Terveim közt szerepel egy slip-on és a katalizatort meg a közép dobot is szeretném eltavolitani, ezek után pedig, egy PcVvel megfejelni. A padolaskor amúgy is kikotik akkor már végleg uzom . Nincs kessem komplett rendszerre...
Mivel közeledik a szezon ezért kicsit gatyába akarom rázni a motorom sajnos tavalyi és tavaly előtti problémákat is csak most orvoslok . Az elmúlt 2000km-ren egy Kínai lánc volt fent konkrétan Quan huan Sajna az O gyürűk elkezdtek potyogni belőle ezért kap most egy új Rk520Gbxw-t , a régi O gyürűk egy részét vicces módon megtaláltam . Fék folyadék tartóm és a tartály valami olcsó kínai volt ezért atixtól beszereztem egy-egy gyári yamahát ( aztán később rájöttem h a tartó az 2007-2008 R1) , ha már ki kellett cserélni kicseréltem a fék folyadékot is ebből Liqui moly-t vettem sima Dot 4-est (285C) , vettem a motorhoz TRW CRQ betéteket de mikor kivettem a régi CRQ-kat szembesültem a ténnyel hogy 80%sak. Annyira bele lendültem hogy kivettem a légszűröt is egy tisztitásra bár csak 2000km van benne , és ha már ott jártam akkor kiköttötem a Pair rendszert a légszürő házra egy csövet és egy csavart raktam 2 awab bilincs segitségével , a szelepfedélre vágtam rombusz mintás aluminium lemezt , illetve a légszürő ház alsó takaró muanyagját légmentesen tömitetem FBS-sel . Nem bírtam megálni ezért elkezdtem a szelephézag állitást is de előtte leveszem a hütőt mert külömben nem jönn le a szelepfedél de a mai nap is véges sajnos.
Sziasztok!
atix segítségével most cserélek blokkot '99-es R6-osomban, az előző ugyanis megrepedt és a kompresziónak legalább a fele elszivárgott belőle. Most tapasztalatokat gyűjtök, ezért körkérdést intézek hozzátok: sokatoknak volt már olyan baja a motorjával, hogy megrepedt a blokkja?
Sziasztok! Bocsi, hogy zavarlak titeket, de valaki nemtudja A2-es jogsival lehet-e vezetni 35kw-ra folytott R6-ot? Esetleg rendőr nem baszogatna érte vagy valami?
Ha van biztije, (ülés alatt szokott lenni, akksi környékén) nézd meg, nincs-e kiolvadva, ha ki van annak oka van. A bal első telónál, idom megbontásával nézd meg milyen a csatlakozó állapota.
atix segítségével most cserélek blokkot '99-es R6-osomban, az előző ugyanis megrepedt és a kompresziónak legalább a fele elszivárgott belőle. Most tapasztalatokat gyűjtök, ezért körkérdést intézek hozzátok: sokatoknak volt már olyan baja a motorjával, hogy megrepedt a blokkja?
2004 es R6 hoz keresek 1 db dugatyut.
Elore is koszonom.
Udv Ervin.