Én is 62-esnek tudom az YDS2-est , de ha rá kérdeztek volna csak 63-as eredeti reklám fotót tudtam volna berakni , úgyhogy az az 1 év a lényegen nem változtat .
A K1 meg 63 őszén készült el állítólag .
Sági László és Szente Gyula konstruktörök a küzdelem cimű filben 74 ben azt nyilatkozták ,hogy ök egy olyan motort csináltak amilyen még a világon nincs ez a p20, mert a forgattyus tengelyeket és a sebbeségváltót ki lehet szerelni a blokkból nem kell hozzá kiszerelni a motorblokkot a futóműből,ez sanos hazugság az adler mb 250 blokk ugyan igy van meg oldva csak az már 1954 ben,és 1938 ban is volt olyan angol versenymotor ami így jött szét!
Lerendeltem a tűszelepeket, húsvét előtt ígérték hogy küldik. Ötezer párszáz/javítókészlet. A pinknél meg a csodacsajok, ma délután jöttek rá hogy nem tudnak az én motoromba való fúvókát adni, azt mondták hogy utcai motorhoz nincs nekik.
Ma mentem egy 80ast a 350lcvel, még mindig szokom a nyomatékát.
Hatodikba bárhol elmegy, és bírja. Mindig váltani akarok hetediket. Szegény motor úgy remeg alapjáraton, hogy le akar esni róla a tank. Szóval nagy élmény.
helo nekoem van 1, 2 hengeres rd 200 asom kicsit szét lett szedve 1 2 dolog rajta de meg van mindene és elég jó állípotúak a cuccok a kipufugót kivéve ( de találtam hozzá olcsóm azt is , engem érdekelne tzr 125 csere üdv
Biztos , hogy rosszul tudod ! Az első P20 1964-ben készült , viszont YDS2 már 1963-ban is létezett , ha nem hiszed járj utána !
Amire gondolsz AM , az pedig 67-es :
Zoli , sajnálom ! Én nagyon sokáig meg adtam a tiszteletet , te is nagyon jól tudod , hogy nem én kezdtem ezt az egészet . De mivel bele lettem kényszerítve a "kötekedő hülyegyerek" skatulyába , így sok választásom nem is marad ( a céljuk az volt , hogy lelépjek , de abból nem esznek ) ......... Épp ennek isszák a levét azok akik rám aggatták ezt a címet , én írhatok bármit úgysem égek be , hisz eleve hülye vagyok
Amúgy most még finom is voltam , de ha nagyon feszegetjük a kérdést én benne vagyok , hogy egymás hibáit kielemezzük
Egyébként nem vagyok versenyző és 1 pályán sem vagyok a haveroddal !
A benzin záró tűt lehet javítani valamennyire? Kis benzin foltok mindig vannak a motorom alatt, és próbálnám megszüntetni de a Yamahánál 23000ft/db! Ezek nem normálisak! A pinknél nincs! Picit mind meg van kopva a kúpnál, gondoltam kettőt polir papirral megcsiszolok.
Van tíz db de mind kopott.
A K1 meg 63 őszén készült el állítólag .
német papírjai vannak
Ma mentem egy 80ast a 350lcvel, még mindig szokom a nyomatékát.
Hatodikba bárhol elmegy, és bírja. Mindig váltani akarok hetediket. Szegény motor úgy remeg alapjáraton, hogy le akar esni róla a tank. Szóval nagy élmény.
küldj képet róla!
taller@citromail.hu
Postán elküldik.
Czencz-Motors Kft.
Kecskemét
Máriahegy 422
06-76/504-599
czencz-motors@louis-moto.hu
Amire gondolsz AM , az pedig 67-es :
Amúgy most még finom is voltam , de ha nagyon feszegetjük a kérdést én benne vagyok , hogy egymás hibáit kielemezzük
Egyébként nem vagyok versenyző és 1 pályán sem vagyok a haveroddal !
Cikkszám: 10043003
YAMAHA DT 125 LC (10V)
YAMAHA RD 125 LC (10W)
YAMAHA SR 250 SE (3Y8)
YAMAHA RD 250 LC (4L1)
YAMAHA RD 350 LC (4L0)
4,95 Eur per darab
Van tíz db de mind kopott.