Jól hangzik, de nem is azzal volt a baj hogy tudnék e találni, hanem hogy meg tudnám e venni...
Amúgy gondoltam én arra is hogy 500-600 egyhengeres 4t blokkot bele, azért így is el tudnám képzelni, a 2t mániám ellenére
Meg lehet próbálni, de értelmes ember bajt pénzért nem vesz a nyakába.Én csináltam egypárat régebben (kis főt, nagy jikov, rezó,) de nagyon hamar szétestek. De, ha csinálsz is egy jó motrot, a váltó még mindig ott marad. Ennyi erővel izst is csinálhatnál. Egyébként ha ez a szíved vágya, uccu neki.Bizonyíts!
Szervusz B.R.R.C. LaciBÁCSI!
Sajnos elkallódott a det. érzékelő a Fogecónál, nemtalálják sehol. Légyszives ha van rá mód számomra 1-et biztonságosbb úton eljuttatni, vagy telefonon beszéljük meg. Előre is kösz.
Túl sok volt annak az 500 ccmnek, de ez 350 marad...
Aki megcsinálta duplakarbisra, az azt mondta nekem hogy ment az rendesen...
Volt ráméretezett rezó, meg egy kicsit reszelt a felömlőkőn, de mihu szerint is ki lehetne belőle hozni egy 40 pacit...
Majd ha ráérek végre leméregetem a szülséges adatokat... De az nem tudom mikor lesz...
Mellesleg ez a gép volt... másra nincs pénz... De mindenképpen két hengeres 2t akartam... Ennyi pénzből erre futotta(azaz nulla pénzből )
Kár belefogni fejlesztési zsákutca annyi sem jön ke belőle mint egy széria közeli p20 ból !Én a haveromnak csináltam 2 karburátorost ráadásul meghüvelyeztük majd 500 ccm re mégis egy kalap szart se ért olyan kicsi a felömlője !A váltója meg katasztrófa!Szerezz egy huszast vagy egy rd
Hát itt sokan esküsznek rá hogy nem, hát nem is lehet annyi pacit kihozni belőle mint a 350es rdből... nincs anyag a hengerben... nem lehet miből reszelni, és még csak más hengereket sem tudsz rárakni mert el vannak fordítva a hengerek, és elég közel vannak egymáshoz... Ez van, de azért állítólag 50 Ló is kijön belőle... Majd meglássuk...
http://rrracing.co.nz/
( kösz Robi)