Ez költői kérdés, valamit valamiért. Amíg nálad van a motor nem lesz látható nyoma, ezek hőre keményedő műanyagok. A vezetékélestöl én jobban félnék plusz a kapcsolótól ami hamarabb szétég. Hasznos autós butító tud lenni egy jó fényszóró
Szép napot.
A rendszerről annyit, hogy gyújtás ráadásnál az üzemanyagrendszerben a nyomás feláll, világítás felkapcsolódik a műszerfal elvégzi az öndiagnosztikát. Az indítógomb megnyomásával az önindító elkezd tekerni miközben elveszi az áramot minden olyan helyről ami nem fontos/világítás/, majd indulás vagy gomb elengedés után visszaadja mindenhova. Na ezt a kis áram szünetet nem tolerálja a xenon trafója.
Hali, köszi a segítséget, egyébként félreértetted, vagy én nem írtam le normálisan... szóval az önindítózás előtt nem világít, de előfordul, hogy már utána se világít :S, ha leállítom, és leveszem a gyújtást, majd az egészet elölről, akkor általában már világítani szokott.
Hali BalaR6.
Mindent elmondtál egy mondatban.Xenon csak akkor jó ha a motor működik és úgy kapcsolódik fel, és nem gyújtás ráadásnál. Ha a másik lámpában ami a fényszóró normál h7-es izzó van akkor annak fényereje mondjuk 5 egység akkor a xenoné 9 egység.De ha oda is xenont raksz akkor fénykürtnek nem jó mert a beizzási ideje 10mp köröli.Én általam alkalmazott megoldás relézve akksiról vastag kábel és 100w-os izzó, ami kb 8 egység fényerő. amit nyertél a xenonnal watt-ban azt elveszted a fényszórónál. Valahol az állandóság törvénye mindig jelen van. Nem értem a működési rendellenességet , de azt sem mért kell gyárilag önindítózás alatt világítani a lámpának. Úgy tanítják hogy az önindító eleve egy rövidzárlat.Használható bekötési rajzot egyszerű készíteni ha betartjuk az energia áramlás gyakorlati törvényeit.
Sziasztok, egy idevágó kérdésem lenne!
A problémám annyi, hogy nekem (bal oldalt) xenon fényszóró van, mint tompított, amivel különösebb probléma nincs (bár néha van, hogy nem kapcsolódik fel automatikus, csak ha adom a gyújtást).
A főbb probléma, hogy a jobb oldali fényszóró, aminek elvileg a távolságinak kellene lennie kb. semmit nem világít xenon mellett :D tehát este is csak a közeli aszfaltot tudom tapogatni, mert a távolsági kb. egy zseblámpával ér fel...
Valami megoldás vagy tipp ezekre a dolgokra? :)
Üdv
Hali Zsombor.
A Xenon nagyon jó dolog, és bekötése nagyon egyszerű. Egy dolog miatt csak a te döntésed. A bekapcsolástól számított 1-20 mp mire beizzik hasonlóan mint az utcai világítás, igy fényszórónak elég lusta. Indító felvétele 40-60w de üzemszerűen csak 12-20w vesz fel.A fénykürt kábé 21w izzónak felel meg.Kapcsolót nem jó bántani csak relével, de akkor álló motornál ráadott gyújtással sem működik a lámpa és szerelhetsz világba nem meríted az aksit.A csillag feszültség 60-70 volt között van 6000 fordulatnál és a bevallott teljesítmény 450watt. Jó munkát.
udv
Megvan még a sportlevegőszürőd?elérhetőséged?köszi
Köszi és sok sikert az eladáshoz!
Üdv, Zoli
Nincs eladtam, de azért küldhetsz...:)
Üdv, Zoli
Ha nagyobb izzót raksz a lámpádnak annyi!-drága lesz!Más:
Tankemblémák párban eladók!
39 mm és 50 mm átmérővel
egyéb, ha rakok egy nagy teljesítményű (100W-os) izzót reflektorként, az nem olvasztja meg a műanyag foncsort?
Üdv
A rendszerről annyit, hogy gyújtás ráadásnál az üzemanyagrendszerben a nyomás feláll, világítás felkapcsolódik a műszerfal elvégzi az öndiagnosztikát. Az indítógomb megnyomásával az önindító elkezd tekerni miközben elveszi az áramot minden olyan helyről ami nem fontos/világítás/, majd indulás vagy gomb elengedés után visszaadja mindenhova. Na ezt a kis áram szünetet nem tolerálja a xenon trafója.
Mindent elmondtál egy mondatban.Xenon csak akkor jó ha a motor működik és úgy kapcsolódik fel, és nem gyújtás ráadásnál. Ha a másik lámpában ami a fényszóró normál h7-es izzó van akkor annak fényereje mondjuk 5 egység akkor a xenoné 9 egység.De ha oda is xenont raksz akkor fénykürtnek nem jó mert a beizzási ideje 10mp köröli.Én általam alkalmazott megoldás relézve akksiról vastag kábel és 100w-os izzó, ami kb 8 egység fényerő. amit nyertél a xenonnal watt-ban azt elveszted a fényszórónál. Valahol az állandóság törvénye mindig jelen van. Nem értem a működési rendellenességet , de azt sem mért kell gyárilag önindítózás alatt világítani a lámpának. Úgy tanítják hogy az önindító eleve egy rövidzárlat.Használható bekötési rajzot egyszerű készíteni ha betartjuk az energia áramlás gyakorlati törvényeit.
A problémám annyi, hogy nekem (bal oldalt) xenon fényszóró van, mint tompított, amivel különösebb probléma nincs (bár néha van, hogy nem kapcsolódik fel automatikus, csak ha adom a gyújtást).
A főbb probléma, hogy a jobb oldali fényszóró, aminek elvileg a távolságinak kellene lennie kb. semmit nem világít xenon mellett :D tehát este is csak a közeli aszfaltot tudom tapogatni, mert a távolsági kb. egy zseblámpával ér fel...
Valami megoldás vagy tipp ezekre a dolgokra? :)
Üdv
http://www.kepesmotor.hu/onroa...
A Xenon nagyon jó dolog, és bekötése nagyon egyszerű. Egy dolog miatt csak a te döntésed. A bekapcsolástól számított 1-20 mp mire beizzik hasonlóan mint az utcai világítás, igy fényszórónak elég lusta. Indító felvétele 40-60w de üzemszerűen csak 12-20w vesz fel.A fénykürt kábé 21w izzónak felel meg.Kapcsolót nem jó bántani csak relével, de akkor álló motornál ráadott gyújtással sem működik a lámpa és szerelhetsz világba nem meríted az aksit.A csillag feszültség 60-70 volt között van 6000 fordulatnál és a bevallott teljesítmény 450watt. Jó munkát.