Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akik velem motoroznak azok tudják, hogy nem vagyok szívbajos, de a piros az piros! Nem a yard érdekel és persze a zebrán cammogó nénit is ki tudom kerülni a lámpa színétől függetlenül, de véletlen sem szeretném, hogy a négysávoson telibebasszon oldalról egy kamion vagy akár egy kispolski.
Amúgy én is rugalmasan értelmezem a szabályokat minden körülmények között!
Egyébként a délutáni "hazaérkezés" a feleségem szüleihez történt (na ez egy szép mondat lesz már látom ) és ezután még lenyomtam egy húszast. Korábban a BT016-ról írt szösszenetemet kiegészíteném annyival, hogy esős úton is nagyot fog, ha kifordulnak eléd! Valószínűleg nem hitte el a paraszt, hogy ilyen gyorsan érkezem, mert jött jobbról, megállt, várt egy picit majd elindult... ...hogy nem bassza meg ez is a narkós kurva anyját,nem elég nekem egy nap kétszer elázni, akkor még ez is itt... gondoltam és prezentáltam egy hihetetlen féktávot...
Mára elég volt az adrenalinból, még jó, hogy holnapra 48mm esőt ír, így legalább pihenek egy picit.
Remélem minden probléma nélkül fel ment az idom nem számít,hogy nézz ki csak az hogy inkább ez sérüljön mint a másik.A lámát bekötöted?

Ilyen esetben nincs piroslámpa
Kaposvár jégeső. Szerintetek hány piros lámpát kaptam el hazáig!?
Megtört a jég
Eláztunk mi is
Nem volt nálad esernyő?
eláztunk!
Nem áll szándékomban meghagyni ilyennek, ezért nem zavar. Most legalább nyugodtan tökölhet vele a festő. (két elem kivételével sikerült mindet összekarcolnom tavaly) Idén megszületett a második gyerkőc, így végképp elköszönhetek a spontán motorozástól. Innen jött,hogy gyakrabban járok majd pályázni,mert az legalább tervezhető. Még az is benne van a pakliban, hogy a szezon végén megválok tőle és helyette építek egy igényes pályamotort.
Megelőző célzattal nekem is lett komplett pályaidom-szett, ráadásul fényezett sikerült (felül kék, alul sárga), csak valahogy a lámpa miatti megfúrás okán (valójában inkább a lustaság) csak az első sárvédő-plexi-farokidom kombinációnál megakadt a projekt.
A helyedben vagy öntapadó fóliával, vagy fényezésileg hatnék rá, és egyik szemed sem sírna tovább. (mondjuk a kombináltan ívelt felületek esetén az olcsóbb kat. (2-3e/m2) öntapadó nem játszik, vagy dekoros legyen a talpán, ha buborékmentes)
Na akkor a pályaidom felpattintva. Szinte sírtam,amikor megláttam,hogy mit tettem vele! Most kicsit aláhagyott a csajozós külső, de már két karcmentes motoromat szedtem össze a sóderágyból..
De nem ajánlom (magam), mert én nem rendelkezem azzal az idővel, hogy a perforált csövekért beszaladjak Bp-re határidőre pl.
Magamat ajánlhatnám, én mostanság a gyári betéteknek akarok ismét nekifutni, hátha most kibírom a tompább reagálását a motornak. Ha csinálom, lefotózhatom a dolgokat neked, ill. leírhatom, hogy hol kell kifúrni ill. csak megfúrni a gyárit, és a kipufogószervizeseknél kapható perforált csőből milyen átmérőt kell szerezni, ill. a dobvég ferdeségéhez milyen hosszak között kell átlósan elflexelni. Aztán csak popszegecshúzó és szegecsek. ~10 eFt v. 60-100, talán nem mindegy.
nem akarok kontárkodni a gyárival,hacsak nem tudsz ajánlani valakit konkrétan,egyébként 100.oooig tudok elmenni ha yosiról vagy akráról lenne szó.
Akciós ár: gyári dob átalakítása kipufogósnál vett perforált csővel. A többi nagyságrendekkel többért ugyanaz. A full rendszert még drágábban mérik. youtube + r1 race baffles
szevasztok sasok! segítsetek kipufogó ügyben,2004-es r-1em van,erre szeretnék dobot, akrát vagy yosit, komplett rendszer is érdekelne ha nagyon "akciós" az ár.(tudom,felejtős):) Előre is kössz!
Részemről egy sáros endurót könnyebben adnék mosásra, mint a sportgépet, utóbbinál nagyon gondos, karcmentes, mégis mindenre kiterjedő tisztítást várnék. Ha magamnak nehezen bocsátok meg egy karcot, akkor másnak még fizetve is érte...
Tehát adott esetben ilyesmi kihívás is lehet a dologban, viszont, ha pl. a karcokat ki tudod polírozni (főleg, ha nem nálad lett), nyerő az ötlet.
Alsó nissin,felső brembo

Ha jól emlékszem
R1-hez 520-as lánchoz való 16 fogas kislánckerék át nem vétel miatt olcsóbban eladó(nyakamon maradt).....
Féknyeregre lettem volna kiváncsi. Hogy az 2004-es R6-on milyen van. Haverokkal vitába bonyolódtunk, ők azt állították hogy tokico van rajta, mert a 2004-se Z750-en és a Gsx-r 600-on is az van. Akkor a Yamahán is annak kell lennie. De nekem volt igazam. köszi a megerősítést
Haló! Ez itt az ereggy fórum, és itt mindenkinek ereggye van?
Mindenre van kereslet,ha megfelekő áron kinálod! Én pl. 3000-et még adnék egy kurva fullos tisztításért! Megéri? Tudom én vidéki fejjel gondolkodom, de itt az autó külső-belső 2090 huf.
Igen lehet, 25000 huf. Mivel ez a harmadik phoenix nap és az előző kettőt elmosta az eső én sietnék,mert sanszos a teltház!
Na váccáp, mi van a hétvégével?
Nekem holnap kell mennem Lellére.
Igen, az...
Fék alatt mit értesz? A nyerget, a munkahengert, a pumpát, dugattyúkat, a tárcsát? Nem egy márka. És milyen évjárat, mert az is különbözik.
az jo ha jo idö lessz

helyszinen is lehet fizetni?