Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van itt egy érdekes oldal:
http://rrracing.co.nz/

( kösz Robi)
Áldott,békés karácsonyt kívánok mindenkinek!
Mindenkinek boldog karácsonyt kívánok! Ez a kép akár egy csendélet is lehetne. Majd később volna néhány kérdésem. Minden jót! Tisztelettel p21lux
Jól hangzik, de nem is azzal volt a baj hogy tudnék e találni, hanem hogy meg tudnám e venni...
Amúgy gondoltam én arra is hogy 500-600 egyhengeres 4t blokkot bele, azért így is el tudnám képzelni, a 2t mániám ellenére
Sajnos csak morini blokkot tudok ajánlani?:) (van 2t-m is, fekvős, váltós, csupa extrák ) Vagy esetleg 2t guzzit.
DE az már akkor is 23 loerő... (kb:)

8-10 között, meredekebb lehet ez emelkedés, 21-es karbival, ez most a 18as miatt lapul le.
Egyelőre itt tart motorom.
(A valós fordszám kb 500 zal alacsonyabb, és az egész görbe 10% kal alacsonyabb.)
Kik ezek a szakik, ezeken a nagyfékdobos pannónijákon?
Boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek!
Kellemes boldog karÁcsonyt.
De ha adtok egy yamaha blokkot, azt nagyon szivesen lecserélem a jawa blokkjára
Én is ezt a nézetet vallom alkalmatlan a versenysportra akkor inkább egy T5 re felraknák egy 250 cross motor hengert aztán ucu neki
Meg lehet próbálni, de értelmes ember bajt pénzért nem vesz a nyakába.Én csináltam egypárat régebben (kis főt, nagy jikov, rezó,) de nagyon hamar szétestek. De, ha csinálsz is egy jó motrot, a váltó még mindig ott marad. Ennyi erővel izst is csinálhatnál. Egyébként ha ez a szíved vágya, uccu neki.Bizonyíts!
Fiuk mir szolnátok egy ilyenhez, nándi ezt nem tudnád megmérni kevés lenne a pad
Szervusz B.R.R.C. LaciBÁCSI!
Sajnos elkallódott a det. érzékelő a Fogecónál, nemtalálják sehol. Légyszives ha van rá mód számomra 1-et biztonságosbb úton eljuttatni, vagy telefonon beszéljük meg. Előre is kösz.
Nade aki direkt szeret copni?

Fel lehet hegeszteni a felömlőket, akkor akármekkora is belefér, persze ettől pl a főtengely még marad 100 kiló:)
Túl sok volt annak az 500 ccmnek, de ez 350 marad...
Aki megcsinálta duplakarbisra, az azt mondta nekem hogy ment az rendesen...
Volt ráméretezett rezó, meg egy kicsit reszelt a felömlőkőn, de mihu szerint is ki lehetne belőle hozni egy 40 pacit...
Majd ha ráérek végre leméregetem a szülséges adatokat... De az nem tudom mikor lesz...

Mellesleg ez a gép volt... másra nincs pénz... De mindenképpen két hengeres 2t akartam... Ennyi pénzből erre futotta(azaz nulla pénzből )
Ezt olvastam, hogy állítólag lehet hozzá kapni tuning kittet amivel ennyi, de azért ebben nem hiszek nagyon
na arra kiváncsi vagyok
Kár belefogni fejlesztési zsákutca annyi sem jön ke belőle mint egy széria közeli p20 ból !Én a haveromnak csináltam 2 karburátorost ráadásul meghüvelyeztük majd 500 ccm re mégis egy kalap szart se ért olyan kicsi a felömlője !A váltója meg katasztrófa!Szerezz egy huszast vagy egy rd
Hát itt sokan esküsznek rá hogy nem, hát nem is lehet annyi pacit kihozni belőle mint a 350es rdből... nincs anyag a hengerben... nem lehet miből reszelni, és még csak más hengereket sem tudsz rárakni mert el vannak fordítva a hengerek, és elég közel vannak egymáshoz... Ez van, de azért állítólag 50 Ló is kijön belőle... Majd meglássuk...
Ahogy mondod, éljenek
És neked is Boldog Karácsonyt, meg mindenkinek a fórumon
elutazol ?
hol kellet volna nem emléxem tele van az agyam a td3 hüvelyével.
Éljenek a két hengeres, két üteműek!
BOLDOG KARÁCSONYT MINDENKINEK!