Hali mindenkinek!Volna egy Yoshimura TRS dobom eladó karcmentes gyönyörű állapotú összekötővel!Barkácsmentes és kiégve sincs nagyon keveset 1-pár ezret futott csupán!Olcsó pénzért odaadnám!Összekötővel együtt, csak fel kell tenni!2003-as R1 re való de korábbi modellekre is felmegy!45be lehet vinni!Gyönyörű a hangja!
70-235-8760
szetszeded a gyujtaskapcsolo, kulcs belerakod hogy ne ugorjon szet a lamelak bene es egy kiss kefevel kipucolod a sok oxid foss rola es a gjujtaskapcsolo hazbol, utana mint uj lesz ;) en gazolajal pucoltam, szarazra törlöd egy rongyal ne ragadjon bele a por es kesz is vagy ;) kb 30 perc ;)
jah, 2000 evjaratu volt a gep, van meg egy repedt hatcso faridom meg par elektronika cucc, benzin szintmerö meg kormanykapcsolo, sztender, meg sok kacatt (rele,vezetekek, feknyergek), az valami bagopenzert odaadom ;)
szio , hat a gummi egy fel szezon elbir felni hibatlan nem agyon sulyozot!, közepe jobban kopot szelei hibatlanok, kupplugbol 2 komplett szettem van mindenestöl, a karbi is komplet egybe van hibatlan, bontott blokk is jo allapotu fötengely, dugok, hengerfal. hat vettem egy epp es egy eleje törött R1, az R1 eladtam es a alkatreszek ami megmaradtak most feleslegese vältak, hat a V2 es a sor4 közt elege nagy külömbseg van föleg hogy a R1 könyü es rövidebb (folyamatosan emelte az elejet es szitalt nagy sebesegnel, a V2 nehezebb 50killoval, es akaratosabb (erössmotorfek) viszont jol dönthetö es ha hozaszoksz nagyobb elmeny mint a sor4 viszont nem pörög mint egy furogep :) . idaig 400bandit, 750Ducati, 1300hayabusa,R1, es most TL1000R motoroztam, valahogy nekem jobban jön be a v2. ha egybe viszel minden 20% engedek arabol ;)
Bár Debrecenben gyanús ez a 15.000 km, mert én eladtam a motoromat 29.000 km-el, a srác debrecenben használta pár évig és meghirdette 15.000 km-el, pedig volt abban szerintem 45.000 km is.
Egyébként nemrég láttam egy Suzuki bandit 1250-est amiben 135.000 km volt és nem kellett a blokkhoz hozzányúlni. A rendőrségi Yamaha Xj900-asokat 80.000 km-nél adtuk le hibátlan blokkal, ahhoz sem volt nyúlva sőt a kuplungjához sem. Szóval ez 15-20.000 km minden Magyar eladó motorban eléggé nevetséges.
Üdv srácok.
Az R-1 (2005-ös) gyújtáskapcsolóban nehezen fordul el a kulcs,akadozik. Már befújtam, de a pótkulccsal sem oké. Jó lenne ha nem kéne kicserélni, sajnálnám a három gyári kulcsot. Ha tudtok valami megoldást, megköszönném.
Egyszer volt, hol nem volt... Egy RN19-es yamaha. Aztán felforrt a vize és oly' szépen köpte a füstöt, hogy csak a nyíregyházi szervízbe vágyott már! Szóval... Nem egyszerű az eset, gyanítom a blokkcserét, de azért bennem él a remény, hogy ti még ki tudtok hozni nekem belőle a hátsó karikára úgy... Hmm... 180 pacit!
Következő motoromnak egy R1 szeretnék! kb 750.000Ft ig tudok elmenni az árban. Néztem két gépet a neten esetleg tudtok róla valamit? Melyik évjárattal járnék vajon jobban?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_r1-5094352
igen van tps szenzor amelyeken kicserélték annak 1 pöttyöt ütöttek a vázszaám mögé!jelei:gyorsan melegszik a motor néha kihagy a gyújtás és leáll a motor
70-235-8760