Köszi szépen a gyors válaszokat! Gyertya mindenképpen ki lesz próbálva másik!
Melegen ritkán ugyan, de előfordul...mi is gyertyára tippeltünk, de valami olyasmit is hallottunk hogy különbözik a hengereknek a CO értékük vagy mi, és egy direkt erre a célra gyártott leömlővel(amin van kivezetőnyílás a co mérésére) beállítható computeresen.
Örülnék, hogyha a problémánkra megoldást találnánk! Röviden a probléma: 2007-es R1, nehezen indul valamiért hidegen. Ha addig nyomom az önindítót amíg egy normális motoron szokás akkor leáll. 2x annyi ideig kell nyomni és közben van egy kis indulás hang is a felénél, de ha ott elengedem akkor ugye nem indul be...ha tovább nyomom akkor pedig gond nélkül jár. Keresgettem a fórumon és kulcsszavas keresőbe is írkáltam szóval nem egyből fárasztalak titeket ilyen hülyeségekkel:) A moci amúgy fasza ezen kívül semmi baja, csak ez annyira idegesítő kis faszság, hogy szeretnénk a végére járni. Melegen néha jól indul, sőt szinte mindig. Próbáltuk levenni az akksit 2napig...ugyanaz...másik akksival is ugyanaz. A gyertyák még szerintem a gyárik lehetnek (BR9EK), de nemtudom...írtátok, hogy az irídiumos kell bele. Lehet csak ennyi a gondja?
Yamaha R1, R6, FZR és más motorokhoz tekercselek generátorokat.
A hibás tekercseket az alábbi címre küldd el postai úton:
Dóka Sándor
Ózd
Gábor Áron utca 11.
3600
További részletek itt: http://indukcio.uw.hu
mail: dksandor@gmail.com
Hívj bátran hétvégén is: 06 30 262 5500
Sziasztok! Ma éjjel ellopták a képen látható Yamaha YZF-R1 motoromat Biatorbágyról! Bárki látja a motort vagy esetleg alkatrészként találkozik az idomokkal vagy bármilyen 2005-ös alkatrésszel, kérem azonnal hívjon! Ismertető jelei: Az idom jobb oldalán enyhe karcok találhatók csúszásból eredően, a kipufogó RAPTOR típusú, kézzel gyártott egyedi darab, amiből nem gyártottak többet. Ezért ha csak a kipufogót is bárki látja, kérem keressen. Ha a motort sikerül megtalálni, megegyezés alapján vissza is vásárolnám. Kilométerállás: 38.500. Köszönöm: Forgó Antal +3670/6076040
Hali egy pár eladó cucc!
8 db gyűrű 2006-2008 4000 Ft /db
generátor + olajteknő tömítés 2000 Ft
hajtókar csavar garnitúra 2000 Ft
lánckerék anya 1000 Ft
Szia!
Nagyon szépen köszi a tanácsot! Szerintem is jobb talán egy gyári idom, mint egy drágább és esetleg nem olyanra sikerült festés... Kicsit jobban ráfekszek a témára!
Köszi még egyszer!
Sziasztok!
Érdekelne, hogy kb. mennyit kóstálhat egy 2004-es R1 komplett dukkózása? Vannak idomsérülések is, de ahogy utána számoltam, lehet hogy annyiból már le is lehetne festeni az egész motort. És kinél kopogtassak? Sima gyári feketére szeretném (most szürke).
Sérült idomok: jobb oldali légbeömlő, fejidom jobb sarka, farokidom jobb fele, ami kis lyukadt és plussz oldalidom teteje.
Ötlet?:-) Amit előre is köszönök!
Melegen ritkán ugyan, de előfordul...mi is gyertyára tippeltünk, de valami olyasmit is hallottunk hogy különbözik a hengereknek a CO értékük vagy mi, és egy direkt erre a célra gyártott leömlővel(amin van kivezetőnyílás a co mérésére) beállítható computeresen.
Remélem csak a gyertyák azok
nekem is ezt csinálta, gyertyacsere után megjavult.
Örülnék, hogyha a problémánkra megoldást találnánk! Röviden a probléma: 2007-es R1, nehezen indul valamiért hidegen. Ha addig nyomom az önindítót amíg egy normális motoron szokás akkor leáll. 2x annyi ideig kell nyomni és közben van egy kis indulás hang is a felénél, de ha ott elengedem akkor ugye nem indul be...ha tovább nyomom akkor pedig gond nélkül jár. Keresgettem a fórumon és kulcsszavas keresőbe is írkáltam szóval nem egyből fárasztalak titeket ilyen hülyeségekkel:) A moci amúgy fasza ezen kívül semmi baja, csak ez annyira idegesítő kis faszság, hogy szeretnénk a végére járni. Melegen néha jól indul, sőt szinte mindig. Próbáltuk levenni az akksit 2napig...ugyanaz...másik akksival is ugyanaz. A gyertyák még szerintem a gyárik lehetnek (BR9EK), de nemtudom...írtátok, hogy az irídiumos kell bele. Lehet csak ennyi a gondja?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv
üdv
http://www.vatera.hu/listings/...
Két pár vadonat új első, gyári Yamaha fékbetétem eladó 2004-től gyártott R1-hez.
Érd.:30/75-46-115
A hibás tekercseket az alábbi címre küldd el postai úton:
Dóka Sándor
Ózd
Gábor Áron utca 11.
3600
További részletek itt: http://indukcio.uw.hu
mail: dksandor@gmail.com
Hívj bátran hétvégén is: 06 30 262 5500
előre is kösz!
Ezt a gépet tavaly vette az ismerős? Mintha láttam volna hirdetésben.
Sziasztok! Ma éjjel ellopták a képen látható Yamaha YZF-R1 motoromat Biatorbágyról! Bárki látja a motort vagy esetleg alkatrészként találkozik az idomokkal vagy bármilyen 2005-ös alkatrésszel, kérem azonnal hívjon! Ismertető jelei: Az idom jobb oldalán enyhe karcok találhatók csúszásból eredően, a kipufogó RAPTOR típusú, kézzel gyártott egyedi darab, amiből nem gyártottak többet. Ezért ha csak a kipufogót is bárki látja, kérem keressen. Ha a motort sikerül megtalálni, megegyezés alapján vissza is vásárolnám. Kilométerállás: 38.500. Köszönöm: Forgó Antal +3670/6076040
nem az én mocim egy ismerösömé.
8 db gyűrű 2006-2008 4000 Ft /db
generátor + olajteknő tömítés 2000 Ft
hajtókar csavar garnitúra 2000 Ft
lánckerék anya 1000 Ft
20/805-9933
Nagyon szépen köszi a tanácsot! Szerintem is jobb talán egy gyári idom, mint egy drágább és esetleg nem olyanra sikerült festés... Kicsit jobban ráfekszek a témára!
Köszi még egyszer!
Pl.:
http://www.kepesmotor.hu/idomo...
http://www.kepesm
otor.hu/idomo...
http://www.kepesmotor.hu/idomo...
Érdekelne, hogy kb. mennyit kóstálhat egy 2004-es R1 komplett dukkózása? Vannak idomsérülések is, de ahogy utána számoltam, lehet hogy annyiból már le is lehetne festeni az egész motort. És kinél kopogtassak? Sima gyári feketére szeretném (most szürke).
Sérült idomok: jobb oldali légbeömlő, fejidom jobb sarka, farokidom jobb fele, ami kis lyukadt és plussz oldalidom teteje.
Ötlet?:-) Amit előre is köszönök!
párszor már téma volt.