Sziasztok.tudom necces a szitu de ez az első nagy motorom
az oktatóm nem valami korrekt ez tuti de csütörtökön vizsgázom és már necces váltani.ezért is kérdeztelek titeket mert majdnem hasalás lett:(sajna szerelmes lettem ebbe a motorba és a kisebbeken meg nem férek el.195cm vagyok. köszönöm a válaszokat és tuti még lesznek is..sziasztok
Csak helyeseli tudom amit Nándi barát mondott.
Sz..rd le amit az oktatód mondott biztos ment 50.000km RIGA 12-ővel.
El kell menni egy vez.technikai tréningre ott mondent megtanítanak veled
Mindent bele.
'94 karácsonyán ültem fel a GS450E-re 16 évesen. Azóta nyomom szüntelen , de még mindig van legalább havonta egy alkalom, amikor le akarok ugrani a motorról...
Tök őszintén, nem bántásból!
Fékezés első és hátsó fékkel egyszerre, kanyar előtt megfelelő sebesség megválasztása és a kanyarban lehetőleg nem gyorsítasz, nem motorfékezel, nem kuplungolsz, nem taperálod a csajod combját, nem pózolsz a haver kamerájának, nem integetsz a kurváknak és mindezt begyakorolod lehetőleg egy 600-ason!
Amúgy remélem, hogy tényleg csak szívattál minket! ThomcatR1-nek meg teljesen igaza van, lehetőleg ami okosságot az oktatód mondott azt hamar elfelejted és elmész egy-két vezetéstechnikai tréningre! Yamaha mesterkurzus, Hungaroring Motorsportiskola stb. stb. stb.
Good Luck!
Ha az oktatód nem mondta el ami alap a fékezéssel jármükezeléssel kapcsolatos akkor maxisürge váltsál olyan oktatóra aki motorozik is me kipurcanó lessz a vége.Sajna sok olyan oktató van aki soha nem ült motoron csak autót oktatott igy semmitapasztalata nincs a motorral kapcsolatban .én csak olyan embernek engednék motort oktatni aki aktívan motorozik és tud tanácsotadni hogy ne purcanjá ki az első vészfékezés alkalmával.
te árulod ezt
de vhogy nemolyan a lánckerék alatt az enyém.
akkor mokori r1 -é jó az fzs 1000 be?
hátsókereket keresek fzs 1000 hez aztmondják a 2003 ig r1 -é jó ha van vkinek eladó kérem ne tartsa magába
kösz
az oktatóm nem valami korrekt ez tuti de csütörtökön vizsgázom és már necces váltani.ezért is kérdeztelek titeket mert majdnem hasalás lett:(sajna szerelmes lettem ebbe a motorba és a kisebbeken meg nem férek el.195cm vagyok. köszönöm a válaszokat és tuti még lesznek is..sziasztok
TommyRider! Kecót érdemes lenne megnézni!
Traktoros kitalál egy új utat a mezőből kifelé árkon át a kanyarban? Nekem ez volt az idei Best Off!
Vigyázz az elsőkerékre+sárvédőre nagyon drága
Sz..rd le amit az oktatód mondott biztos ment 50.000km RIGA 12-ővel.
El kell menni egy vez.technikai tréningre ott mondent megtanítanak veled
Mindent bele.
Te kalgez,volt nagy motorod az 'EZREDES'elött?
Vagy rögtön erre ültél rá?
Tök őszintén, nem bántásból!
Fékezés első és hátsó fékkel egyszerre, kanyar előtt megfelelő sebesség megválasztása és a kanyarban lehetőleg nem gyorsítasz, nem motorfékezel, nem kuplungolsz, nem taperálod a csajod combját, nem pózolsz a haver kamerájának, nem integetsz a kurváknak és mindezt begyakorolod lehetőleg egy 600-ason!
Amúgy remélem, hogy tényleg csak szívattál minket! ThomcatR1-nek meg teljesen igaza van, lehetőleg ami okosságot az oktatód mondott azt hamar elfelejted és elmész egy-két vezetéstechnikai tréningre! Yamaha mesterkurzus, Hungaroring Motorsportiskola stb. stb. stb.
Good Luck!
Nekem kellett egy év, mire azt mondhattam, hogy nem voltak meleg pillanatok
Egy kis olvasnivaló:
http://webcache.googleusercont...
Ha tényleg így áll a tapasztalat terén akkor nem fog unatkozni az őrangyala...
nem a kiflit csak az anyat eldugo,eltüntetö kupak
F...a egy idő van.80km/ó szél+szakad az eső
Motorozásra NEM alkalmas idő