Az ,hogy erősebb az azt jelenti, hogy fej fej mellett is jobban megy?
Mert érzésre egy 160Le-s TDI A3-as is jobban megy, mint egy 225Le-s 2.0T Audi TT. Csak ugye egymás mellett, vagy stopperral nézve egyátalán nem egy kategória a kettő. Ha vinnének velük, bekötött szemmel, azt mondanám az A3-as erősebb, de közben SOHA, SEHOL, SEMILYEN fokozatban nem képes hozni a tt menetdinamikáját. A dízelautó is érzésre baromi jól elkezd menni, amikor megjön a töltőnyomás, csak az embernek becsapós, mert a totálisan zéró menetteljesítményhez képest az átlagos menetdinamika már egy óriási rántásnak érződik. :)
Szerintem a réses motornál is ez lehet a helyzet. Elhiszem, hogy valamennyire megy már alúl is, tetőre meg egy szép nagyot húz és úgyérzed, hogy baromira megy. Egy poweres motor meg már középen is tud valamit az alacsonyabb kipunyílással. És nem éles rántással fog tetőre menni, de ettől még mehet jól, csak max nem érzed, hogy hűde elkezd rántani.
Az, hogy 0-ról nem megy, nekem kicsit hihetetlennek tűnik, de elhsizem hogy úgy van, mivel semelyik modellt nem próbáltam, de eddig simsonból membránosra alakítás után kb a réseshez képest olyan lett a motor, mint a traktor (ismerős tapasztalatai is ezt mutatták), lendkerék nélkül is szinte lefullaszthatatlan. 14500-ra hangolt henger 85kg-om alatt 5.-ben alapjáraton elmegy vele, power és minden extra nélkül.
... mégvalami: az imént leírtakan félre ne értsed nem kioktatásnak szántam vagy hasonlónak, inkább érdekelne, hogy miért lehet ez, mikor pl az én tapasztalataim teljesen ellentétesek.
De akkor mért van az ,hogy egy membrános 5500-6000 indul el de egy direkt mint a yds 7 az megy 0 ról és még erősebb is, a power meg kiegyenlitő tengely és ha kiveszed semmi se változik ?
igaz a 1973-tol 75 ig 32le volt utána csak 27 elötte 30 a ds7 csak 27 az rf5 36 rd 350 38 le az rd400 43le.ezek levegösek. az lc 250. 36 350. 50 ypvs 250. 50 350, 27-50-59-63 le.
Mert érzésre egy 160Le-s TDI A3-as is jobban megy, mint egy 225Le-s 2.0T Audi TT. Csak ugye egymás mellett, vagy stopperral nézve egyátalán nem egy kategória a kettő. Ha vinnének velük, bekötött szemmel, azt mondanám az A3-as erősebb, de közben SOHA, SEHOL, SEMILYEN fokozatban nem képes hozni a tt menetdinamikáját. A dízelautó is érzésre baromi jól elkezd menni, amikor megjön a töltőnyomás, csak az embernek becsapós, mert a totálisan zéró menetteljesítményhez képest az átlagos menetdinamika már egy óriási rántásnak érződik. :)
Szerintem a réses motornál is ez lehet a helyzet. Elhiszem, hogy valamennyire megy már alúl is, tetőre meg egy szép nagyot húz és úgyérzed, hogy baromira megy. Egy poweres motor meg már középen is tud valamit az alacsonyabb kipunyílással. És nem éles rántással fog tetőre menni, de ettől még mehet jól, csak max nem érzed, hogy hűde elkezd rántani.
Az, hogy 0-ról nem megy, nekem kicsit hihetetlennek tűnik, de elhsizem hogy úgy van, mivel semelyik modellt nem próbáltam, de eddig simsonból membránosra alakítás után kb a réseshez képest olyan lett a motor, mint a traktor (ismerős tapasztalatai is ezt mutatták), lendkerék nélkül is szinte lefullaszthatatlan. 14500-ra hangolt henger 85kg-om alatt 5.-ben alapjáraton elmegy vele, power és minden extra nélkül.
... mégvalami: az imént leírtakan félre ne értsed nem kioktatásnak szántam vagy hasonlónak, inkább érdekelne, hogy miért lehet ez, mikor pl az én tapasztalataim teljesen ellentétesek.
24.00 ig hivhatsz
Akkor holnap hívlak már most késő van...
Forgalmis egyébként? Nekem olyan kellene
Üdv
hívj fel