Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem tudok hozzászólni,hogy miért.
A jeladó HÓT TÖK UGYAN OLYAN mint volt.
(csak most működik:)
kb 1cm vándorol a gyujtásjel stroboszkop szerint oda vissza.
Üdv mindenkinek!
Valaki meg tudná mondani nekem egy Yamaha RD 250 LC-hez az összes alap fúvókaméretet?
előre is thx!
Jah,és mellesleg az általad említett 250 ohm, ha azt rátekerném a jeladóra, össze sem lehetne rakni a gyujtást,mert a tekercs fizikailag nem férne el!
0,168 as drótból volt az eredeti, és a mostani is akkorából van.
Nándibá!

Hétszázhuszon mittoménhány menet volt a jeladón, annyi is került rá vissza,pontosan ugyan olyan huzalból.
Ha most 24 ohm körül van, akkor az eredetileg is annyi volt!
Mellesleg tökéletesen lényegtelen a tekercs EGYENÁRAMÚ ellánállása, ami a lényeg, hogy a tirisztort átbillentse.
Ha a tirisztor átbillentéséhez elegendő az a 2-3 volt, amit a jeladó ad, akkor a tirisztor mese nincs átbillen, és lőn szikra!
Ha a gyújtás mászkál, annak nem a jeladó ellenállása az oka.
A jeladótekercs amit csináltam tök ugyan olyan mint az eredeti.
Nézőknek ingyenes a verseny!
Megoldódni látszik a vízszivattyú gondom. A műanyag fogaskereket talán legyártják nekem hasonló anyagból, de még lehet hogy szívósabb is lesz. A szimeringet, illetve tömbszelencét pedig egy perselybe illesztett két összeforgatott szimeringel oldom meg.
Olajszivatyút ki akarom kötni. Az jó megoldás, ha leveszem róla a meghajtó fogaskereket? Vagy csak simán vezessem vissza a tartályba a kimenő ágat? Milyen keverékkel érdemes használni?
Köszönöm a segítséget.

Máriapócson lesz belépő? Szívesen kimennék nézőnek.
Addigra ha minden jól megy nekem is állítható gyújtásom lessz! Viszont, csak alap blokk!A Ring viszont én otthonom!Majd meglátjuk...
Zoli
Szerintém kevés a 24om valahol 250 körül kellene azzal nem vándorolna ennyit
Nándi voltam!
a sárga szálon is 32v mérhetö de iszonyuan vándolol a gyujtás.
ja a barna szálat is memértem a sárgát még ne ott fogyott ki a benzin a cumiztatobol 32volt most má csak a trafohoz menöket kell kimérnem. Nem melegszik egyik sem.
az elektronikábol kijön még 2szál egy fehér fekete és egy kék az elöbbin 56 volt az utobbin82volt mérhetö megnéztem a gyujtás jelet hol adja mingyá leindikálom. a jelagon 2,1 volt mérhetö. sokat is kap és ugy cumizza az üanyagot hogy csak na de nagyon peng,állványon.
ha 5-6 mm-t átüt,akkor az teljesen jó, többet ne adj neki,mert a szikra valahol át fog ugrani, ha máshol nem tud, akkor a trafóban fog, és akkro a terfó tönkremegy.
Bár szerintem a Gjanitol probálja elvarjuzni a Benelli hengereket.
rugásra 5-6mm átütennyi kb ha a hengerfej bordái közé dugod a kábelt, szép kék szikrát is ad , rugásra indul. most kutyasétáltatáas után beleesek. Okt-beri hringen megy az öreg lecsó p20-al, petró lessz ellenfél. valószinü 4felömlös aluhenger vape gyujtás lehet hogy Witman tuning. Az Öl motorján 63le mértek állitolag. 30askarbi meg 4 felönlö. na !
Úgynézki hogy lehet hogy eladó sorba kerül az egyik RD 125DX-em. Ha így lenne akkor van olyan akit érdekel esetleg?Motorikusan tökéletes mert csak 22000km van benne. Pöcc-röff! Csak az elsö fék szar rajta mert beragadt a fékdugattyú. Meg a hátsó sem tökéletes de azt megcsinálom.
Kb ezeket mértem én is, a simson elektronikus gyujtása is ilyesmi ellenállású a jeladónál, pusztán elektronika kérdése, hogy mekkora tekercs kell a tirisztor átbillentéséhez. Ha nagy ellenállású a tekercs, akkor nagy feszt is ad, ahhoz olyan tirisztor kell, ha kicsi, akkor olyan.
nemtudom milyen műszered van, de egy csúcsérték tárolós kell, ha azt akarod lemérni, hogy mekkora feszt ad a gyujtástekercs.
A jeladó mindegy, ha átbillen, akkor átbillen,márpedig átbillan, mert különben nem volna szikra, és ha kicsi lenne a fesz amit a jeladó tekercs ad akkor össze vissza durrogna, de ezt nemteszi, szal kb jó.

A gyujtótekercs teljesítménye is leelenőrizető, ha 2-3 mm szikraközt rugásra át tud ütni, akkor elegendő energiát at a gyujtótekercs.
Nagyobbra nemcélszerű venni a szikraközt, mert amikor már nem tudja átütni a gyertyánál, akkor a trafó belül fogja.
Nem most mérek rajta 184o-mot nem tudom mennyinek kéne lenni de ma egy pár dolgot lemérek rajta müködés közben. áztán lehet kiönteni bár a jeladó tekercsen 23o.mot mérek ami a nándi szerint elég mert a babettán 16 mérhető. a yamahán meg 60 a mérhetö az eredeti cdi gyujtásnál.
KIRÁÁÁÁLY!
A 184 ohm helyett a 169-174 nem dráma, ez még 10 % difi sincs, ennyivel kevesebb fesszel még vidáman el kell mennie.
SZóval,ha jó, akkor kérem vissza, hogy kiönthessem mielőtt összeolajozódik.
Nálam van még egy takarólemez is, ami a jeladót védené.
Az elektronikájáról nincs rajz?
Illetva honnan tudod, hogy 184 ohm nak kellene lennie?
Ha van valami hivatalos oldal, ahol ilyesmi van, akkor muti!
Sziasztok!
Elveszett a 250-es RD-m jobb oldali müanyag deknie,
a képen bejelöltem.
Tudnátok segiteni ? A szin nem számit.
Üdv!Ha valaki tud egy ilyen első sárvédőt eladót,sikítson!A fényezés nem érdekes hogy milyen!
keresgettem egy darabig a gyujtás pontott , de megtaláltam, szépen be is indult rugásra. majd ma stoboszkoppal megnézem hova esik. már mos könnyeb lesz belöni. Egy kicsit kevésnek tartom a gyujtótekercs
ellenálását 184ohm lehetne vagy 300, de igy is megy.
azzal
Azzal, amit csináltam?