak egy kicsit lett megigazitva a vézérlés de nem sokkal drága mostanság az alkatrész.
Mad Max kollégája! Ez is eladó!
szerintem igen faxon is jó
persze nem titok Szabó Gábor rd 350 Pedrosa alias Gábor rd 250r
A nevezési ívet el kell küldeni 21.ig?
Nem érdekel valakit? Z750 1981.
Az egyik! A másik:
Ok!
Ez a nap "jóhíre" !
Valami T.Gábor nevü azt mondta, éppen nem lesz más dóga
:)
CB750 lehetőleg egyben érdekelne, de eddig csak aranyáron adták volna.
Érdekes Te vagy a második aki jónak tart egy faros Skodát
Régebben vettem egy 110R-t autóversenyző tulajtól, annak meg volt csinálva a motorja, de neki volt hozzá 10-20 év tapasztalat és alkatrész is. Az kis motorhoz képest jó volt, de a köbcentit nem lehet pótolni, csak turbóval
Classik 500 ban mentünk eddig is mindenhol.
Jöttök ti is? Milyen motorral? Ki lesz a pilóta? (ha nem titok) :))
Egy 105-ös Skoda alapból 40 ló, az 1.6-os motor amit vettem papíron 110. Ezt már csak egy picit kell tuningolni és jó is lesz, valamint tartós, illetve nem fog a "vas" hengerfej elrepedni, nem mászik el havonta a szelephézag, kevesebbe lesz, mint egy régi MB1000 alapú Blokkot felhúzni akár 80 lóerőre. Jobb minőségű a gyujtás elosztó, csendesebb szíjas motor, nem csak fordulaton fog menni, stb. És volt hozzá gyári közbetét, jobb generátor lesz hozzá, stb. Hátránya: picivel nehezebb, mint a gyári és ne nézzegesse senki egyenruhában. Ha kell alkatrész nem lesz sokkal több, mint egy tuning skoda part.
Megbeszéljük köv. szombaton!
ráérünk a ringen befizetni a nevezést mos beszéltem a BR-vel.
RD. 250 lökete? Furata? Nevezési íven kérik.
Hát, vagy sárga tábla,piros rajtszám,vagy piros tábla,fehér rajtszám!? Classic 500 vagy Classic Open?
Az uj technikai szabályzat szerint oldba csak a 1967-ig gyártott 2 ütemü motorok mehetnek nekünk marad a classik és a speciál.
A speciálba akár LC-vel is lehet menni mert ott 1984 a határ. Ergó mehet a vizes henger a yamahánál. Ez az alpok kiirása tehát a p20-se mehet oldba csak az yds3. A levegösre az lc henger is felhuzható csak vizhütö és vizpumpa kell.
de nézd meg a mamsba
nem zöld-fehér
Maestro! Piros alap,fehér rajtszám?
Amióta nemzetközi,azóta halandó nem motorozott rajta.Biztos hogy a guruló részek eltaknyosodtak. Letesztelném szívesen!
Thanks!
Még mindig olyan nagyon csúszik? (vagy jobban )
Jani, told át a pontos címed, küldöm a f.kereket.