Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!A két első féknyereg érdekelne,ha meg tudnánk alkudni.A 2000-es évjárat ugye még nem radiális rögzítésű?
masodik 2011 R1 es bajnok tommy hill
Lánc kérdésnél a 2-3 cm az megemelve vagy ráülve értendő?
Sziasztok R1 papíros váz érdekelne 07-08
Az árát megbeszéljük, nem sokkal adom többért, mint egy bontós gyári.
Van hozzá a gyáritól jobb féktárcsa, nem érdemes rosszabbat tenni rá.
Kovácsolt alu, ha nagyon odavered még javítható ellenben a magnézium ötvözettel. A gyáritól könnyebb és erősebb is.
Hibát jelez...
hyy, megmarat par 2000evj. R1 alkatreszem , barati aron elado ;) karbi sor: 15.000, hatcso felni gummival: 15.000, kupplung kosar lamelakal kompleten mindenel: 10.000, jo dugok, bontot blokk dugok,hegerfal (hibatlan) fötengely mind egybe: 15.000. meg pär aprosäg :feknyergek, labtarto, kormanykapcsolo, rele, üzem.szintmerö, 20-6203024
sziasztok aztszeretném kérdezni hogy mitöllehet az hogy a fordulatszámméröm 3-álást mutat egyszer o-at majd 3000-et utánna a fordulatot és megint ugyanez
Arrow rombuszovál alu pár 04-utáni R1-re közcsővel,Y-nal,E-s eladó,jó állapotú használt.Érdeklődni tel:70 317 9083
Jah addig is ne feszítsd be, a legfeszesebb ponton is legyen meg a 2-3 centi fel le aztán kibirjaés nem tesz kárt semmiben !530-as erősített láncot vegyél rá erősített lánckerekekkel, aztán ha jól fújod akkor nagyon sokáig elmegy!Én most a generátorjával kinlódom éppen, mert az meg tipushiba pedig van 17 ezer a motoromban makulátlan!Ha egy tanácsot el akarsz fogadni akkor vagy vegyél bele xenont vagy alakítsd át úgy, hogy ha elindítod csak a jobb oldali lámpa égjen a baloldalit meg kösd be reflektornak, hogy ne használjon feleslegesen annyi áramot, mert amiatt megy tönkre főként!Egy bizonyos fordulaton a fesszabályzó nem tud rendesen dolgozni és elég a tekercs mert későn szakít meg...sajnos alultervezték gyárilag!Én most megjavítattam egy illetővel aki profi és már csinált nekem többet is ha nem lesz jó meg veszek egy újat de talán ezzel amit irtam meg tudnád előzni a dolgot!Mert amúgy full feleslegesen világít mind a 2 oldal tompítottan!
Köszönöm az infót zumakutya. A télen rámegyek egy láncszettre, addig már nem sokat motorozok.
pár eladó cucc R1-re.
1 index, 1 hátsólámpa, 1 rendszámtartó, rendszámvilágítás is benne van, gyakorlatilag újak...
elérhetőség adatlapon...
Mennyi ez a 2 kerék meg milyen anyagból vannak?Gyári tárcsa rámegy?Irj vmit róluk
Vegyél rá egy új szettet 530as erősített lánccal első hátsó lánckerékkel együtt!Az baj nem tudsz feszességet állítani mert egy ponton szoros egy ponton laza és ha befeszíted. egy ponton nagyon szoros lesz és kárt okozhat ez első lánckerék tengelyénél vagy elszakad és begyűrheti és úgy kilyukasztja a blokkot mint a szart!35 körül van egy láncszett fogaskerekekkel!Fontos, hogy egyszerre cseréld és a feszességről meg annyit hogy 3 centit mozoghat fel le mivel erős motorról van szó!Ki soha ne mosd mert a gumigyűrűk közül ha kimosod a cuccot eldobhatod ismét!Hetente vagy 20 ezrenként kívülről brigéciolos vagy féktisztítós rongyal tisztára törlöd és olyan marad mint az új!Arany színű molos vagy castrol vagy motul amivel fújd és ne a lánckeréknél kívülrőll hanem a lengőkar alatt a belső felét mert ugye a centrifugális erő kifelé hat!Így a leg hatásosabb és kurva sokat elmegy a láncod és leszóródni sem fog annyira!De ki ne mosd telljesen úgy hogy eláztatod!Soha!Nekem volt egy 600F Sportom 40 ezer gyári lánccal!
Versenyzik valaki R1-gyel?
Esetleg utcai motorra is felrakható. Nekem 2003-ason van.
Van egy ugyanilyen -eladó- balmazújvárosban is. Hasonló az ára, ugyanez a szín, akra, kormányteló, csak több km-rel.
Nekem részlegesen meg van nyúlva ahogy írtad. Ilyenkor mit lehet tenni ,meddig bírja még, vagy cserélni kell?
Befújtam WD-40-el a gyújtáskapcsolót, és megszűnt a hiba. Köszi az infót.
Nem hanem szar!nézd meg, hogy ha fél fordulatokat forgatsz rajt, hogy mindenhol egyenletesen feszes, ha valahol lazább valahol szorosabb akkor meg van nyúlva részlegesen!ha nem akkor próbáld kimosni telljesen de ne wd40el meg hasonló csodaszerekkel hanem lánctisztítóval vagy brigóval, aztán teflonos láncsprét neki ha nem szűnik meg kuka!
Itt volna akkor a kép!Egy dob sem áll ilyen szépen amúgy szerintem R1-en ráadásul formavilágban is ottvan hozzá, mert ugye a hátulja szögletes nagyon passzol!
2003 évjárathoz való! Az jó?
Kis lánckerékkel nem lett csinálva semmi, tehát az gyári, én a feszességet gyanítom, hogy túl laza.
Tul feszes vagy laza ránézel oldalról és középen legyen kb 2cm lógása ( egy fel egy le) vagy ted fel emelőre ülj le mellé és forgasd meg kislánckerék ferdén van feltéve mejd hallod hogy hol a bibi
Üdv Srácok!

Az mitől lehet a motoromnál, hogy ha elindulok akkor kopog valami a láncnál vagy is pattog? Túl feszes-laza?
Szia eltudnál küldeni egy fotót róla ! érdekelne! Köszi