Üdv
Ha a YPVS-en leveszem a hengerfejet, új hengerfej tömítés kell? A henger állapotát akarom megnézni, mert a kipuf nyilláson keresztül benéztem és érdekes kopásnyom látszik. Elég a hengerfejet leszedni?
Más: A 1984-85-ös Amerikában futó RZ350 és az európai 83-as RD350 között külsőségeken kívül, motorikusan van eltérés?
Íme a motorom:
tegyél hozzá olajat 1:50 re. ha lángol csak azt jelenti nincs szikra csak néha és a csöbe gyullad meg a gáz.
De mivel egy szikrát ad alsó fsö hpontba mert egy jeladó van de 180fokonként az is lehet hogy jó rozsdás a tankod . Lehet hogy a kopott dugó miatt annyi keverék nincs a hengerbe hogy ott gyulladjon meg az a csöbe ha feltelik ott ég el.
ma nem tudok sajna gyujtást méregetni, mert 4 kor vendégeink jönnek, addg meg "menny innen, pörszívózz, nyírj füvet(gazt konkrétan:) stb" de sortkerítünk rá hamarost.
Kipróbáltam a pipa cserét, ugyan az az oldal durrog így is, de úgy hogy meg lehet süketülni+még lángol is.A lényeget elfelejtettem írni, hogy nem megy az olaj szivattyú sem gondolom attól koptak el a gyűrűk. Szétszedni majd csak a télen fogjuk, teljesen fel lesz újítva és fényezve. Nem tudom emlékeztek-e a levegős 250-em re, annak a főtengelyét csinálja a Petró Bandi bácsi Csepelen, ti biztos ismeritek, nagyon komoly szaki.Beszélgettünk és mesélte hogy szerelte a Drapál motorjait. Ő is versenyzett 20 évig. Biztos nagyon tuti lessz a főtengely, csak sokat kell várni a kemény krómozásra, mert lekopott a labirint alatt.
Mindenkinek köszi az infót, szerintem kopott lesz a henger, mert úgy látom hogy még nem volt meg bontva és 60 000-km körűl jár. Még az első lánckerék is eredeti rajta, a rögzítő alátét még sértetlen. Képzelhetitek hogy nézhetnek ki rajta a fogak! Ma még rá nézek, és jelentkezem hogy mit sikerült, köszönöm addig is.
Rém egyszerű, hogy kiderítsd, gyüjtáshiba miatt durrog e az egyik henger:
Megycseréled a két hengeren a gyertyakábelt!
Ha a durrogás átmegy az eddig jó hengerre, akkor tényleg gyújtáshiba, ha marad ahol volt, akkor egyéb.
vedd ki a gyertyát vedd le a pipát rugásra ha a kábelnél 1cm áthuz akkor ne ott keresd. inkább dugó henger. gondolom nem vettétek le a hfejet. A nemértöktöl hozzámkerült RD-k java részénél mindebbel találkoztam a hengereknél dugattyu ügyben. Maszek dugó stb stb.
Valoban a yamaha gyujtás elég tuti, mivel 1 jeladó van ezért a másik henger is durrogna, ugyhogy ezt kilöheted.
ha simering lenne akkor nagyon füstölne a váltóolajtol. inkább a henger dugó állapőtát ellenörizd le. Annyit még megtehetsz hogy 0,4 mm gyertya hézagot állitasz. De egyébbként ha el van kopva a gyürü csak magas fordulaton megy.
jeladó szokott ilyen hibát csinálni,esetleg kipróbálod egy másik jeladóval ,ezenkivül nem árt meg ézni a vezetékek épségét hogy nem testel e le ,meg a fekete doboza jo vagy sem ,ezt is egy cserével mér ni nem nagyon érdemes ha nem vagy jártas az elektronikába meg javítani ugysem lehet igazán főleg a fekete dobozt.
Sziasztok! Suzu777-töl szeretnék tanácsot kérni rd ügyben, mert úgy látom már minden fajta próblémával találkozott! Vettünk a haveromnak egy 350-es rd lc-t nem poweres, és a kuplung oldali henger durrog csak úgy kb 5000-ig. Magas fordulaton megy. Az volt a baj hogy akitől vettűk nagyon nem értett hozzá. Ilyen gondjai voltak:Benzincsap nem zárt, a motor tele fojt benzinnel, a karbikon a túlfolyókat össze kötötték benzin csővel, az úszó nem zárt. Ami hibalehetőségeket kizártam: Karbikat kicseréltem, másik trafóval is csinálja,kipufogót kicseréltem, ugyan is nem füstől,gyujtást állítottam, membránt megnéztem, gyertyákat, pipákat cseréltem.
Amire gyanakszom:kuplung oldali főtengely szimering, vagy a labirint gyűrű, de szerintem az nem valószínű.
Még gondoltam a gyujtásra is, de úgy tudtam hogy az tuti megbízható.
Ebben kérnék segitséget. Köszönöm előre is.
látom már cserélted, de meg kellene nézni a rugokat kuplung holtjáték. Az olaj elsösorba a váltót keni azért kell.
a müanyag lamella elmenne szárazon is. Nézd meg a kosarak nicsennek nagyon beverödve hátha egy kicsit felakad.
Ha a YPVS-en leveszem a hengerfejet, új hengerfej tömítés kell? A henger állapotát akarom megnézni, mert a kipuf nyilláson keresztül benéztem és érdekes kopásnyom látszik. Elég a hengerfejet leszedni?
Más: A 1984-85-ös Amerikában futó RZ350 és az európai 83-as RD350 között külsőségeken kívül, motorikusan van eltérés?
Íme a motorom:
De mivel egy szikrát ad alsó fsö hpontba mert egy jeladó van de 180fokonként az is lehet hogy jó rozsdás a tankod . Lehet hogy a kopott dugó miatt annyi keverék nincs a hengerbe hogy ott gyulladjon meg az a csöbe ha feltelik ott ég el.
Megycseréled a két hengeren a gyertyakábelt!
Ha a durrogás átmegy az eddig jó hengerre, akkor tényleg gyújtáshiba, ha marad ahol volt, akkor egyéb.
ha simering lenne akkor nagyon füstölne a váltóolajtol. inkább a henger dugó állapőtát ellenörizd le. Annyit még megtehetsz hogy 0,4 mm gyertya hézagot állitasz. De egyébbként ha el van kopva a gyürü csak magas fordulaton megy.
Amire gyanakszom:kuplung oldali főtengely szimering, vagy a labirint gyűrű, de szerintem az nem valószínű.
Még gondoltam a gyujtásra is, de úgy tudtam hogy az tuti megbízható.
Ebben kérnék segitséget. Köszönöm előre is.
a müanyag lamella elmenne szárazon is. Nézd meg a kosarak nicsennek nagyon beverödve hátha egy kicsit felakad.