Normális. Helyzetjelző elöl pedig az enyémen (05) csak a bal oldalán van, nem úgy mint pl ezen a gépen (kép). Megnéztem és még a helye sincs kifúrva jobboldalt.
Sziasztok nekem egy 2004-es r6-osom van. Nemrég vettem. Inditáskor nincs csak helyzetjelző indulás után van tompított és ha bekapcsolom a fényszórót akkor megy mindkettő. Ez normális vagy már barkácsolt? Köszönöm a segítséget.
Igazán Xenon rendszert tennék bele, egy 55 W os tompítottat és egy 33 W os távolságit ( 2 közt allitólag kevés a különbség mert a trafókat jelképezi ) de lehet félre beszélek ergo a kettő 88W ot jelentene öszterhelésre, szóval eddig volt egy R125 ösöm., azön úgy tudtam tartósan a 2öt használni hogy a fénykürtöt nyomva tartottam.. kilómétereken, perceken keresztül, ami fárasztó volt egy idő után, ezért szerettem volna ezt megoldani, de ahogy SV2 mondaná ezek lehetnek akár cska kilóméterek.. percek.. de néha jó ha jól látható minden.
nem tudom mennyi egy új R6 osnak a töltése de ezért is kérdeztem van e megoldás rá :)
( kapcsolóbol valamit átkötni vagy ilyesmi )
Üdv :)
Ma nem hiszem, hogy mennék még gurulni...
Talán holnap, vagy valamelyik nap, attól függ, hogy mennyire leszek kiütve. Éjjel van meló, nappal szunya, így sajna nem tudom előre.
Nem tudom, mit értesz lazább tempón...
Ha tötyögés van, akkor 6 körül eszik, ha viszont picikét meghúzom a szarvát, mindjárt ott van, hogy 8-9.
Tehát igazából nem tudom, hogy meddig elég a tank nyál.
helló Adee.
Teljesen igazad van, de nem tudunk japán ésszel gondolkodni. Én azzal kezdtem hogy gyújtás ráadásakor nincs világításom, csak ha beindítom és jár a motor. A Fényszóró tapasztalatom szerint 1-2 kilométert vagyis 10-15 másodpercet üzemel és a relés bekötésnél az aksiról kapja az áramot ami nem terheli a rendszert/példa: erősítő/. A töltés 400- watt fényszóró 110w, tompított 100w, irányjelző 42w, fék 21w, veszteség 5w/műszerfal, kábel ellenállás/, injektor 50w, töltés /10%/ és több éve hibátlanul működik a motor.Azóta nincs túltöltésem. és ez mind 10-15 mp-ig.
A RAM AIR valakinek ki van iktatva? Ha valakinek ki van, mennyivel gyengébb a motor? Nekem tele van kisállatokkal a légszűrő pedig nem is túl rég lett kipucolva
Ha tartósan szeretnéd üzemeltetni a tompítottat, és a fényszórót együtt, szerintem az nem a legjobb ötlet. Túlterheled vele az elektromos rendszert. De ez csak az én véleményem.
Sima 5 lábú relével, a fényszóró ágról egy pozitívot a reléhez egy állandó áramot és működik. így az állandó világítást is le lehet kötni csak az olajgombáról kell negatívot venni.
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni abba, hogyan lehet megoldani a refi meg a tompított együtt müködtetését átkapcsoláskor, vagyis szeretném ha a tompított is világítana miközben refizek (( nem a fénykürtös megoldásra gondolok ))
esetleg ha valaki megoldotta kérnék tippet a bzsom@freemail.hu ra!
Köszönöm előre!
Sziasztok! Kérésem lenne felétek, valaki készítene pár fotót nekem a kesztyűtartóról, úgy, hogy a hátsó ülés le van véve. 2003-05-ös R6 fotó kéne. A mozgató rugóra lennék kíváncsi. Az enyém rosszul zár, nem akarom elhagyni az ülést, pláne a rajta ülőt nem.
Címem: island86@freemail.hu vagy citromail.hu Remélem lessz köztünk aki tud segíteni. Előre is köszi
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_r6-3684499
erről a gépről tud valaki valamit?
Ha H7-es helyére H4-est raksz nem fog össze-vissza világítani?
nem tudom mennyi egy új R6 osnak a töltése de ezért is kérdeztem van e megoldás rá :)
( kapcsolóbol valamit átkötni vagy ilyesmi )
Üdv :)
Merre szoktál/szoktatok menni?
Talán holnap, vagy valamelyik nap, attól függ, hogy mennyire leszek kiütve. Éjjel van meló, nappal szunya, így sajna nem tudom előre.
Köszi! Hát majd igazán kitapasztalom inkább és úgy lesz az igazi!
Merre gurultok ma?
Ha tötyögés van, akkor 6 körül eszik, ha viszont picikét meghúzom a szarvát, mindjárt ott van, hogy 8-9.
Tehát igazából nem tudom, hogy meddig elég a tank nyál.
Teljesen igazad van, de nem tudunk japán ésszel gondolkodni. Én azzal kezdtem hogy gyújtás ráadásakor nincs világításom, csak ha beindítom és jár a motor. A Fényszóró tapasztalatom szerint 1-2 kilométert vagyis 10-15 másodpercet üzemel és a relés bekötésnél az aksiról kapja az áramot ami nem terheli a rendszert/példa: erősítő/. A töltés 400- watt fényszóró 110w, tompított 100w, irányjelző 42w, fék 21w, veszteség 5w/műszerfal, kábel ellenállás/, injektor 50w, töltés /10%/ és több éve hibátlanul működik a motor.Azóta nincs túltöltésem. és ez mind 10-15 mp-ig.
Egy tankkal mennyit megy el lazább tempónál?
Tudna valaki segíteni abba, hogyan lehet megoldani a refi meg a tompított együtt müködtetését átkapcsoláskor, vagyis szeretném ha a tompított is világítana miközben refizek (( nem a fénykürtös megoldásra gondolok ))
esetleg ha valaki megoldotta kérnék tippet a bzsom@freemail.hu ra!
Köszönöm előre!
'00-es R6-om van és nem tudja valaki, hogy amikor kigyullad a kevés benzint jelző led akkor mennyi kilométert tudok még menni?
Címem: island86@freemail.hu vagy citromail.hu Remélem lessz köztünk aki tud segíteni. Előre is köszi