OK a kétnapos okosság érdekel szept 4-5 de az esti bográcsra én már okosra szoktam inni magam bonyolult kaját nemvállalok max apróhal sütés bográcsban ott nemlehet nagyot hibázni nekem jó az időpont csak ne essen azt gooooo
Délelőtt írtam az újabb R1 találkozó reményében.
Mindössze a véleményetekre vagyok kíváncsi, hogy érdekelne-e titeket egy motoros-semmittevős nap a márkatársakkal!?
Kaposvártól nem messze a Balaton irányába található egy Igal nevű kis üdülőváros. Itt üzemeltetek egy pizzériát. Ha van kedvetek, akkor szeptemberben szívesen vendégül látnék mindenkit, aki eljön egy kiadós eszem-iszomra az alábbi kísérőprogramokkal.
Mondjuk szeptember 4-5 magassága. Érkezés v.mikor a délelőtt ill.dél környékén. Időjárás függvényében strandolás/fedett ill. szabadtéri gyógyvízben hereáztatás dumálás. Evés-ivás nálam, fürdőbelépő elintézve! Délután go haza.
Ez extrázható egy olcsó szállással (Pl. mátraiaknak) érkezés akár csak délutánra, este bográcsban főzetünk (hely természetesen adott) a TomCattel egy halászlevet, sör cigi van. (kurvák is, de azt ide nem írhatom, hátha olvassa valamelyikőnk asszonykája ) 5-e reggel aztán korai kelés és irány a Pancsiring csapatostul.
Szeptember 12. vasárnap, hasonló egynapos programmal esetleg délután felmegyünk az esti Hungaroringes motorozásra.
Ha valaki hozná a haverját, aki esetleg nem Yamahás, ám legyen, de ne feledjük, motorosokkal találkozhatunk bármelyik Mekinek a parkolójában ez tényleg legyen R1 találkozó!
Annyit kérek mindenkitől, hogy tekintsétek mindezt egy alapötletnek és ha tetszik, akkor gyúrjuk olyanná, amilyennek a legtöbben szeretnék!
Engem elértek a 30/22-88-627-en vagy a nandor@ketszeri.hu-n.
Szerintem bárhol kapsz bele megfelelő izzót, de én azt javasolom, hogy ledeset vegyél!
Hiába mondják, hogy fehér, az nem fehér, és a Xenon mellett elég gáz a sárga fény...
Nekem kék a motor, kéket tettem bele
Nekem a 600 as motor is megette a 8-9 et, ha úgy húztam neki, de nem nagyon érdekel, mikor motorozok...
Kíváncsiságból megnéztem mennyit eszik az R1, gondoltam 8-9 között minimum... 15,33 litert tankoltam 260 km után
az útvonal Eger,Miskolc, le a 3 asra, Bogács, vissza Eger, Parád, Jászberény
Nem mondom, hogy agyonrángattam a gázt, de egy jó kis közepes tempót mentem, a fogyasztáson én is meglepődtem...
20 főre? Hülye vagy, sztem jó ha kb. 4-5-en leszünk... Úh akkor fejenként 4-5 pizza marad... Amúgy nekem mindegy mennyien leszünk, ha a beharangozott huaniták ott lesznek...
Hát nem'tom. Én ilyen fogyasztásokat nem nagyon mértem még. Vagyis rosszul fogalmaztam, soha nem is méricskélem. Azt tudom, h kb. 150 km után az én vezetési stílusomnál utcán kigyullad a lámpa, pályán meg kb. 100-120 km után. Meg arra is emlékszem, h Bp-Siófok végig teligázon 270-300 között, pont egy tank volt.
Gyertek csak gyertek! Estére lesz időm (és nem mobilról kell fórumoznom) akkor felvázolom, hogy miért lenne jó Igal egy R1 találkozóra mondjuk szeptemberben. Ételt-italt állom mondjuk 20 főig + fürdőbelépő mindenkinek!
Apropó!
Yoshimurámban nincsen E betű.
Az osztrák rendőrök tényleg harapnak a magyar motorosokra?
Állítólag ha E betű nélküli dobbal elkapnak, párszáz Eurora megvágnak.
Mondjuk DB killerrel nem hiszem, hogy hangosabb lenne a gyári dobnál. De ezt az osztrák rendőrnek valószínűleg hiába magyarázom.
Mit hallottatok erről?
Azt kérdezte, hogy normál használat mellett. A normál használat nálam azt jelenti, hogy felveszed a forgalom ritmusát, nyugisan előzgetsz, semmi vadulás.
Pályára én is felmegyek néha egy kicsit kikoxolni, ilyenkor nyeli a naftát rendesen. De nem ezt kérdezte.
Én mentem 2-3 tankolásnyi távot normál használattal. 6-6,2l jött ki 100km-re. És ez nem az alja, mert volt benne városi használat is rendesen (piros lámpa). Ha valaki fogyira gyúr, országúton szerintem 5,5l alá is be lehet ütni.
Ha 100 fölé nem húzod és 6-ban kocogsz ahol lehet, akkor szerintem még 5l alá is beesik... 100-nál pörög talán 4000-4100-at. Alig kell gázt húzni. Majd egyszer benyugtatózom magam, és kipróbálom.
Puig bubis plexi van a motoron (ha ez számit) ill. Yoshimura slip on, a DB killer be volt rakva (szomszédok miatt).
A 300km-es túránál Ausztria volt a végcél, akkor visszaraktam a gyári kipufogót. Lájtosan mentünk, de az 5l alatti fogyit én sem akarom elhinni. Ott valamit elírhattam...vagy nem.
Most a Yoshimurát visszapakoltam DB killer nélkül. Így az igazi. A szomszédok meg vagy észreveszik a nagyobb hangot (beszólnak), vagy nem.
Egyik kollégámnak 2007-es 750-es Gixere van. Pályán tépi a szarvát, országúton papásan megy. Országúti fogyija jellemzően 5l.
Normál tempóban nem nyelezve 8-9000ig forgatva 160-180utazóba 7-7,5 fölötte Zema irásával értek eggyet megmondta a tutit de kit érdekel hogy 6-7v10liter mikor odavered neki nincs kérdés és ez a lényeg aki spórólni akar ajánlom a lányom cbr125-ét 2,3-2,5öt eszik városban
amikor én 120-130 as átlagot lájtoltam balatonig, egyenletes gázon akkor nekem 4.5 re jött ki. rosszul is voltma. ha huzom neki ugyan ugy bekapja a 8-10 et... mindennel lehet normálisan menni
nekem 750es van és eddig olyan 5,5-6 litert fogyaszt és ezért szerintem lehetséges a 6 literes fogyasztás bár van egy barátom r6osa van de állítása szerint 8-10litereket eszik de van egy másik akinek volt egy 2003as R1 és neki 6-6,5 litert evett
Ma a tartalék benzinem ami 5L 71km után fogyott ki.(4 háztömbnyire a benzinkúttól ). Volt benne pár 250+-os futam. De a min. fogyasztásom 4,5l volt. Ott 50km/h átlagot mentem 6-ban olyan rossz volt az út. Szóval normál vegyes használatban 7L az átlag. Pályán 12.
Na de most tényleg...
Szerintetek reális a 6L egy 1000-es motortól? Én hiszek Rotel-nek, de akkor az én eddigi R1-eim mind hibásak voltak.
6L max egy laboratóriumban lehetséges, a gyári megadott adat is több ennél! Ha max. 100-al mész, és odáig is 5-6,000-nél elváltogatod, emellett max 1 mm-t tekersz a gázkaron, sokat gurulsz lefelé lejtőn, na max akkor. Ha meg economy motoros vagy, akkor mégis, minek akarsz R1-et, akkor vegyél GS500-at! A 3. R1-em van, és általában 150 km-nél (+ / - 10 km) gyullad(t) ki a sárga lámpa. Ergo 9-10 körül fogyaszt, normális kigyorsításokkal, 10e felett elváltogatva, kerekezésekkel, és 200 feletti tempókkal. Pályán, vagy folyamatosan nyelezve 12-14-et.
6 liter, de ebbe belefér egy kis vadulás is.
Viszont volt egy -300km-es túrám, aminek a fogyiját be se írom, mert magam se hiszem el. Valószínűleg valamit elszámoltam/elírtam. (Nem volt 5 liter).
(3 motorral voltunk, országút max 130, települések 50-60).
Segítség kellene...
Vettem egy r1-et, ami xenon lámpával bír. Ezzel semmi gondom, de a helyzetjelző égők (amik a lámpák külső szélén találhatóak) zöld fényben pompáznak. Nagyon undorító, pláne egy fekete motoron szerintem! Ki szeretném cserélni normál fényű izzóra, de nem tudtam kideríteni eddig az izzó típusát.
Szóval egy típus megnevezés érdekelne "H" hányas?
Délelőtt írtam az újabb R1 találkozó reményében.
Mindössze a véleményetekre vagyok kíváncsi, hogy érdekelne-e titeket egy motoros-semmittevős nap a márkatársakkal!?
Kaposvártól nem messze a Balaton irányába található egy Igal nevű kis üdülőváros. Itt üzemeltetek egy pizzériát. Ha van kedvetek, akkor szeptemberben szívesen vendégül látnék mindenkit, aki eljön egy kiadós eszem-iszomra az alábbi kísérőprogramokkal.
Mondjuk szeptember 4-5 magassága. Érkezés v.mikor a délelőtt ill.dél környékén. Időjárás függvényében strandolás/fedett ill. szabadtéri gyógyvízben hereáztatás dumálás. Evés-ivás nálam, fürdőbelépő elintézve! Délután go haza.
Ez extrázható egy olcsó szállással (Pl. mátraiaknak) érkezés akár csak délutánra, este bográcsban főzetünk (hely természetesen adott) a TomCattel egy halászlevet, sör cigi van. (kurvák is, de azt ide nem írhatom, hátha olvassa valamelyikőnk asszonykája ) 5-e reggel aztán korai kelés és irány a Pancsiring csapatostul.
Szeptember 12. vasárnap, hasonló egynapos programmal esetleg délután felmegyünk az esti Hungaroringes motorozásra.
Ha valaki hozná a haverját, aki esetleg nem Yamahás, ám legyen, de ne feledjük, motorosokkal találkozhatunk bármelyik Mekinek a parkolójában ez tényleg legyen R1 találkozó!
Annyit kérek mindenkitől, hogy tekintsétek mindezt egy alapötletnek és ha tetszik, akkor gyúrjuk olyanná, amilyennek a legtöbben szeretnék!
Engem elértek a 30/22-88-627-en vagy a nandor@ketszeri.hu-n.
Hiába mondják, hogy fehér, az nem fehér, és a Xenon mellett elég gáz a sárga fény...
Nekem kék a motor, kéket tettem bele
Kíváncsiságból megnéztem mennyit eszik az R1, gondoltam 8-9 között minimum... 15,33 litert tankoltam 260 km után
az útvonal Eger,Miskolc, le a 3 asra, Bogács, vissza Eger, Parád, Jászberény
Nem mondom, hogy agyonrángattam a gázt, de egy jó kis közepes tempót mentem, a fogyasztáson én is meglepődtem...
Ebbe beletartozik a fogyasztás is.
Azzal egyetértek, hogy egy ezres sportmotornál a lovak itatása aprópénz. Szerintem ilyen motornál senki nem a fogyasztás minimalizálására gyúr.
Nem is érdekel.
Yoshimurámban nincsen E betű.
Az osztrák rendőrök tényleg harapnak a magyar motorosokra?
Állítólag ha E betű nélküli dobbal elkapnak, párszáz Eurora megvágnak.
Mondjuk DB killerrel nem hiszem, hogy hangosabb lenne a gyári dobnál. De ezt az osztrák rendőrnek valószínűleg hiába magyarázom.
Mit hallottatok erről?
Pályára én is felmegyek néha egy kicsit kikoxolni, ilyenkor nyeli a naftát rendesen. De nem ezt kérdezte.
Én mentem 2-3 tankolásnyi távot normál használattal. 6-6,2l jött ki 100km-re. És ez nem az alja, mert volt benne városi használat is rendesen (piros lámpa). Ha valaki fogyira gyúr, országúton szerintem 5,5l alá is be lehet ütni.
Ha 100 fölé nem húzod és 6-ban kocogsz ahol lehet, akkor szerintem még 5l alá is beesik... 100-nál pörög talán 4000-4100-at. Alig kell gázt húzni. Majd egyszer benyugtatózom magam, és kipróbálom.
Puig bubis plexi van a motoron (ha ez számit) ill. Yoshimura slip on, a DB killer be volt rakva (szomszédok miatt).
A 300km-es túránál Ausztria volt a végcél, akkor visszaraktam a gyári kipufogót. Lájtosan mentünk, de az 5l alatti fogyit én sem akarom elhinni. Ott valamit elírhattam...vagy nem.
Most a Yoshimurát visszapakoltam DB killer nélkül. Így az igazi. A szomszédok meg vagy észreveszik a nagyobb hangot (beszólnak), vagy nem.
Egyik kollégámnak 2007-es 750-es Gixere van. Pályán tépi a szarvát, országúton papásan megy. Országúti fogyija jellemzően 5l.
Szerintetek reális a 6L egy 1000-es motortól? Én hiszek Rotel-nek, de akkor az én eddigi R1-eim mind hibásak voltak.
6L max egy laboratóriumban lehetséges, a gyári megadott adat is több ennél! Ha max. 100-al mész, és odáig is 5-6,000-nél elváltogatod, emellett max 1 mm-t tekersz a gázkaron, sokat gurulsz lefelé lejtőn, na max akkor. Ha meg economy motoros vagy, akkor mégis, minek akarsz R1-et, akkor vegyél GS500-at! A 3. R1-em van, és általában 150 km-nél (+ / - 10 km) gyullad(t) ki a sárga lámpa. Ergo 9-10 körül fogyaszt, normális kigyorsításokkal, 10e felett elváltogatva, kerekezésekkel, és 200 feletti tempókkal. Pályán, vagy folyamatosan nyelezve 12-14-et.
bocs hogy bele vau, de esetleg érdekes lehet...
eladó, az árat megbeszéljük
Viszont volt egy -300km-es túrám, aminek a fogyiját be se írom, mert magam se hiszem el. Valószínűleg valamit elszámoltam/elírtam. (Nem volt 5 liter).
(3 motorral voltunk, országút max 130, települések 50-60).
Vettem egy r1-et, ami xenon lámpával bír. Ezzel semmi gondom, de a helyzetjelző égők (amik a lámpák külső szélén találhatóak) zöld fényben pompáznak. Nagyon undorító, pláne egy fekete motoron szerintem! Ki szeretném cserélni normál fényű izzóra, de nem tudtam kideríteni eddig az izzó típusát.
Szóval egy típus megnevezés érdekelne "H" hányas?