Igen, a Pirelliről én is tudom, hogy roppant népszerű pályán is (pedig drága), gondolom nem véletlenül. Én elsősorban a saját tapasztalatomat osztottam meg azokról amiket nyúztam egy pár ezer kilométert. Természetesen ha valaki nem ragaszkodik egy adott márkához akkor döntsön a tapasztaltabbak véleménye és tanácsa alapján. Én sem tartom kizártnak, hogy egyszer benevezek egy garnitúrára belőle, de egyenlőre a pályamotoros tanácsokat is a Nagy-I.-tól kapom (Full-Gas csapatban versenyzett és a Bridgeston forgalmazója) ezért most is elfogadom amit ajánl.
Nézted az időjárást!? Egyenlőre a 2-a ígéretes nagyon, utalok is gyorsan, mielőtt az András kiadja másnak a helyem...
Nincs egészről képem. Igazából azaz idom a lényeg. A motor egy kókányolt több évjáratból összebuzerált szar... csak azt nem tom az oldalidom gyári-e? Ha igen, akkor pedig melyik évjáraté.
A jobb oldalról hiányzik ezaz idom, és ezt szeretnénk pótolni.....
Sziasztok Mindenki!
Éppen közvéleményt kutatok.
Szeretnék egy motorkerékpár kozmetikát nyitni, ahol minden motor megkapná, ami neki jár. Szerintetek lenne rá kereslet?
Ez kék? Jólesz az pályára....nemtom h megvegyem e. Még nem vettem meg. De megkéne Van 40-ér ott nincs első sárvédő. Aztán találtam egy honlapot ahol 58-ér adja komplett. Nem tudom még..
Te tudod, de szerintem utcára R6 erejéhez bőven sokat is tud a 016 is valamint kétszer annyit elmegy és olcsóbb! Olvastam, hogy kerestél te is idomot. Megvetted? Én ma hoztam el Szekcsőről. Le is festettem szép kékre... Vagy elbasztam a színt? 778 Ft, fasznak kell a színkód...
Üdv!
Amennyi látszik a képből, szerintem úgy '98-'99 körüli lehet, az R1 logo-ból ítélve, de mindenképp 2002 előtti! Látni kéne teljes képben a motort, van róla egész képed?
Kezdem ott, hogy nem vagyok egy kifejezett gumispecialista! Egyszerűen bírom a Nagy-I-ékat és ők a Bridgestone buzik én pedig még nem csalódtam bennük.
Az elmúlt 4-5 garnitúrám BT016 volt. Ez három különböző komponensből áll(hátul, elől csak kettő) , ami öt részre van elosztva (1közép, 2széle, 2köztes). Ez elmegy a leáttételezett R1-en 7500 km-t benne két-három pályanappal.
Mivel idén már remélhetőleg keményebben fogom nyomni így ez kevés lesz és sanszos, hogy a BT003RS a következő befutó.
Ez már egy pályagumi utcai engedéllyel, utána már a slick a következő. BT002 volt az elődje, olyanom volt is. Na az egy kurva jó gumi(nem véletlenül kapható még most is csak értelmetlenül drágán), azt leszámítva, hogy 3-4000 km alatt megette az R6...
Azért mondtam ezt neked, amikor találkoztunk, mert nekem a Michelin Pilot Power CT2-vel szörnyen rossz tapasztalataim voltak. Pl.: nagy sebességnél finoman berázta a kormányt és nem azért, mert el volt kopva. Ezt a jelenséget többen is leírták és egy haverom is tapasztalta a ZX-10-én
Avagy volt még egy kevés minta, gondoltam 500 km-t még bőven kibír. Elindultam Bp.-re, Törökbálinton mehettem a Báróhoz, mert körbe kilátszott a vászon...
Nézted az időjárást!? Egyenlőre a 2-a ígéretes nagyon, utalok is gyorsan, mielőtt az András kiadja másnak a helyem...
Nincs egészről képem. Igazából azaz idom a lényeg. A motor egy kókányolt több évjáratból összebuzerált szar... csak azt nem tom az oldalidom gyári-e? Ha igen, akkor pedig melyik évjáraté.
A jobb oldalról hiányzik ezaz idom, és ezt szeretnénk pótolni.....
Hülye kérdés, de melyik cég gyártotta, és gyártja az R1-R6 fékeit?
Éppen közvéleményt kutatok.
Szeretnék egy motorkerékpár kozmetikát nyitni, ahol minden motor megkapná, ami neki jár. Szerintetek lenne rá kereslet?
Amennyi látszik a képből, szerintem úgy '98-'99 körüli lehet, az R1 logo-ból ítélve, de mindenképp 2002 előtti! Látni kéne teljes képben a motort, van róla egész képed?
Meg tudnátok mondani melyik évjáratra való ez a közép idom?
thanx!
Az elmúlt 4-5 garnitúrám BT016 volt. Ez három különböző komponensből áll(hátul, elől csak kettő) , ami öt részre van elosztva (1közép, 2széle, 2köztes). Ez elmegy a leáttételezett R1-en 7500 km-t benne két-három pályanappal.
Mivel idén már remélhetőleg keményebben fogom nyomni így ez kevés lesz és sanszos, hogy a BT003RS a következő befutó.
Ez már egy pályagumi utcai engedéllyel, utána már a slick a következő. BT002 volt az elődje, olyanom volt is. Na az egy kurva jó gumi(nem véletlenül kapható még most is csak értelmetlenül drágán), azt leszámítva, hogy 3-4000 km alatt megette az R6...
Azért mondtam ezt neked, amikor találkoztunk, mert nekem a Michelin Pilot Power CT2-vel szörnyen rossz tapasztalataim voltak. Pl.: nagy sebességnél finoman berázta a kormányt és nem azért, mert el volt kopva. Ezt a jelenséget többen is leírták és egy haverom is tapasztalta a ZX-10-én
Avagy volt még egy kevés minta, gondoltam 500 km-t még bőven kibír. Elindultam Bp.-re, Törökbálinton mehettem a Báróhoz, mert körbe kilátszott a vászon...
Elnézést az OFF-ért mindenkitől
De ne itt szpemmeljük szét a dolgokat, holnap rádcsörgök.
Ma a hálózatvezetőin kihirdette KG.
Bár ha jól hallottam nem dőlt még el véglegesen, hogy mi alapján és mi is lesz valójában.
Az ÜJH-t a Törzsfőnök állítólag nem támogatja