Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rájöttem úgy lett lefényképelve hogy a menesztő bennevan de a lánckerék nincs rajta......
na emmá jó
te árulod ezt
Na ja azé mert ez első kerék........... De van háccsó
köszi
de vhogy nemolyan a lánckerék alatt az enyém.
akkor mokori r1 -é jó az fzs 1000 be?
sziasztok
hátsókereket keresek fzs 1000 hez aztmondják a 2003 ig r1 -é jó ha van vkinek eladó kérem ne tartsa magába
kösz
Sziasztok.tudom necces a szitu de ez az első nagy motorom
az oktatóm nem valami korrekt ez tuti de csütörtökön vizsgázom és már necces váltani.ezért is kérdeztelek titeket mert majdnem hasalás lett:(sajna szerelmes lettem ebbe a motorba és a kisebbeken meg nem férek el.195cm vagyok. köszönöm a válaszokat és tuti még lesznek is..sziasztok
Kaposvár-Igal, tökéletes motoros idő!
TommyRider! Kecót érdemes lenne megnézni!
Én meg attól félek, hogy egyszer engem érnek utol
Traktoros kitalál egy új utat a mezőből kifelé árkon át a kanyarban? Nekem ez volt az idei Best Off!
Vigyázok Én rá.
Te Chriss.

Vigyázz az elsőkerékre+sárvédőre nagyon drága
Majd utánnanézek ennek a bigyulának
Én meg állandóan utólérek valamit, ...vagy egy személyautó vagy egy kamion, ....egyszer ez lesz a vesztem
Csak helyeseli tudom amit Nándi barát mondott.
Sz..rd le amit az oktatód mondott biztos ment 50.000km RIGA 12-ővel.
El kell menni egy vez.technikai tréningre ott mondent megtanítanak veled
Mindent bele.
'94 karácsonyán ültem fel a GS450E-re 16 évesen. Azóta nyomom szüntelen , de még mindig van legalább havonta egy alkalom, amikor le akarok ugrani a motorról...
Szega!
Te kalgez,volt nagy motorod az 'EZREDES'elött?
Vagy rögtön erre ültél rá?
Szia!

Tök őszintén, nem bántásból!
Fékezés első és hátsó fékkel egyszerre, kanyar előtt megfelelő sebesség megválasztása és a kanyarban lehetőleg nem gyorsítasz, nem motorfékezel, nem kuplungolsz, nem taperálod a csajod combját, nem pózolsz a haver kamerájának, nem integetsz a kurváknak és mindezt begyakorolod lehetőleg egy 600-ason!
Amúgy remélem, hogy tényleg csak szívattál minket! ThomcatR1-nek meg teljesen igaza van, lehetőleg ami okosságot az oktatód mondott azt hamar elfelejted és elmész egy-két vezetéstechnikai tréningre! Yamaha mesterkurzus, Hungaroring Motorsportiskola stb. stb. stb.
Good Luck!
Akkor csak óvatosan...
Nekem kellett egy év, mire azt mondhattam, hogy nem voltak meleg pillanatok
Egy kis olvasnivaló:

http://webcache.googleusercont...
Öööö, én azt hittem, hogy csak szívat minket a kalgez!
Ha tényleg így áll a tapasztalat terén akkor nem fog unatkozni az őrangyala...
jo reggelt mindenkinek

nem a kiflit csak az anyat eldugo,eltüntetö kupak
Ha az oktatód nem mondta el ami alap a fékezéssel jármükezeléssel kapcsolatos akkor maxisürge váltsál olyan oktatóra aki motorozik is me kipurcanó lessz a vége.Sajna sok olyan oktató van aki soha nem ült motoron csak autót oktatott igy semmitapasztalata nincs a motorral kapcsolatban .én csak olyan embernek engednék motort oktatni aki aktívan motorozik és tud tanácsotadni hogy ne purcanjá ki az első vészfékezés alkalmával.
Jó reggelt uraim!
F...a egy idő van.80km/ó szél+szakad az eső
Motorozásra NEM alkalmas idő
mátra crisz,gyere át,a centrifugálásból megint box lesz
Mert elfoglalt vagy, nem olyan naplopó, mint én, de majd csak összejön.