Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pár darab kép a classic 1-ben induló pilótákról. Hamarosan töltöm a többit.
Eszelős fószer mi?
D:)
Én 3db papíros szürôt kötötten párhuzamosan. Így folyik elég anyag. Kicsit szarul néz ki de jo. Szítás szűrővel meg átfolyt a szar is.
Enyém is az. Ezen szerencsére nem lett lyuk Pedrózáék meg ott voltak mellettünk. Most az SPD robogós hétvége. Beraktak a váltós próba. Ott ment a rém és a bandája :D Rajtkor utolsó helyről első lettem de az első kanyarba már 5en visszaelőztek :D
Jó az. A versenyen gyorsulsz még 3 at. Akkor viszont kióvunk pálya rongálás jogcímén. :) Sopron környékéről mentél kecsóra tréningölni? Horváth Atti is soproni,tudod az a lassú gyerek a jépévées-el karikázik Hónap végén MAMI meg Ob. nem otthon maradni ám.
Akor vagy király, ha a nap végére,egy tenyérnyi likat motorozol a rezóra,mnt az a fasz pedróza 5 éve:)
(pedróza volt a szakad kék simsonnal)
49-et tudtam menni.Csak leért mindig a kipufogó aminek annyira nem örültem. :( Gyárival kell mennem mert ez túl vastag.
néhàny lopacival gazdagodtam. kecson most kiprobàljuk. az egyenesben, hamàr az eun kihagytuk
4 el kezdődjön, de tök mind 1, érezzed jól magad. a többi jön magától.
45alatt mondjuk
Kecskeméten mi számít jó időnek egy RD 350-el?
Felhívnám a 4t sek figyelmét, hogy 160as Honda Gokartok eladóvá váltak Pályahasználattal. 100 000ft/db lehet tréningezni a Kőbányaringen!
Van 4 és van 2ütemű is, de ha anyagi lehetőségeim engednék, akkor 500 2Tvel járnék még a wcre is. Nekem az áll közelebb a szívemhez
Az elbutítás szó lehet, hogy megválaszolta a két különböző álláspontot
Ugyanis a két kérdezett szakember, két külön területen jeleskedik és ebből is adódhatnak az ellentétes válaszaik.
Aki mellette "érvelt", az pályamotorokkal foglalkozik, aki pedig ellenezte, az "drag" és utcára tuningolt motorokkal.
Mivel pályán a motorozhatóság legalább olyan fontos szempont, mint a teljesítmény, így talán érthető, hogy ha butítás árán is, de a használható fordulatszám tartományt szét akarja kicsit húzni.
A másik viszont rögtön az esetlegesen bekövetkező korai laplebegéssel, a forgattyúsház elégtelen feltöltöttségével és még jó pár dologgal érvelt ellene.

Számomra érdekes mikor ilyen ellentétes válaszokat kapok egy adott dologra és ha nem is a végére járni szeretnék, de legalább kicsit tisztába kerülni a dologgal több nézőpontból.
Ezt kikérem magamnak, a válaszom kielégítő volt, amúgy meg Jani bátyád sem ért hozzá, szóval az ő válaszával sem lennél előrébb
A HRC válaszát is sejttettem veled, de ha nem értenéd akkor pontosíthatok : Ne foglakozz értelmetlen dolgokkal, vegyél rendes motort amiben megvan minden ütem.

Az én privát véleményem az, hogy talán azért használhatnak egyezon házban kétféle lapkát mert az különböző fordulaton működik ideálisan. Ez pedig azért kell mert a kétté annyira buta szerkezet, hogy ha mindent azonos fordulatra hangolnának akkor csak kb 1500-as fordulatszám sávban dolgozna rendesen, ezért butítják le és húzzák szét a sávot. Tehát a bezavar dolog egész biztosan megállja a helyét, de mivel ez butítás, ezért az a része nem is lényeges.
Hát a Frecska Janira gondoltam, de látom ezzel a "nesze semmi fogd meg jól" válasszal kell beérem. Sajnálom, mert nagyon érdekeltek volna a vélemények, igazságok ezzel kapcsolatban.
HRC-s kontaktom nincs és a japán szaknyelvvel is kissé hadilábon állok, de egyértelműen őket kérdezném, ha lehetőségem lenne rá Köszönöm a választ.
szép az a sárga motor meg a sátor ott jobb oldalt micsoda rémisztő arcok nézegetik szegény motort
Mostmán pízí lehet ráülni Allig akarják vissza adni
Nincs is a juró amié megválnék tőle. Meg a végén nyernél is végre az Ottó előtt vele áááá! nem állna az jó neked. A segítő kézre meg mindig szükségvan
ez a jövő
Méér?Pedig igazán jól áll neked ez a fajta kék szín!Na meg így legalább lenne viszonyítási alapod.
Ne is álmodj róla!

Legalább a fölös mancsot kiretusáltad volna...
Tudom, végig ez járt az eszedben
Tudom hogy jó vagyok de csak a széria YAMAKÁNAK és a rossz MZ féknek köszönhetem az eredményeket