még nem sikerül kitotozni az átfolyás és a mm méret közötti arány de ugy gondolom 120-135 ig lehet de ez sok mindentöl függ van táblázat én is rákeresek. Talán Lecso tudja.
te is tudod hogy a futómü az japó a fzengely kapcsolását is használták a japok váltó blokk na az a Sági le a kalappal elötte.
De még a henger az elsök is yds2
a vita mint írtam csak a két srácéra vonatkozott..... az az apósom már régóta nem az és jóban sem vagyunk így elkérni nem tudom.....valahonnan meg kéne szerezni, valamelyik őszi szám volt ha jól emlékszem...
No nekem a Sági elmesélte, hogy összehívták a mérnököket, betoltak ha jól emléxem 2 db IDS-t, és azt mondták, papírt ceruzát elő elvtársak, holnaptól ezt gyártjuk.
Az 57-es P20-ról azért várnék valami hiteleset. Esetkeg a K1....
Én vitának a két srácét nevezem amit folytattak és érvként merült fel a P20-as sztori. Amit én és Te írunk nem vita, én így tudom más pedig másképp. Persze azt is meghallgatnám szivesen.
Apósomnak megvolt az 57'-es auto-motor és ott fényképen a púpos wartburg mellett volt. Nem mi loptuk a P20-at hanem mi adtuk el, a hangszerész csapat azzal a géppel lett nagy szám. Sajnos jobb is lett mint az eredeti, jobb anyagokat használtak.
"Vagy ez valami burkolt célzás , hogy a P20 japán koppintás ?"
fordítva, a japók vették meg 64'-ben a P20 licencét, azt már az 57'-es Genfi kiállításon a magyarok bemutatták csak sokáig nem kezdték gyártani.......csak ennyi nem érdekel a vita....
Nagy nehezen csak leesett ..... ezek szerint a többes számot te királyi többesnek értelmezted ? Az már ne is zavarjon , hogy kérdés volt
Másodsorban pedig a te haverjaid tolják ezt a szöveget , ha neked ennyire fontos a japán mért nem intetted őket óvatosságra ?
Ja , csak a "külsősöket" szereted basztatni ?
Ezzel a senkizéssel viszont végleg elvágtad magad előttem , ettől többre tartottalak emberileg , de belátom tévedtem . Ezek után én is annyira tartalak tiszteletben amennyire meg érdemled , fogadnék rá , hogy nem fog tetszeni .........
Ez megint valami mellé beszélés tőled ? : "Nálam a japó az első. Meg a P20."
Tudtommal az első helyen csak 1 hely van
Vagy ez valami burkolt célzás , hogy a P20 japán koppintás ?
De még a henger az elsök is yds2
No nekem a Sági elmesélte, hogy összehívták a mérnököket, betoltak ha jól emléxem 2 db IDS-t, és azt mondták, papírt ceruzát elő elvtársak, holnaptól ezt gyártjuk.
Az 57-es P20-ról azért várnék valami hiteleset. Esetkeg a K1....
fordítva, a japók vették meg 64'-ben a P20 licencét, azt már az 57'-es Genfi kiállításon a magyarok bemutatták csak sokáig nem kezdték gyártani.......csak ennyi nem érdekel a vita....
Szar azt látni, hogy két ugyan olyan pályán versenyző ember ennyire nem jön ki.
Másodsorban pedig a te haverjaid tolják ezt a szöveget , ha neked ennyire fontos a japán mért nem intetted őket óvatosságra ?
Ja , csak a "külsősöket" szereted basztatni ?
Ezzel a senkizéssel viszont végleg elvágtad magad előttem , ettől többre tartottalak emberileg , de belátom tévedtem . Ezek után én is annyira tartalak tiszteletben amennyire meg érdemled , fogadnék rá , hogy nem fog tetszeni .........
Ez megint valami mellé beszélés tőled ? : "Nálam a japó az első. Meg a P20."
Tudtommal az első helyen csak 1 hely van
Vagy ez valami burkolt célzás , hogy a P20 japán koppintás ?