Akkor a 100-as érték megfelelő? Ma miskolcon bent 97 c volt a hőfok megáltam leálitottam felment 104-ig de a venti visszahűtötte csak addig várnom kellett, mivel csak gyújtáson forog a venti.
760 mmHg (higany mm)= ~1013 hPa, légköri nyomás. A manualban más mértékegységben van! Nekem a vizem egyébként masszívan 78 C országúton, 104 C körül kapcsol be a ventillátor!
Lenne még egy kérdésem a légköri nyomás értéke nektek mennyi diagnosztikai módban? A service manual szerint az átlag légkori nyomás 760 nekem 98-100 ig szokot mutatni. Én ma mindent ellenőriztem a diag módban, minden megfelelő, csak ennek az értéke nem.
Köszönöm válaszod! Városon kivül 75-80 c az normális? Ez nem olyan mint az autó, hogy 90 c az uzemi hőmérséklet? A kormányon lévő leállítóval állítom le akkor marad a tompitott fényszóró. Akkor már jobb ha vissza adom a gyujtást.?
Helló! A ventilátor csak gyújtáson megy, a hőfok az változó, attól függ hol használom(város vagy azon kívül). De ha a kormányon lévő leállítóval állítod le akkor menni fog a ventilátor. Üdv.: Petár
Ismét egy kérdésem lenne, használat közben kinek mennyi a hőfok? Ha leállítom a motort akkor megy fel a hőfok. A ventilátor akkor is bekapcsol ha nincs rajta gyujtás? 2004 r6
Hali Frts!Nekem is r6-om van 2003-as évjárat.Szerintem amit hallasz az a kuplung szerkezetben lévő tűgörgős kosár, az alapján amit leírtál.Nekem 10000km-nél kezdett hangot adni most 35000km-er van a motorban és tökéletesen működik a kuplung.
Üdv:Ramirez
Valaki homályosítson már fel. Adott egy 2005-ös R6 amit 1 hónapja vettem. Ma lettem figyelmes rá, hogy piros lámpánál ácsorgásnál (meleg motornál) a kuplung felöl némi "zörgés" tapasztalható üresben. Ha behúzom a kuplungot néma csend. Nem mondom, hogy olyan mint egy Ducati, de icipicit hajaz :)
Ez normális (az előző motoromál nem nagyon lettem ilyenre figyelmes)? Vagy aggódjak és gyűjtsek kuplungra? 8500 km van a gépben, nem volt agyon használva/megölve. Most cseréltem benne olajat mert azt hittem az a vacak de nem.
Köszi.
A legbiztosabb módszer a szabályos közlekedés
Ha mégsem jön össze, akkor ott van a felelősség vállalása kiegészítő lehetőségként és akkor nem kell motoros rendszámtábla tartókkal bajlódni
Ha tud valaki esetleg valami infót motorossan működő rendszám tartórol azt megköszönném.Vagy képek,hogy miként lehet kivitelezni.A bovdenes kézzel mozgatós módszer nem érdekel!:-)
Előre is köszi!
Széles utat mindenkinek!
Amíg el nem használódik. Azt honnan tudod? Totál egyenetlen nyúlás amikor már nem lehet beállítani a láncfeszességet, vagy amikor már kétnaponta kell rajta húzni. Amíg jó ne piszkáld. Van akinél 50 000-et is elmegy, másnál meg 15e-et se.
Nagyon szépen köszönöm a segítségedet!