Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kellene a motortartó lemezek,tárcsa,meg a tengely. És mán gurulna is a vasam.
Enyim eladó csak félek,hogy erős lenne neked
Már én is gondoltam rá, hogy a személyi edzőm mellbősége tehet a korai féktávjaimról. Most hogy már te is ezt mondod mesterem, elkezdem felmérni a piacon kínálkozó lehetőségeket
Csak szólok, hogy ne legyenek illúzióid, a kéttéhez egyedül a HRC-nél értenek rendesen, ezért is kukázták az egészet...
A többi profi csak próbálkozik, hazánkban meg nincsenek profik.

Annyiból tetszik a kérdésed, hogy itt ennél a kérdésnél most valszeg be is fog igazolódni az előbbi kijelentésem

A klasszikus réses kétté azoknak való akik kevéssel is beérik
szerintem neked kéne váltani
Félreért.
A karbon, kevlár lap alap, de én a 2különböző vastagságú membránlap egyidejű alkalmazásáról szerettem volna kérdezni.
Két a maga területén elismert szerelőtől kaptam két ellentétes véleményt a témában, a cikket pedig ma találtam meg.
Ha jól értelmezem a leírtakat, akkor ez azt a véleményt támasztja alá, miszerint lehetséges pl. 0.30 és 0.35 lapkombót alkalmazni a házban, de ennek miértje valószínűleg jóval bonyolultabb mint a cikkben az erre kitérő 1mondat
A másik vélemény szerint a különböző lapvastagság beleszól egymás működésébe és nem ajánlott a használata
Igazából erre lennék kíváncsi kicsit mélyebben, pro és kontra, mert több 2T szakembert nem ismerek.
többi lemaradt...mobil teló.Tehát: nem éreztem semmi külömbséget a gyárihoz képest. ezért idén nem is költöttem rá. nagyok szerint jó dolog pedig....
Eddig minden motoromban kevlàr lapok voltak.
Tiszteletem az Uraknak !

Nem tudom ki írta a cikket, de a kommentek alatt több hozzászólás is van Jánostól, hát gondoltam utánajövök kérdezni Ebben a topikban nem jellemző a hozzá nem értők jelenléte, szóval a válasz, vagy a téma rendes kifejtése valószínűleg garantált.

Erről a cikkről lenne szó pontosabban csak erről a részéről :

"A vastagság is számít, a vékonyabb lap könnyebben nyílik, a lap tömege pedig saját frekvenciája révén meghatározza, mely fordulaton lesz a legfürgébb motorunk. Emiatt nem ritka egy membránházon használt különböző anyagú vagy vastagságú lap. A lap nem állhat el a tömítő felülettől, és ha mégis hibásan tömít, tilos megfordítani."

A napokban kérdezősködtem az egy házon belüli különböző lapvastagság használatáról, de eltérő véleményekkel találkoztam.
Valaki szerint a 2 különböző vastagságú lap bezavarhat egymás működésébe és hamarabb fognak belebegni mint az azonos vastagságú lapok, míg más szerint 0,5mm vastagságkülönbség a lapok közt jótékony hatással lehet.

Megtisztelnének, ha szánnának egy kis időt erre a témára
Tök jó, mikor a földön fékvő ember rúgásokért könyörög , hogy még, méég MÉÉÉÉG
Így végzik a korábbi kétté ászok, mikor végleg elvesztik a reményt régi szerelmükkel kapcsolatban. Ki lesz a következő?

https://www.facebook.com/photo...

https://www.facebook.com/photo
...
Mosikám, mielőbbit! Ha akarod küldöm őket...csak matek kérdése az egész
Na tessék! Ezt mondtam! Ottó nem csak a pályán veszélyes ránk...allig lehet haladni pesten,mert a rajongói is megjelentek
Kiváló a hangulat:)
jó az idö szervezek valamit
Neked mindig akad pálesz, de állandóan csak a sörödet babusgatod, egyedül kell semlegesítenem az öreg Szabót.
mivel ez 1 2éve álló szerkezet ki kellet probálni hogy agyerekbetegségei előjöjjenek majd füstöl az orrod alá ha kijöttek a betegségei.
be is veheted ha van valami jó pálinkád
ebbe mi is beestünk elzárodott önhatalmulag.
Ugyanez volt pepitában, némi anyázással a végén...
most akkor vágjak össze a pálya szélén csordogáló szerencsétlen Halmi Matyiból egy best of FRC tuning-ot? Melyik falábú is tolta szegény alá azt a roncsot?
Lesz race 2 is?