Az árát megbeszéljük, nem sokkal adom többért, mint egy bontós gyári.
Van hozzá a gyáritól jobb féktárcsa, nem érdemes rosszabbat tenni rá.
Kovácsolt alu, ha nagyon odavered még javítható ellenben a magnézium ötvözettel. A gyáritól könnyebb és erősebb is.
sziasztok aztszeretném kérdezni hogy mitöllehet az hogy a fordulatszámméröm 3-álást mutat egyszer o-at majd 3000-et utánna a fordulatot és megint ugyanez
Jah addig is ne feszítsd be, a legfeszesebb ponton is legyen meg a 2-3 centi fel le aztán kibirjaés nem tesz kárt semmiben !530-as erősített láncot vegyél rá erősített lánckerekekkel, aztán ha jól fújod akkor nagyon sokáig elmegy!Én most a generátorjával kinlódom éppen, mert az meg tipushiba pedig van 17 ezer a motoromban makulátlan!Ha egy tanácsot el akarsz fogadni akkor vagy vegyél bele xenont vagy alakítsd át úgy, hogy ha elindítod csak a jobb oldali lámpa égjen a baloldalit meg kösd be reflektornak, hogy ne használjon feleslegesen annyi áramot, mert amiatt megy tönkre főként!Egy bizonyos fordulaton a fesszabályzó nem tud rendesen dolgozni és elég a tekercs mert későn szakít meg...sajnos alultervezték gyárilag!Én most megjavítattam egy illetővel aki profi és már csinált nekem többet is ha nem lesz jó meg veszek egy újat de talán ezzel amit irtam meg tudnád előzni a dolgot!Mert amúgy full feleslegesen világít mind a 2 oldal tompítottan!
Vegyél rá egy új szettet 530as erősített lánccal első hátsó lánckerékkel együtt!Az baj nem tudsz feszességet állítani mert egy ponton szoros egy ponton laza és ha befeszíted. egy ponton nagyon szoros lesz és kárt okozhat ez első lánckerék tengelyénél vagy elszakad és begyűrheti és úgy kilyukasztja a blokkot mint a szart!35 körül van egy láncszett fogaskerekekkel!Fontos, hogy egyszerre cseréld és a feszességről meg annyit hogy 3 centit mozoghat fel le mivel erős motorról van szó!Ki soha ne mosd mert a gumigyűrűk közül ha kimosod a cuccot eldobhatod ismét!Hetente vagy 20 ezrenként kívülről brigéciolos vagy féktisztítós rongyal tisztára törlöd és olyan marad mint az új!Arany színű molos vagy castrol vagy motul amivel fújd és ne a lánckeréknél kívülrőll hanem a lengőkar alatt a belső felét mert ugye a centrifugális erő kifelé hat!Így a leg hatásosabb és kurva sokat elmegy a láncod és leszóródni sem fog annyira!De ki ne mosd telljesen úgy hogy eláztatod!Soha!Nekem volt egy 600F Sportom 40 ezer gyári lánccal!
Nem hanem szar!nézd meg, hogy ha fél fordulatokat forgatsz rajt, hogy mindenhol egyenletesen feszes, ha valahol lazább valahol szorosabb akkor meg van nyúlva részlegesen!ha nem akkor próbáld kimosni telljesen de ne wd40el meg hasonló csodaszerekkel hanem lánctisztítóval vagy brigóval, aztán teflonos láncsprét neki ha nem szűnik meg kuka!
Itt volna akkor a kép!Egy dob sem áll ilyen szépen amúgy szerintem R1-en ráadásul formavilágban is ottvan hozzá, mert ugye a hátulja szögletes nagyon passzol!
Tul feszes vagy laza ránézel oldalról és középen legyen kb 2cm lógása ( egy fel egy le) vagy ted fel emelőre ülj le mellé és forgasd meg kislánckerék ferdén van feltéve mejd hallod hogy hol a bibi
Van hozzá a gyáritól jobb féktárcsa, nem érdemes rosszabbat tenni rá.
Kovácsolt alu, ha nagyon odavered még javítható ellenben a magnézium ötvözettel. A gyáritól könnyebb és erősebb is.
1 index, 1 hátsólámpa, 1 rendszámtartó, rendszámvilágítás is benne van, gyakorlatilag újak...
elérhetőség adatlapon...
Esetleg utcai motorra is felrakható. Nekem 2003-ason van.
Az mitől lehet a motoromnál, hogy ha elindulok akkor kopog valami a láncnál vagy is pattog? Túl feszes-laza?